Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Липоводолинська лікарня" Липоводолинської селищної рад Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02007561 |
Місцезнаходження: | 42500, Україна , Сумська обл., Липова Долина, Лікарняна,3 |
Контактна особа: |
Петрюченко Яна Іванівна +380545251349 ldolina_crl@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 12:24 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2021 13:55 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник після отримання товару відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про його оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейської служби України. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківський днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 12:21 |
тд рентгенкомплекс.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000058 ● f447cec4a8d74527ac76ca29d7788953
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.10.2022 №63-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.10.2022 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-11-01-001051-b 01.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-18 16:56:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі цифрового рентгендіагностичного комплексу з плоскопанельним детектором 43х43 см, робочою станцією для тримання, збереження та обробки цифрових рентгенівських зображень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-01-001051-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2.Чи виконано умови договору про закупівлю від 06 грудня 2021 року №99, укладеного із ТОВ «Медгарант» (надати відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, накладна)?
3. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору про закупівлю від 06 грудня 2021 року №99 строк його дії до 31 грудня 2021 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-21 11:44:44
Пояснення
На Ваш запит від 18.10.2022 року про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі цифрового рентгендіагностичного комплексу з плоско панельним детектором 43х43 см, робочою станцією для тримання, збереження та обробки цифрових рентгенівських зображень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-01-001051-b) повідомляємо наступне, що уповноважена особа, яка на час проведення закупівлі наразі не працює, тому підстави за яких не оприлюднено звіт по виконанню договору №99 від 06.12.2021 року невідомі. Також невідомі підстави та яким чином було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Вебсайт ТОВ «Медгарант», з яким укладено договір про закупівлю №99 від 06.12.2021 року: www.medgarant.net.ua.
Фінансові зобов’язання по даному договору виконані в повному обсязі. Копії Акту прийняття-передачі товару №964 від 15 грудня 2021 року, видаткової накладної №964 від 15 грудня 2021 року та платіжного доручення №1 від15 грудня 2021 року на суму 3790000,00грн. додаються.
Звертаємо Вашу увагу на те, що виконуюча обов’язки директора комунального некомерційного підприємства «Липоводолинська лікарня» Ткаченко Яна Олексіївна працює на посаді з 03.06.2022 року, а уповноважена особа Андрущенко Тамара Василівна працює на посаді з 27.09.2022 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку проведеного моніторингу від 02.11.2022 року, оприлюднюємо в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
2022-11-03 16:28:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.) • відсутній механізм
Порушення усунуто шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору.
2022-11-04 10:09:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Переможець |
3 790 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 16:05
|
договір | укладений |
06 грудня 2021 15:57
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 грудня 2021 10:42
|
3 790 000,00 UAH | UA598201720344331007105036976 КНП "Липоводолинська лікарня" |
UA403005280000026003455063839 ТОВ "Медгарант" |
Оплачений |