Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Куликівської селищної ради Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44069365 |
Місцезнаходження: | 80362, Україна , Львівська обл., Жовківський р-н, селище міського типу Куликів, пл.Незалежності, будинок 27 |
Контактна особа: |
Ірина Біловус +380964653904 44069365@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 4 318 742,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 593,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається забезпечення виконання договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 4 відсоткам вартості договору, що буде укладено з учасником. На підтвердження надання забезпечення договору у складі пропозиції надати гарантійний лист. Забезпечення виконання договору повинно бути надано у формі банківської гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 1) копія банківської ліцензії видана банком; 2) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. 1) Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню на: р/р UA 728201720314251003201151186, в ДКСУ м.Київ, ЄДРПОУ:44069365, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та наказу МЕРТУ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок відділу освіти Жовківської міської ради Львівського району Львівської області у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Файл з кваліфікованим електронним підписом повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником. Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.Подання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 000,00 гривень (дев'ятнадцять тисяч гривень) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Державний бюджет та співфінансування із місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 17:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація опалення.doc | |
11 листопада 2021 17:48 |
перелік змін.docx | |
29 жовтня 2021 18:33 |
Додаток 5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc | |
29 жовтня 2021 18:33 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
29 жовтня 2021 18:33 |
Тендерна документація опалення.doc |
11 листопада 2021 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2021 17:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація опалення.doc
|
|||
11 листопада 2021 17:48 |
перелік змін.docx
|
|||
29 жовтня 2021 18:33 |
Додаток 5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
|
|||
29 жовтня 2021 18:33 |
Додаток 4 Проект договору.doc
|
|||
29 жовтня 2021 18:33 |
Тендерна документація опалення.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-03-30-000066 ● 5ddc85fab85d4b5bbd1fb7036dd1c79b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2022 № 105
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
30.03.2022 № 105
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівліUA-2021-10-29-010418-a, 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-04 11:05:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-010418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-10-29-010418-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому договір підряду від 07.12.2021 № 686-к укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, що суперечить вимогам статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (договір підряду не містить таких істотних умов, як обсяги і види робіт, передбачених проектом)?
Просимо надати локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів (в разі наявності).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-07 16:45:32
Пояснення на звернення
У відповідь на Ваш запит, розміщений в електронній системі закупівель, щодо предмету закупівлі "Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Винниченка, 1а в смт. Куликів Львівського району Львівської області" згідно (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ID: UA-2021-10-29-010418-a), інформуємо, що:
- закупівля розміщена на власному веб-сайті Замовника за посиланням http://kulykiv.osv.org.ua/derzhavni-zakupivli-15-51-54-13-04-2021/;
- проект договору підряду опублікований в складі тендерної документації не містив даних щодо обсягів та видів робіт за предметом закупівлі, така інформація розміщена в додатку №5 тендерної документації (Технічна специфікація, яка є невід'ємною частиною тендерної документації), а отже договір підряду №686-к від 07.12.2021р. укладено згідно оприлюдненого проекту;
- Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості об’єкту будівництва визначено на підставі проектно-кошторисної документації та зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-08 12:21:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-010418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому проект договору підряду опублікований в складі тендерної документації, (додаток 4 до тендерної документації), та договір підряду від 07.12.2021 № 686-к складений не відповідно до вимог Примірного договору підряду в капітальному будівництві, затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі - Примірний договір підряду) та статті 318 Господарського Кодексу України?
А саме, розділ «Предмет договору» пункт 3 Примірного договору підряду, включає «Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною Договору».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-13 17:11:17
Пояснення на звернення
У відповідь на Ваш запит, розміщений в електронній системі закупівель, щодо предмету закупівлі "Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Винниченка, 1а в смт. Куликів Львівського району Львівської області" згідно (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ID: UA-2021-10-29-010418-a), інформуємо, що проект договору підряду, який Замовником опублікований в окремому файлі Додатком №4 Тендерної документації та відповідно і договір, який укладений за результатом відкритих торгів із Переможцем розроблений та укладений відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Відповідно до абз.1.та 2 ч. 4. ст. 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст;
Відповідно п.1 Наказу Державного комітету України з будівництва та архітектури від 27.10.2005р. №3 «Про затвердження Примірного договору підряду в капітальному будівництві» примірний договір рекомендують до застосування. За змістом ч.4 ст.179 Господарського кодексу України примірні договори є рекомендовані до застосування Замовником.
Згідно п. 5 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є:
найменування та реквізити сторін;
місце і дата укладення договору підряду;
предмет договору підряду;
договірна ціна;
строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта);
права та обов'язки сторін;
порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду;
умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва;
порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами;
порядок залучення субпідрядників;
вимоги до організації робіт;
порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт;
джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
порядок розрахунків за виконані роботи;
порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва);
гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
порядок врегулювання спорів;
порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
Замовник в повній мірі зазначив в проекті істотні умови договору підряду.
