Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця
Очікувана вартість
142 922,00 UAH
UA-2021-10-29-008407-a 5749ad93a768416197f335de8090043a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковалик

+380677974943 nrc107@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-II СТУПЕНІВ З ДОШКІЛЬНИМ ВІДДІЛЕННЯМ ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24898135
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 107
Контактна особа: Тетяна Ковалик
+380677974943
nrc107@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 15:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 13:30
Очікувана вартість: 142 922,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 429,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-Переможець спрощеної закупівлі до моменту підписання договору про закупівлю повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів. Таке забезпечення вноситься Учасником-Переможцем на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для внесення забезпечення: Комунальний заклад «Спеціальна загальноосвіт-ня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділення Вінницької міської ради» 21030, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул.Келецька, 107 ЄДРПОУ 24898135 UA988201720355109002000037759 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 У графі «Призначення платежу» платіжного доручення Учасник обов’язково вказує: «Забезпечення виконання договору про закупівлю ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця ідентифікатор закупівлі – UA-____________». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю. Умови повернення забезпечення: Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається Підряднику не пізніше п’яти банківських днів з дня настання зазначених наступних обставин: 1. Після виконання Підрядником договору про закупівлю. 2. За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання Підрядником своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням, підлягають перерахуванню до місцевого бюджету. Ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю до моменту його підписання або його невідповідність вищезазначеним вимогам, буде розцінено Замовником як відмову від підписання договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"- юридична особа, яка забезпечуює потреби держави або територальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі форм КБ-2в та КБ-3 протягом 20 календарних днів з дати підписання документів про виконані роботи. Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі викладені в Додатку 2 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціновий критерій 100%. Забезпечення виконання договору про закупівлю - Учасник-Переможець спрощеної закупівлі до моменту підписання договору про закупівлю повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів. Таке забезпечення вноситься Учасником-Переможцем на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для внесення забезпечення:Комунальний заклад «Спеціальна загальноосвіт-ня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділення Вінницької міської ради» 21030, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул.Келецька, 107 ЄДРПОУ 24898135 UA988201720355109002000037759 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 У графі «Призначення платежу» платіжного доручення Учасник обов’язково вказує: «Забезпечення виконання договору про закупівлю ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця ідентифікатор закупівлі – UA-____________». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-Переможець спрощеної закупівлі до моменту підписання договору про закупівлю повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів. Таке забезпечення вноситься Учасником-Переможцем на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Реквізити для внесення забезпечення: Комунальний заклад «Спеціальна загальноосвіт-ня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділення Вінницької міської ради» 21030, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул.Келецька, 107 ЄДРПОУ 24898135 UA988201720355109002000037759 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 У графі «Призначення платежу» платіжного доручення Учасник обов’язково вказує: «Забезпечення виконання договору про закупівлю ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): (45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Капітальний ремонт вхідної групи з влаштуванням пандусу комунального закладу “Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з дошкільним відділенням Вінницької міської ради” по вулиці Келецька, 107 в м. Вінниця ідентифікатор закупівлі – UA-____________». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю. Умови повернення забезпечення: Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається Підряднику не пізніше п’яти банківських днів з дня настання зазначених наступних обставин: 1. Після виконання Підрядником договору про закупівлю. 2. За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання Підрядником своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням, підлягають перерахуванню до місцевого бюджету. Ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю до моменту його підписання або його невідповідність вищезазначеним вимогам, буде розцінено Замовником як відмову від підписання договору про закупівлю.
29 жовтня 2021 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 15:20
Договір пiдряду 2.docx
29 жовтня 2021 15:20
Оголошення Кап рем 102021 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" 142 000,00
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 листопада 2021 20:35
Електронний підпис
06 листопада 2021 15:57
2.pdf
06 листопада 2021 15:57
6.pdf
06 листопада 2021 15:57
11.pdf
06 листопада 2021 15:57
1.pdf
06 листопада 2021 15:57
4.pdf
06 листопада 2021 15:57
8.pdf
06 листопада 2021 15:57
12.pdf
06 листопада 2021 15:57
15.pdf
06 листопада 2021 15:57
9.pdf
06 листопада 2021 15:57
13.pdf
06 листопада 2021 15:57
3.pdf
06 листопада 2021 15:57
10.pdf
06 листопада 2021 15:57
7.pdf
06 листопада 2021 15:57
14.pdf
06 листопада 2021 15:57
5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"
#40282433
Переможець 142 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 20:23

Документи

11 листопада 2021 20:23
Електронний підпис
11 листопада 2021 20:22
ПРОТОКОЛ Визн пер СЗ 1111.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 20:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"
#40282433
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2021 20:23
Електронний підпис
11 листопада 2021 20:22
ПРОТОКОЛ Визн пер СЗ 1111.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:51
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 07:04
ДУ Капрем 122021.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 07:02
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 14:10
Д капрем пандус.PDF укладений
16 листопада 2021 14:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2021 12:34
127 876,27 UAH UA738201720344201012161037759
КЗ "ВСШ"
UA763510050000026003602207100
ТОВ "ВIНБУД-СЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Сума договору зменшується на 14 123,73 грн. (Чотирнадцять тисяч сто двадцять три грн. 73 коп.). 1.2. Внести зміни до абзацу 2 п. 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» виклавши його у новій редакції: «Ціна Робіт без ПДВ 127 876,27 грн.(Сто двадцять сім тисяч вісімсот сімдесят шість гривень 27 копійок) в т.ч. єдиний податок 5 % - 6 596,55 (Шість тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 55 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 127 876,27
UAH