Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 19:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 3 589 275,65 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 946,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 19:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 19:57 |
Додаток_6_ Проект_договору.doc | |
29 жовтня 2021 19:57 |
ТД Капітальний ремонт нежитлової будівлі та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 (1).docx | |
29 жовтня 2021 19:57 |
Оголошення про проведення відкритих торгів ТД Капітальний ремонт_ вул. Грушевського, 4 (1).docx | |
29 жовтня 2021 19:57 |
Тех умови Додаток 7 (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000092 ● 8d93d6c270544de8b205838c27d1360f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2022 Одеса № 177
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.07.2022 № 177
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-10-29-011102-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-12 11:13:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-14 12:55:45
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2021-10-29-011102-a), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 29 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відповідно до потреби здійснення ремонтних робіт відповідного об’єкту. Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Необхідність закупівлі обумовлена потребою проведення ремонтних робіт нежитлової будівлі та благоустрою території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка. З урахуванням проведеного аналізу та формування проектно-кошторисної документації були визначені види робіт.
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
1 Назва предмету закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Закупівля проводиться для забезпечення реконструкції спортивних майданчиків Львівського університету згідно проекту. Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені проектом у Додатку № 3 «Технічне завдання» до Тендерної Документації.
Місце та строк поставки товарів: м. Львів, вул. Грушевського, 4 до 31.12.2021 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення
Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 3 589 275,65 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2021 рік) 3 589 275,65 грн з ПДВ
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-39-1.pdf
Уповноважена особа з публічних закупівель
Львівського національного університету імені Івана Франка
Ірина Іваночко
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-14 18:08:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не завантажено розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено копію аналогічного договору від 10.09.2021 № 90, укладеного з Івано-Франківською селищною радою, не у повному обсязі, а саме: відсутня додаткова угода від 28.12.2021 № 1 до зазначеного договору?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605, в якій відсутня інформація щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта?
Варто зазначити, що відповідно до пункту 2 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2008 р. № 923 прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів здійснюється на підставі свідоцтва про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил (далі – свідоцтво), що видається інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю.
Свідоцтво – документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
4. Чому Замовником договір про закупівлю від 30.11.2021 № 30/11-Г, укладений за результатами вищезазначеної процедури закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель не у повному обсязі, а саме: Додаток № 1 «Договірна ціна» не містить другої сторінки?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-19 10:27:14
Відповідь на запит
Надання пояснення
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000- 7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2021-10-29-011102-a), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне. Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 29 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» та затверджено Тендерну документацію із відповідними вимогами.
Надаємо пояснення щодо поставлених запитань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не завантажено розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису?
У складі тендерної документації учасник завантажує договірну ціну і відповідні локальні кошториси у т.ч. відповідні розрахунки загальновиробничих витрат зокрема і шляхом завантаження для перевірки у відповідній ліцензованій програмі відповідного фалу . Так у вказаному файлі міститься і розрахунок загальновиробничих витрат. З урахуванням наявності вказаної інформації проводилась перевірка Договірної ціни та Локальних кошторисів і відповідних розрахунків до них (додається відповідний файл).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено копію аналогічного договору від 10.09.2021 № 90, укладеного з Івано-Франківською селищною радою, не у повному обсязі, а саме: відсутня додаткова угода від 28.12.2021 № 1 до зазначеного договору?