Щодо визначення складу та обсягу робіт, то Замовником обсяги та види робіт зазначені у файлі Додатку №5 «Технічне завдання». В проекті договору та в самому договорі підряду Замовником п.2.1. зазначено: «Підрядник розпочне виконання робіт: не пізніше 10 (десяти) днів з дня підписання договору підряду та передачі Замовником будівельного майданчика, дозвільної і проектно-кошторисної документації», додатково в п.6.4.1. договору визначено, що Підрядник зобов’язаний: «Виконати роботи відповідно до проектно-кошторисної документації», отже, оскільки у договорі є посилання на проектно-кошторисну документацію, а в ній чітко визначені перелік та обсяги робіт, то Замовник повністю дотримався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства. Замовник не вправі відступати від оприлюдненого проекту договору, а Підрядник відповідно до проекту договору не вправі відступати від завдань проектно-кошторисної документації.
Отже, обсяги та види робіт є зазначені в проектно-кошторисній документації. Оскільки первинно Замовником в проекті договору проектно-кошторисна документація не була зазначена, як додаток до договору, тому і сам договір підряду був опублікований без кошторисної документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-04-29 17:48:40
Заперечення щодо висновку моніторингу
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз.2 ст. 2 та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Винниченка, 1а в смт. Куликів Львівського району Львівської області" згідно (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (за ID: UA-2021-10-29-010418-a), яка здійснювалася відділом освіти Куликівської селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення та аргументовані заперечення.
1. Щодо договору, укладеного за результатами процедури закупівлі
Відповідно до Висновку моніторингу Вами встановлено, що у договорі про закупівлю № 686-к від 07.12.2021 року, який укладений між Замовником та ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" «…відсутні обсяги та види робіт передбачені проектно-кошторисною документацією…» і як наслідок, на Вашу думку, «…Замовником порушено вимоги частини першої статті 41 Закону». Із таким висновком ми не погоджуємось із наступних причин:
Відповідно до п. 2.1. Договору № 686-к від 07.12.2021 року «2.1.Підрядник розпочне виконання робіт: не пізніше 10 (десяти) днів з дня підписання Договору підряду та передачі Замовником будівельного майданчика, дозвільної і проектно-кошторисної документації в одному екземплярі».
Відповідно до п. 6.4.1. Договору № 686-к від 07.12.2021 року підрядник зобов’язаний «6.4.1.Виконати роботи відповідно до проектно-кошторисної документації та у встановлені пунктом 2.2 цього Договору строки».
На підставі вищенаведеного можна стверджувати, що роботи виконуються відповідно до проектно-кошторисної документації, у якій визначено перелік та обсяги робіт. Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
В електронній системі закупівель не опубліковано проектно-кошторисну документацію. Проте це ж не означає, що такої документації не існує, і що вона не є додатком до договору.
Відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При укладенні договору про закупівлю № 686-к від 07.12.2021р. сторонами було повністю дотримано вимоги Цивільного та Господарського кодексів України. Сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Замовник та Підрядник належній формі (письмовій) досягли згоди з усіх істотних умов договору. На виконання вимог статті 180 ГК України у договорі визначено предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до вимог статті 318 ГК України у договорі № 686-к від 07.12.2021 року передбачено: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Також при кладенні договору № 686-к від 07.12.2021 року були дотримані вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема визначено підстави для внесення змін до істотних умов договору.
Отже, на підставі вищенаведеного, можна стверджувати, що Ваш висновок про наявність в діях замовника порушень частини першої статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - є помилковим і необґрунтованим.
На Вашу думку, Замовник при укладенні договору не дотримався принципів здійснення публічних закупівель. Відповідно до ч.1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Який саме принцип було порушено і якою конкретною дією замовника? Нам видається, що висновок моніторингу в цій частині є формальним (кліше).
2. Щодо вимоги розірвати договір, який був укладений за результатом проведення закупівлі.
В результаті проведеної закупівлі UA-2021-10-29-010418-a Замовник уклав договір № 686-к від 07.12.2021 із ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів". Договір виконується і підстав для його розірвання наразі немає - ні законних, ні передбачених умовами договору.
Більше того, вимога розірвати контракт на підставі висновку моніторингу є неправомірною. Це неодноразово було встановлено судами. Наведемо, як приклад постанову Верховного Суду України від 21.01.2021 № 120/1297/20-а. У цій справі Верховний Суд України постановив, що «Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні ТД у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме: шляхом розірвання договору поставки, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи - Товариства, та матиме негативні наслідки для репутації позивача (замовника), що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками».
Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАСУ).
Суд у справі № 420/1392/20 вказав, що: «З огляду на практику ЄСПЛ оскаржуваний висновок не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору».
