Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2021-10-29-009928-a 15aa4e0f152d4f9d97b51cc24dcb0434
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піскова Олена

380972880311 obl_sklad@chk.mia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Черкаській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611933
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Лесі Українки, будинок 21
Контактна особа: Піскова Олена
380972880311
obl_sklad@chk.mia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 16:37
Оскарження наміру укласти договір: 09 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61.6 метри кубічні
Дрова паливні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

29 жовтня 2021 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#00993389
Переможець 77 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 16:37

Документи

29 жовтня 2021 16:36
Електронний підпис
29 жовтня 2021 16:36
Протокол № 185.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 16:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#00993389
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 16:36
Електронний підпис
29 жовтня 2021 16:36
Протокол № 185.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 14:19
Додаткова угода 26.11.2021.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 14:16
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 14:40
Договір №72.pdf укладений
12 листопада 2021 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно змісту Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: №72
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 77 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 833,33 UAH)