Відповідно до порядку проведення відкритих торгів, визначеного ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією прийом пропозицій здійснюється протягом 15 днів від 29.10.2021 19:57 до 14.11.2021 23:00. Відповідно на момент подання тендерної пропозиції такої Додаткової угоди не існувало, оскільки вона укладена лише 28 грудня 2021 року, поза терміном подачі тендерної пропозиції. Перевірка тендерної пропозиції здійснювалась на момент подачі тендерної пропозиції діючих документів.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605, в якій відсутня інформація щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта? Варто зазначити, що відповідно до пункту 2 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2008 р. № 923 прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів здійснюється на підставі свідоцтва про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил (далі – свідоцтво), що видається інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю. Свідоцтво – документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої тендерним комітетом Львівського національного університету імені Івана Франка 29 жовтня 2021 року з урахуванням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо кваліфікаційних критеріїв, наявний кваліфікаційний критерій підтвердження аналогічних договорів. Так, згідно з Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону) частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник «для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного) укладених в період за 2018-2021 рр., які повністю/частково виконані, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
Учасник подав діючі договори до грудня 2021 року по яких ще не відбулась здача об’єкту в експлуатацію, відповідно інформації про здачу об’єкта в експлуатацію ще не мав і відповідно не подає. З урахуванням вказаного, а саме вимоги про повне або часткове виконання робіт, бралась до уваги інформація про часткове виконання робіт, оскільки подано діючі договори до грудня 2021 року (що дозволяється вимогами Тендерної документації), етап по здачі в експлуатацію ще не відбувся. З урахуванням вказаного учасник не зобов’язаний був надати вказані реєстраційні номери по ще діючим договорам, наведеним у Довідці на виконання аналогічних робіт, що відповіднає кваліфікаційному критерію.
4. Чому Замовником договір про закупівлю від 30.11.2021 № 30/11-Г, укладений за результатами вищезазначеної процедури закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель не у повному обсязі, а саме: Додаток № 1 «Договірна ціна» не містить другої сторінки? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За результатами процедури закупівлі завантажено Договір про закупівлю від 30.11.2021 № 30/11-Г із Додатками до Договору. З урахуванням технічної описки допущеної при скануванні документів не відобразилась друга сторінка Договірної ціни. Однак, детальні розрахунки та уся інформації Договірної ціни відображені у Локальних кошторисах та відповідних розрахунках по кожній із позиції Договірної ціни, які в повному об’ємі відображені у Додатках до Договору на майданчику у системі Прозоро.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою опрацьовано вказаний висновок та вирішено: 1. Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель -здійснено заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору. Відповідно до Додаткової угоди від 27.07.2022 року зобов’язання за Договором припинено. -здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог чинних норм Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-07-27 21:13:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2022-07-27 21:42:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД" |
3 439 275,00
UAH з ПДВ
|
3 439 275,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" |
3 589 000,00
UAH з ПДВ
|
3 589 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД" #43468614 |
Переможець |
3 439 275,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 19:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 20:46
|
Угода_27_07_22.pdf | укладений |
27 липня 2022 20:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2022 20:37
|
Угода_27_07_22.pdf | зміни до договору |
27 липня 2022 20:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 12:57
|
Додаткова угода_4_ТОВ Гарнобуд.pdf | зміни до договору |
09 березня 2022 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:44
|
Додаткова угода 3 від 29_12_21 до договору 30_11-Г.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 12:07
|
Додаткова угода_2_Гарнобуд_Грушевського.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 21:34
|
Додаткова угода № 1 Гарнобуд.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 21:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 11:18
|
Додатки до договору №30_11-Г.pdf | укладений |
03 грудня 2021 11:17
|
Договір №30_11-Г.pdf | укладений |
03 грудня 2021 11:17
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
13 грудня 2021 12:46
|
1 015 629,54 UAH | UA468201720343101002200001061 ЛНУ ім.Івана Франка |
UA733052990000026000041001663 ТзОВ "Гарнобуд" |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:03
|
15 629,54 UAH | UA468201720343101002200001061 ЛНУ ім.Івана Франка |
UA733052990000026000041001663 ТзОВ "Гарнобуд" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни у Договір в частині виправлення технічної описки та заміни терміну в п. 2.1, 6.1., 6.2 на термін "характер робіт - капітальний ремонт". |
Номер договору про закупівлю: | 30/11-Г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до ДОГОВОРУ в частині зміни реквізитів Замовника (уточнення рахунків). |
Номер договору про закупівлю: | 30/11-Г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, до 30.08.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 30/11-Г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення фінансування проведення робіт у 2022 році. |
Номер договору про закупівлю: | 30/11-Г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили припинити правовідносини за договором шляхом його розірвання за взаємною згодою сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 30/11-Г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 листопада 2021 — 27 липня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 015 629,54
UAH (в тому числі ПДВ 169 271,59 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Взаємна згода сторін, з метою усунення порушень за результатом моніторингу уповноваженим органом. |