Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду на об'єкті " Реконструкція КЛ-0,4 кВ на території КНП " Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради для забезпечення функціонування системи киснепостачання до хірургічного корпусу з приймальним відділенням та кисневого генератора по вул. М. Карнаухова 25,а м. Рівне"
Очікувана вартість
17 193,60 UAH
UA-2021-11-02-000643-b 0fb2c5a3e4db4991948bb824fef0f151
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дундюк Ігор Вячеславович

0362644355 rcml_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., РІВНЕ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, будинок 25-А
Контактна особа: Дундюк Ігор Вячеславович
0362644355
rcml_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення авторського нагляду на об'єкті " Реконструкція КЛ-0,4 кВ на території КНП " Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради для забезпечення функціонування системи киснепостачання до хірургічного корпусу з приймальним відділенням та кисневого генератора по вул. М. Карнаухова 25,а м. Рівне"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Миколи Карнаухова, 25 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

02 листопада 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західна Електро Система"
#38756492
Переможець 17 193,60
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 10:23

Документи

02 листопада 2021 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 08:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:31
ДУ 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 10:33
Договір № 534.pdf укладений
02 листопада 2021 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 534
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 17 193,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 865,60 UAH)