Отже, на підставі вищенаведеного, Замовник не може розірвати договір № 686-к від 07.12.2021, тому що для цього немає жодних законних підстав.
Оскільки ми, як Замовник, не погоджуємося із Висновком моніторингу, то змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку моніторингу Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз.2 ст. 2 та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Винниченка, 1а в смт. Куликів Львівського району Львівської області" згідно (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (за ID: UA-2021-10-29-010418-a), яка здійснювалася відділом освіти Куликівської селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення та аргументовані заперечення. 1. Щодо договору, укладеного за результатами процедури закупівлі Відповідно до Висновку моніторингу Вами встановлено, що у договорі про закупівлю № 686-к від 07.12.2021 року, який укладений між Замовником та ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" «…відсутні обсяги та види робіт передбачені проектно-кошторисною документацією…» і як наслідок, на Вашу думку, «…Замовником порушено вимоги частини першої статті 41 Закону». Із таким висновком ми не погоджуємось із наступних причин: Відповідно до п. 2.1. Договору № 686-к від 07.12.2021 року «2.1.Підрядник розпочне виконання робіт: не пізніше 10 (десяти) днів з дня підписання Договору підряду та передачі Замовником будівельного майданчика, дозвільної і проектно-кошторисної документації в одному екземплярі». Відповідно до п. 6.4.1. Договору № 686-к від 07.12.2021 року підрядник зобов’язаний «6.4.1.Виконати роботи відповідно до проектно-кошторисної документації та у встановлені пунктом 2.2 цього Договору строки». На підставі вищенаведеного можна стверджувати, що роботи виконуються відповідно до проектно-кошторисної документації, у якій визначено перелік та обсяги робіт. Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. В електронній системі закупівель не опубліковано проектно-кошторисну документацію. Проте це ж не означає, що такої документації не існує, і що вона не є додатком до договору. Відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При укладенні договору про закупівлю № 686-к від 07.12.2021р. сторонами було повністю дотримано вимоги Цивільного та Господарського кодексів України. Сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Замовник та Підрядник належній формі (письмовій) досягли згоди з усіх істотних умов договору. На виконання вимог статті 180 ГК України у договорі визначено предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до вимог статті 318 ГК України у договорі № 686-к від 07.12.2021 року передбачено: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Також при кладенні договору № 686-к від 07.12.2021 року були дотримані вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема визначено підстави для внесення змін до істотних умов договору. Отже, на підставі вищенаведеного, можна стверджувати, що Ваш висновок про наявність в діях замовника порушень частини першої статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - є помилковим і необґрунтованим. На Вашу думку, Замовник при укладенні договору не дотримався принципів здійснення публічних закупівель. Відповідно до ч.1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Який саме принцип було порушено і якою конкретною дією замовника? Нам видається, що висновок моніторингу в цій частині є формальним (кліше). 2. Щодо вимоги розірвати договір, який був укладений за результатом проведення закупівлі. В результаті проведеної закупівлі UA-2021-10-29-010418-a Замовник уклав договір № 686-к від 07.12.2021 із ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів". Договір виконується і підстав для його розірвання наразі немає - ні законних, ні передбачених умовами договору. Більше того, вимога розірвати контракт на підставі висновку моніторингу є неправомірною. Це неодноразово було встановлено судами. Наведемо, як приклад постанову Верховного Суду України від 21.01.2021 № 120/1297/20-а. У цій справі Верховний Суд України постановив, що «Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні ТД у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме: шляхом розірвання договору поставки, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи - Товариства, та матиме негативні наслідки для репутації позивача (замовника), що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАСУ). Суд у справі № 420/1392/20 вказав, що: «З огляду на практику ЄСПЛ оскаржуваний висновок не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору». Отже, на підставі вищенаведеного, Замовник не може розірвати договір № 686-к від 07.12.2021, тому що для цього немає жодних законних підстав. Оскільки ми, як Замовник, не погоджуємося із Висновком моніторингу, то змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону.
2022-05-02 08:56:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги частини першої статті 41 Закону та частини першої статті 5 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник оскаржив висновок до суду. |
Дата публікації: | 10 травня 2022 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
4 222 284,00
UAH з ПДВ
|
4 222 284,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС" |
4 273 312,00
UAH з ПДВ
|
4 273 312,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Переможець |
4 222 284,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:42
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2022 08:54
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2022 09:52
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2022 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2022 19:03
|
додаткова №2.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 14:30
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 18:02
|
Договір Капіт.ремонт внутр.систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО.pdf | укладений |
08 грудня 2021 17:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл фінансування на 2021 рік та 2022 рік згідно з планом фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 686-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із введенням воєнного стану в Україні та враховуючи повідомлення Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 "Про підтвердження ведення воєнного стану як форс-мажорних обставин", сторони погодили продовжити термін дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 686-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 686-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Профінансовано кошти з обласного бюджету на виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 686-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 686-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |