Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02229209 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Коваль Галина 380324754436 vktmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 20 307 303,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 536,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може здійснити авансовий платіж в розмірі не більше 30%, що оформлюється відповідним документом. ГНе використані авансові кошти повертаються Замовнику | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | На підставі актів | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 15:13 |
перелік змін.docx | |
04 листопада 2021 15:13 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
04 листопада 2021 15:13 |
Тендерна документація .docx | |
29 жовтня 2021 17:44 |
Додаток _ 4 Цінова пропозиція .docx | |
29 жовтня 2021 17:44 |
Додаток 2Технічне завдання .rtf | |
29 жовтня 2021 17:44 |
Додаток _ 1_Кваліфікаційні критерії .doc |
04 листопада 2021 15:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 листопада 2021 15:13 |
перелік змін.docx
|
|||
04 листопада 2021 15:13 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc
|
|||
04 листопада 2021 15:13 |
Тендерна документація .docx
|
|||
29 жовтня 2021 17:44 |
Додаток _ 4 Цінова пропозиція .docx
|
|||
29 жовтня 2021 17:44 |
Додаток 2Технічне завдання .rtf
|
|||
29 жовтня 2021 17:44 |
Додаток _ 1_Кваліфікаційні критерії .doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000139 ● 25d2826e47f240eb956c372594f9a1a5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 15:32 |
11.02.2022 № 88
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 88
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 25 UA-2021-10-29-010667-a 29.10.2021 Відділ культури Трускавецької міської ради
(ЄДРПОУ 02229209) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 16:48:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-010667-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 13:44:22
Пояснення на запит
Розглянувши Ваш запит від 14.02.2022 року, на виконання вимог ч. 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення за наступними питаннями:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Усі технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», які діяли станом на момент оголошення процедури закупівлі. Даними правилами чітко регламентовано порядок складання та оформлення кошторисної документації, оцінка та сам процес формування вартості майбутніх робіт за об’єктом.
Перед оголошенням процедури закупівлі було проведено ряд заходів, як цього вимагає законодавство, а саме:
1) Визначено джерела фінансування та отримано бюджеті асигнування на проведення реставрації об’єкту у поточному році;
2) Проведено закупівлю на розроблення проєктно-кошторисної документації;
3) Проєктною організацією у співпраці із замовником проведено розроблення проєктно-кошторисної документації (далі –ПКД);
4) Укладено договір із спеціалізованою організацією на проведення експертизи ПКД;
5) Отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду ПКД за робочим проєктом;
6) Наказом начальника відділу затверджено проєктну документацію;
7) Розраховано очікувану вартість закупівлі за об’єктом «Реставрація пам’ятки архітектури Художнього музею М. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області» (далі – Об’єкт);
8) Відповідно до складеної і затвердженої проєктної документації встановлено технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі.
На виконання вимог встановлених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 замовником проводилися заходи які складаються з таких п’яти етапів визначення очікуваної вартості:
1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах.
На цьому етапі замовник проаналізував технічний стан Об’єкту, визначився з реальною потребою закупівлі робіт відповідно до виду діяльності та завдань на поточний період та провів пошук можливих джерел фінансування робіт на 2021-2022 роки.
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик.
На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань до предмета закупівлі. Замовником складено завдання на проєктування, разом із проєктною організацією розроблено реставраційне завдання, визначено клас наслідків Об’єкту, визначено конкретний перелік робіт.
3. Аналіз ринку.
На цьому етапі проєктною організацією за погодженням із замовником було розроблено та передано на експертизу кошторисну документацію в якій визначено вартість трудових і матеріальних ресурсів. Під час складання кошторисної документації проводилося порівняння цін на будівельні матеріали, устаткування та обладнання за аналогічними предметами закупівлі. На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію яка міститься у відкритих джерелах, офіційні документи, так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
4. Визначення вимог до умов виконання робіт.
На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно виконати роботи. Вимоги до умов виконання робіт і оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого проведення робіт впродовж 2021-2022 року, враховуючи усі ризики та інфляційні процеси, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника.
5. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.
На завершальному етапі проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374 відповідно до затвердженої проєктно-кошторисної документації. Математичний розрахунок вартості предмету закупівлі подано в обгрунтуванні розміщеному на офіційному сайті Трускавецької міської ради.
Таким чином, Замовником було дотримано усіх послідовних етапів, які передували оголошенню процедури закупівлі.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://www.tmr.gov.ua/ekonom/tenders/20603-obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-restavratsiia-pamiatky-arkhitektury-khudozhnoho-muzeiu-m-bilasa-villa-hopliana-na-maidani-kobzaria-v-m-truskavtsi-lvivskoi-oblasti
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:31:25
Про припинення
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-29-010667-a Сканована копія наказу додається
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-31 15:58:58
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 поновлює проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-29-010667-a. Копія наказу додається.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-07-21-000001 ● 1a847aad9ba6464db92e2f2c87631855
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2022 17:39 |
20.07.2022 № 188
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 188
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-10-29-010667-a
29.10.2021 Відділ культури Трускавецької міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 13:10:18
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон № 922), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Реставрація пам’ятки архітектури Художнього музею м. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), проведену Відділом культури Трускавецької міської ради (далі Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-010667-a), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до розділу №1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій ) Додатку 1 до тендерної документації слідує, що для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору).
Так, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих.№21-957 від 11.11.2021 (файл: КК.rar 12 листопада 2021 18:08) де у пункті 29 зазначив Самоскид-С ЗІЛ-ММЗ 4502 (Послуги) та надав Договір №16/05/17-Т від 16.05.2017 укладений з ТОВ «Тетяна-Транс» предметом якого є надання транспортних послуг щодо перевезення вантажів вантажним автомобілем (самоскид) марки ЗІЛ ММЗ модель 4502. Також учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції надав Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу марки ЗИЛ-ММЗ модель 4502 згідно якого власником транспортного засобу є Брунець Ярослав Петрович та завантажив Договір найму транспортних засобів від 28.10.2018 укладений між ТОВ «Тетяна-Транс» та Брунець Ярославом Петровичем, який не відповідає вимогам статті 799 ЦК України.
Окрім того, відповідно до пункту 1 розділу №3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 до тендерної документації слідує, що для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: скановану з оригіналу копію аналогічного договору (не менше одного) який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказана у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній) на виконання ремонтно-реставраційних чи реставраційних робіт на пам’ятках культурної спадщини, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – ремонтно-реставраційних чи реставраційних. Аналогічний договір повинен бути повністю виконаний документи, що засвідчують факт виконання робіт в повному обсязі (акти форми КБ-3 та акти форми КБ-2).
Так, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Вих.№ 21-953 від 11.11.2021 (файл: КК2.rar 12 листопада 2021 18:08) в якій зазначив, що договір № 0104062019 від 05.06.2019 предметом якого є «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей на вул. Б. Хмельницького, 175 у м. Львові (коригування)» виконано 100% та фактична вартість робіт згідно з довідкою форми КБ-3 та додатковою угодою № 08/2020 від 09.11.2020 склала 3 757 484,19 грн.
При цьому, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції надав Акти приймання виконаних будівельних робіт (Примірна форма № КБ-2в) до договору №0104062019 від 05.06.2019 на загальну суму 1 774 158,48 грн, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу №3 Додатку 1 до тендерної документації де зазначено, що аналогічний договір повинен бути повністю виконаний документи, що засвідчують факт виконання робіт в повному обсязі, зокрема, акти форми КБ-2.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-08 16:52:53
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Розглянувши Ваш запит від 04.08.2022 року, на виконання вимог ч. 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення за наступними питаннями:
1. Щодо договору надання послуг вантажним автомобілем ЗІЛ ММЗ 4502.
Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації «у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору).»
Відповідно до п. 29 Довідки про наявність обладнання та МТБ Учасника-переможця, останній використовує вантажний автомобіль згідно договору 16/05/17-Т від 16 травня 2017 року (зі змінами) як надання послуг зазначеним автомобілем Товариством з обмеженою відповідальністю «Тетяна-Транс», яке в свою чергу є юридичною особою. Відтак, відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу України: «За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.» Таким чином, правовідносини згідно наведеного договору виникають виключно між ТОВ «Еталон-Ком» та ТОВ «Тетяна-Транс».
Варто звернути увагу, що Замовником не вимагалося надання документів, що підтверджують первісні правовідносини між суб’єктами господарювання щодо техніки, яка буде використовуватись, а отже факт належності та правомірності розпорядження техніки безпосередньо надавачем послуг. Замовник не вправі розглядати та брати до уваги документи, які не вимагалися тендерною документацією. Як наслідок, договір між ТОВ «Тетяна-Транс» та фізичною особою Брунець Ярослав Петрович не розглядається Замовником як такий, оскільки, повторимось, тендерною документацією не вимагалося надання документального підтвердження первісних правовідносин та факту передання чи отримання техніки. Більше того, Замовнику не відомо про те, чи наявний інший (нотаріально посвідчений) договір між вказаними суб’єктами.
Підсумовуючи вважаємо, що вимога Розділу 1 Додатку 1 до ТД щодо підтвердження правомірності використання техніки в ході виконання робіт є виконана в повній мірі.
2. Щодо аналогічного договору та факту його повного виконання.
