Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
3 589 275,65 UAH
UA-2021-10-29-011102-a 915fe82661094fbfb80643fa2fcb6590
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Вебсайт: https://www.lnu.edu.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2021 23:00
Початок аукціону: 15 листопада 2021 15:32
Очікувана вартість: 3 589 275,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 946,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Грушевського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 19:57
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Гарантійний лист

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-11-000092 ● 8d93d6c270544de8b205838c27d1360f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2022 Одеса № 177

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2022.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.07.2022 № 177
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-10-29-011102-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-12 11:13:06

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-14 12:55:45

Відповідь на запит

У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2021-10-29-011102-a), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 29 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відповідно до потреби здійснення ремонтних робіт відповідного об’єкту. Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Необхідність закупівлі обумовлена потребою проведення ремонтних робіт нежитлової будівлі та благоустрою території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка. З урахуванням проведеного аналізу та формування проектно-кошторисної документації були визначені види робіт.
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»


1 Назва предмету закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»

2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Закупівля проводиться для забезпечення реконструкції спортивних майданчиків Львівського університету згідно проекту. Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені проектом у Додатку № 3 «Технічне завдання» до Тендерної Документації.
Місце та строк поставки товарів: м. Львів, вул. Грушевського, 4 до 31.12.2021 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення
Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 3 589 275,65 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2021 рік) 3 589 275,65 грн з ПДВ

Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-39-1.pdf

Уповноважена особа з публічних закупівель
Львівського національного університету імені Івана Франка
Ірина Іваночко

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-14 18:08:13

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не завантажено розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено копію аналогічного договору від 10.09.2021 № 90, укладеного з Івано-Франківською селищною радою, не у повному обсязі, а саме: відсутня додаткова угода від 28.12.2021 № 1 до зазначеного договору?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605, в якій відсутня інформація щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта?
Варто зазначити, що відповідно до пункту 2 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2008 р. № 923 прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів здійснюється на підставі свідоцтва про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил (далі – свідоцтво), що видається інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю.
Свідоцтво – документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
4. Чому Замовником договір про закупівлю від 30.11.2021 № 30/11-Г, укладений за результатами вищезазначеної процедури закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель не у повному обсязі, а саме: Додаток № 1 «Договірна ціна» не містить другої сторінки?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-19 10:27:14

Відповідь на запит

Надання пояснення
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000- 7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2021-10-29-011102-a), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне. Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 29 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» та затверджено Тендерну документацію із відповідними вимогами.
Надаємо пояснення щодо поставлених запитань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не завантажено розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису?
У складі тендерної документації учасник завантажує договірну ціну і відповідні локальні кошториси у т.ч. відповідні розрахунки загальновиробничих витрат зокрема і шляхом завантаження для перевірки у відповідній ліцензованій програмі відповідного фалу . Так у вказаному файлі міститься і розрахунок загальновиробничих витрат. З урахуванням наявності вказаної інформації проводилась перевірка Договірної ціни та Локальних кошторисів і відповідних розрахунків до них (додається відповідний файл).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено копію аналогічного договору від 10.09.2021 № 90, укладеного з Івано-Франківською селищною радою, не у повному обсязі, а саме: відсутня додаткова угода від 28.12.2021 № 1 до зазначеного договору?
Відповідно до порядку проведення відкритих торгів, визначеного ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією прийом пропозицій здійснюється протягом 15 днів від 29.10.2021 19:57 до 14.11.2021 23:00. Відповідно на момент подання тендерної пропозиції такої Додаткової угоди не існувало, оскільки вона укладена лише 28 грудня 2021 року, поза терміном подачі тендерної пропозиції. Перевірка тендерної пропозиції здійснювалась на момент подачі тендерної пропозиції діючих документів.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605, в якій відсутня інформація щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта? Варто зазначити, що відповідно до пункту 2 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2008 р. № 923 прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів здійснюється на підставі свідоцтва про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил (далі – свідоцтво), що видається інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю. Свідоцтво – документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої тендерним комітетом Львівського національного університету імені Івана Франка 29 жовтня 2021 року з урахуванням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо кваліфікаційних критеріїв, наявний кваліфікаційний критерій підтвердження аналогічних договорів. Так, згідно з Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону) частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник «для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного) укладених в період за 2018-2021 рр., які повністю/частково виконані, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
Учасник подав діючі договори до грудня 2021 року по яких ще не відбулась здача об’єкту в експлуатацію, відповідно інформації про здачу об’єкта в експлуатацію ще не мав і відповідно не подає. З урахуванням вказаного, а саме вимоги про повне або часткове виконання робіт, бралась до уваги інформація про часткове виконання робіт, оскільки подано діючі договори до грудня 2021 року (що дозволяється вимогами Тендерної документації), етап по здачі в експлуатацію ще не відбувся. З урахуванням вказаного учасник не зобов’язаний був надати вказані реєстраційні номери по ще діючим договорам, наведеним у Довідці на виконання аналогічних робіт, що відповіднає кваліфікаційному критерію.
4. Чому Замовником договір про закупівлю від 30.11.2021 № 30/11-Г, укладений за результатами вищезазначеної процедури закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель не у повному обсязі, а саме: Додаток № 1 «Договірна ціна» не містить другої сторінки? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За результатами процедури закупівлі завантажено Договір про закупівлю від 30.11.2021 № 30/11-Г із Додатками до Договору. З урахуванням технічної описки допущеної при скануванні документів не відобразилась друга сторінка Договірної ціни. Однак, детальні розрахунки та уся інформації Договірної ціни відображені у Локальних кошторисах та відповідних розрахунках по кожній із позиції Договірної ціни, які в повному об’ємі відображені у Додатках до Договору на майданчику у системі Прозоро.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноваженою особою опрацьовано вказаний висновок та вирішено: 1. Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель -здійснено заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору. Відповідно до Додаткової угоди від 27.07.2022 року зобов’язання за Договором припинено. -здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог чинних норм Закону України «Про публічні закупівлі».

2022-07-27 21:13:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2022-07-27 21:42:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД" 3 439 275,00
UAH з ПДВ
3 439 275,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 3 589 000,00
UAH з ПДВ
3 589 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 15:23
Електронний підпис
22 листопада 2021 15:22
Довідка про несудимість (1).pdf
22 листопада 2021 15:22
616 Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2021 15:22
Довідка (стаття 17).pdf
12 листопада 2021 16:03
Електронний підпис
12 листопада 2021 15:43
301_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ИВР.rtf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС2_2-1-8.rtf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
12 листопада 2021 15:42
Рішення засновника.pdf
12 листопада 2021 15:42
579 Довідка (субпідрядники).pdf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС2_7-1-2.rtf
12 листопада 2021 15:42
301.imd
12 листопада 2021 15:42
Диплом Гривняк Ю.Д..pdf
12 листопада 2021 15:42
Накази працівники на 22 09 21.pdf
12 листопада 2021 15:42
Договір ДАНМАРБУД.pdf
12 листопада 2021 15:42
Лист-згода Задорожний І.Б..pdf
12 листопада 2021 15:42
583 Довідка (код доступу).pdf
12 листопада 2021 15:42
Дипом Задорожний ІБ.pdf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
12 листопада 2021 15:42
588 Лист-згода (помилки).pdf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ДЦ.rtf
12 листопада 2021 15:42
Договiрна_цiна.pdf
12 листопада 2021 15:42
Статут Гарнобуд.pdf
12 листопада 2021 15:42
Довідка працівники.pdf
12 листопада 2021 15:42
КБ2 третій акт ст 4.jpg
12 листопада 2021 15:42
589 Лист-згода (графіки).pdf
12 листопада 2021 15:42
РІШЕННЯ УЧАСНИКА №2.pdf
12 листопада 2021 15:42
578 Довідка (особа договори).pdf
12 листопада 2021 15:42
580 Лист-гарантія (ціна).pdf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС2_4-1-2.rtf
12 листопада 2021 15:42
581 Довідка (ліцензія).pdf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС2_2-1-11.rtf
12 листопада 2021 15:42
Додаткова угода №2.pdf
12 листопада 2021 15:42
КБ 2 перший акт Лозино.pdf
12 листопада 2021 15:42
Договір кран ФОП КАВАЛЕЦЬ.pdf
12 листопада 2021 15:42
Свідоцтво про шлюб.pdf
12 листопада 2021 15:42
КБ 3 третій акт.jpg
12 листопада 2021 15:42
Договір №814.pdf
12 листопада 2021 15:42
Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2021 15:42
585 Довідка (умови).pdf
12 листопада 2021 15:42
Штатний розпис.pdf
12 листопада 2021 15:42
Додаток до ліцензії.pdf
12 листопада 2021 15:42
Лист Техвей.pdf
12 листопада 2021 15:42
Досвід.pdf
12 листопада 2021 15:42
Баланс ф.2020.pdf
12 листопада 2021 15:42
Проект договору.pdf
12 листопада 2021 15:42
Графік до договору.pdf
12 листопада 2021 15:42
КБ-3 травень 2021р..pdf
12 листопада 2021 15:42
Договірна ціна.pdf
12 листопада 2021 15:42
Ліцензія.pdf
12 листопада 2021 15:42
ПРОТОКОЛ №01-01-1 Гривняк.pdf
12 листопада 2021 15:42
Відомість робіт.pdf
12 листопада 2021 15:42
опис документів.pdf
12 листопада 2021 15:42
КБ2 третій акт ст 1 2 3.pdf
12 листопада 2021 15:42
наказ директор.pdf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
12 листопада 2021 15:42
Додаткова угода №1.pdf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
12 листопада 2021 15:42
587 Лист-гарантія (санкції).pdf
12 листопада 2021 15:42
КБ 2 другий акт Лозино.pdf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
12 листопада 2021 15:42
Довідка техніка.pdf
12 листопада 2021 15:42
Пропозиція.pdf
12 листопада 2021 15:42
Лист-відгук.pdf
12 листопада 2021 15:42
Наказ №20.21.pdf
12 листопада 2021 15:42
Договір техніка ТЕХВЕЙ.pdf
12 листопада 2021 15:42
Довідка відкриття рахунку.pdf
12 листопада 2021 15:42
301_ДЦ_ЛС2_2-1-5.rtf
12 листопада 2021 15:42
Договiр_№90.pdf
12 листопада 2021 15:42
КБ-3 квітень 2021р..pdf
12 листопада 2021 15:42
Лист Лозино.pdf

