Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:71630000-3 - Повірка (Послуги з технічного огляду та випробувань)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-11-01-003024-a 1500c612475c4e27a06e18f60bd3d1cc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Чабанюк

+380989634980 uliaarosuk77@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ЕКОЛОГІЧНА ІНСПЕКЦІЯ ПОЛІСЬКОГО ОКРУГУ
Код ЄДРПОУ: 42163803
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Леха Качинського, 12-А
Контактна особа: Юлія Чабанюк
+380989634980
uliaarosuk77@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 11:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 12:00
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
ДК 021:2015:71630000-3 - Повірка (Послуги з технічного огляду та випробувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Відінська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20(двадцяти) робочих днів з моменту підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг згідно рахунку-фактури. У випадку затримки оплати Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем товарів протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2021 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 11:02
Договір.docx
01 листопада 2021 11:02
Оголошення.docx
01 листопада 2021 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 11:02
Договір.docx
01 листопада 2021 11:02
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій