Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво бювету потужністю 10м3/год для населення в с. Скороходове Талалаївської селищної ради Прилуцького району, Чернігівської області» (ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
1 278 503,00 UAH
UA-2021-10-29-009395-a d91d42cd82a64483b12328f8dd03bf47
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Сухоловська

+380976323534 lsuholovska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЛАЛАЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04412679
Місцезнаходження: 17200, Україна , Чернігівська обл., смт Талалаївка, Талалаївський район, вул. Вокзальна, 3
Контактна особа: Леся Сухоловська
+380976323534
lsuholovska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 15:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2021 15:54
Очікувана вартість: 1 278 503,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 785,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво бювету потужністю 10м3/год для населення в с. Скороходове Талалаївської селищної ради Прилуцького району, Чернігівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17200, Україна, Чернігівська область, смт Талалаївка, Вокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2021  —  30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2021 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 16:01
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 29.10.21.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДПЛАСТ-2" 1 277 549,00
UAH з ПДВ
1 277 549,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2021 15:09
Електронний підпис
11 листопада 2021 15:08
4. Дод 1 ТЗ.pdf
11 листопада 2021 15:08
4. Погодження з умовами ТЗ.pdf
11 листопада 2021 15:08
2. Протокол, наказ.pdf
11 листопада 2021 15:08
18. Довідка.pdf
11 листопада 2021 15:08
10. Інформація.pdf
11 листопада 2021 15:08
2. Статут Будпласт 2.pdf
11 листопада 2021 15:08
Додаток 3 до договору.pdf
11 листопада 2021 15:08
16. Дод 1 Календарний графік.pdf
11 листопада 2021 15:08
Додаток 2 до договору.pdf
11 листопада 2021 15:08
4. Декларація про матбазу.pdf
11 листопада 2021 15:08
Додаток 3 Договір.pdf
11 листопада 2021 15:08
3. Виписка з Держреестру.pdf
11 листопада 2021 15:08
14. ПБ та ОП.pdf
11 листопада 2021 15:08
15. Підтвердження договорів.pdf
11 листопада 2021 15:08
8. Ліцензія Будпласт 2.pdf
11 листопада 2021 15:08
20. Лист пояснення.pdf
11 листопада 2021 15:08
12. Лист гарантійний термін.pdf
11 листопада 2021 15:08
3.Свідоцтво платника ПДВ. jpg.pdf
11 листопада 2021 15:08
14. Охорона праці.pdf
11 листопада 2021 15:08
19. Лист погодження.pdf
11 листопада 2021 15:08
11. Лист гарантія.pdf
11 листопада 2021 15:08
21. Лист пояснення.pdf
11 листопада 2021 15:08
7. Відомості про учасника.pdf
11 листопада 2021 15:08
17. Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2021 15:08
4. Ліцензія, дозвіл копії.pdf
11 листопада 2021 15:08
2. Статут Будпласт 2 копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДПЛАСТ-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДПЛАСТ-2"
#33208120
Переможець 1 277 549,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 14:43

Документи

17 листопада 2021 14:43
Електронний підпис
17 листопада 2021 14:41
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДПЛАСТ-2"
#33208120
1 277 549,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 14:43
Електронний підпис
17 листопада 2021 14:41
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 09:13
протокол бювет.PDF укладений
19 січня 2024 09:12
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 10:02
Додаткова угода №5.PDF зміни до договору
20 грудня 2023 09:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:15
Сканировать3.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 09:12
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2022 10:44
Сканировать1.PDF зміни до договору
29 квітня 2022 10:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:06
Сканировать3.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 14:33
Сканировать10001.PDF зміни до договору
06 грудня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 16:19
Сканировать10003.PDF укладений
25 листопада 2021 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) робіт. Ціна Договору є динамічною, погоджується Сторонами. Сума договору становить 1172281,00 грн. в тому числі ПДВ 195380,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування у 2022 році складає 1 172 281,00 грн. Термін виконання робіт листопад 2021року - квітень 2022 року. Роботи можуть бути виконані підрядником достроково
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 5.1 Договору викласти в наступній редакції: "Термін виконання робіт: листопад 2021 року - грудень 2022 року. Роботи можуть бути виконані Підрядником достроково."
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт грудень 2023 року. У зв'язку з форс-мажорними обставинами, а саме : режим воєнного стану в країні. Договір діє до 31.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, сторони вирішили внести зміни: п. 3.1. Ціна цього Договору визначається на підставі Договірної ціни, яка є динамічною, погоджується Сторонами та є невід'ємною частиною Договору і становить 1 156 710,00 (Один мільйон сто п'ятдесят шість тисяч сімсот десять гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 156 710,00
UAH (в тому числі ПДВ 192 785,00 UAH)