Публічні документи

12 листопада 2021 09:46
Електронний підпис
12 листопада 2021 09:35
Статут новий.pdf
12 листопада 2021 09:35
наявність працівників.pdf
12 листопада 2021 09:35
наявність досвіду.pdf
12 листопада 2021 09:35
наявність обладнання.pdf
12 листопада 2021 09:35
ліцензія будівельна.PDF
12 листопада 2021 09:35
лист ст.17.pdf
12 листопада 2021 09:35
лист персональні дані.pdf
12 листопада 2021 09:35
Лист ліцензія ДАБІ.pdf
12 листопада 2021 09:35
лист зміна назви.pdf
12 листопада 2021 09:35
довідка захист довкілля.pdf
12 листопада 2021 09:35
відомості про учасника.pdf
12 листопада 2021 09:35
відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2021 09:35
витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

лист ст.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

лист ст.17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

лист ст.17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

лист ст.17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

лист ст.17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

лист ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

лист ст.17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

лист ст.17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

лист ст.17.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД"
#43468614
Переможець 3 439 275,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 19:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 19:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД"
#43468614
3 439 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2022 20:46
Угода_27_07_22.pdf укладений
27 липня 2022 20:45
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2022 20:37
Угода_27_07_22.pdf зміни до договору
27 липня 2022 20:35
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2022 12:57
Додаткова угода_4_ТОВ Гарнобуд.pdf зміни до договору
09 березня 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:44
Додаткова угода 3 від 29_12_21 до договору 30_11-Г.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 12:07
Додаткова угода_2_Гарнобуд_Грушевського.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 12:06
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 21:34
Додаткова угода № 1 Гарнобуд.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 21:29
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 11:18
Додатки до договору №30_11-Г.pdf укладений
03 грудня 2021 11:17
Договір №30_11-Г.pdf укладений
03 грудня 2021 11:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 грудня 2021 12:46
1 015 629,54 UAH UA468201720343101002200001061
ЛНУ ім.Івана Франка
UA733052990000026000041001663
ТзОВ "Гарнобуд"
Оплачений
21 грудня 2021 11:03
15 629,54 UAH UA468201720343101002200001061
ЛНУ ім.Івана Франка
UA733052990000026000041001663
ТзОВ "Гарнобуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни у Договір в частині виправлення технічної описки та заміни терміну в п. 2.1, 6.1., 6.2 на термін "характер робіт - капітальний ремонт".
Номер договору про закупівлю: 30/11-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до ДОГОВОРУ в частині зміни реквізитів Замовника (уточнення рахунків).
Номер договору про закупівлю: 30/11-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, до 30.08.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 30/11-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення фінансування проведення робіт у 2022 році.
Номер договору про закупівлю: 30/11-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили припинити правовідносини за договором шляхом його розірвання за взаємною згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 30/11-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 27 липня 2022
Сума оплати за договором: 1 015 629,54
UAH (в тому числі ПДВ 169 271,59 UAH)
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін, з метою усунення порушень за результатом моніторингу уповноваженим органом.