Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тактильні накладки на сходинки (ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2021-11-02-000345-c 941eec0fc283480187555c7ea25c3ad3
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Белозьорова Оксана Петрівна

+380973809425 pbinternat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Для друку оголошення необхідно завершити дії на майданчику

Інформація про замовників

Найменування: Полонський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 21326846
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, Лесі Українки, 199а
Контактна особа: Белозьорова Оксана Петрівна
+380973809425
pbinternat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ціна за одиницю: 100UAH без ПДВ
Тактильні накладки на сходинки 1000 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 199а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Покупцем як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 листопада 2021 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 листопада 2021 09:48
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівлі
Документи:
03 листопада 2021 09:47
Електронний підпис
03 листопада 2021 09:44
Протокол відміни накладки.pdf