Аналізуючи тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Еталон-Ком» в частині кваліфікаційного критерію – наявність досвіду виконання аналогічного договору Замовником було здійснено аналіз сукупних документів, які надавались останнім, зокрема: акти кб-2в, кб-3, лист-відгук та сам договір, а також додаткові угоди. Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник на підтвердження повного виконання договору повинен був надати акти форми КБ-3 та акти форми КБ-2, а також позитивний лист-відгук. Проаналізувавши зазначені документи, а саме Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 року, необхідно констатувати, що всього вартість виконаних будівельних робіт з ПДВ становить: 3 757 484, 19 грн., як і декларувалось Учасником у довідці.
Також Замовником було розглянуто лист-відгук, адресований безпосередньо тендерному комітету відділу культури Трускавецької міської ради від 11.11.2021 року № 92, в якому зазначена сума виконаного договору 3 757 484, 19 грн, що також підтверджує факт виконання договору в повному обсязі.
Варто звернути увагу й на те, що тендерна документація не містить чіткої вказівки на те, що акти форми кб-2в повинні бути надані в повному обсязі. При цьому, Замовник не заперечує факту відсутності частини актів і, як наслідок, в подальшому вживатиме усіх необхідних заходів щодо недопущення двоякого трактування вимог тендерної документації, а також правильності кваліфікації Учасника.
Просимо взяти до уваги те, що Учасником-переможцем надані інші документи, які в свою чергу повною мірою підтверджують повне виконання договору, як наводилося вище, що не могло слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Додатково повідомляємо про розірвання Договору № 0106122021 від 07.12.2021 року на виконання робіт за об’єктом: «Реставрація пам’ятки архітектури Художнього музею М. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області » (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за взаємною згодою Сторін, керуючись ч.1.ст.651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, відповідно до пункту 12.3 розділу 12 «Термін дії Договору». Ініціатором розірвання виступив Підрядник - ТОВ "Еталон-Ком" у зв’язку із значним підвищенням цін на будівельні матеріали. Відповідна додаткова угода за № 05/2022 від 05.08.2022 оприлюднена в електронній системі закупівель 08.08.2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" |
18 758 429,25
UAH з ПДВ
|
18 758 429,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" |
19 304 875,00
UAH з ПДВ
|
19 304 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
20 017 299,74
UAH з ПДВ
|
19 915 763,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Орбудсервіс |
20 274 932,65
UAH з ПДВ
|
19 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" #36078663 |
Відхилено |
18 758 429,25
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 10:41
|
|
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" #20774040 |
Відхилено |
19 304 875,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 12:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" #40359521 |
Переможець |
19 915 763,21
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2021 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2022 16:11
|
додаткова угода розірвання.pdf | укладений |
08 серпня 2022 16:10
|
додаткова угода розірвання.pdf | укладений |
08 серпня 2022 16:04
|
додаткова угода розірвання.pdf | укладений |
08 серпня 2022 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2022 14:58
|
додаток 1 до дод.уг.04.pdf | зміни до договору |
18 березня 2022 14:57
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
18 березня 2022 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 14:22
|
додаткова 3.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2022 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 14:33
|
дод.угода №2.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 14:58
|
додатковий договір.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 17:12
|
основний договір.pdf | укладений |
07 грудня 2021 17:11
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реставрація пам’ятки архітектури Художнього музею М. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роб. |
19 915 763,21
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначено ціну Договору в межах бюджетного призначення на 2021 рік в договірній ціні відповідно до реального фінансування видатків Замовника Сума договору після внесення змін становить 19 915 763,21 грн. (дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот п'ятнадцять тисяч сімсот шістдесят три гривні 21 коп.), в т.ч. ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 роботи |
Номер договору про закупівлю: | 0106122021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено ціну Договору на 2021 рік в договірній ціні відповідно до зменшення кошторисних призначень Замовника Сума договору після внесення змін становить 19 915 763,21 грн. (дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот п'ятнадцять тисяч сімсот шістдесят три гривні 21 коп.), в т.ч. ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 роботи |
Номер договору про закупівлю: | 0106122021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення вартості виконання та фінансування робіт у 2021 році. Сума договору після внесення змін становить 19 915 763,21 грн. (дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот п'ятнадцять тисяч сімсот шістдесят три гривні 21 коп.), в т.ч. ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 роботи |
Номер договору про закупівлю: | 0106122021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначено ціну Договору в межах бюджетного призначення на 2022 рік в договірній ціні відповідно до реального фінансування видатків Замовника Сума договору після внесення змін становить 19 915 763,21 грн. (дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот п'ятнадцять тисяч сімсот шістдесят три гривні 21 коп.), в т.ч. ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 роботи |
Номер договору про закупівлю: | 0106122021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реставрація пам’ятки архітектури Художнього музею М. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роб. |
19 915 763,21
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 грудня 2021 — 05 серпня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано за взаємною згодою Сторін, керуючись ч.1.ст.651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, відповідно до пункту 12.3 розділу 12 «Термін дії Договору» та у зв'язку із значним збільшенням цін на будівельні матеріали |