Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання примірників ліцензованої програмної продукції «Інформаційно-комунікаційна автоматизована система «Єдина школа» за кодом ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
37 800,00 UAH
UA-2021-10-29-007963-a 1f870f01da7646268d335ff2941ea812
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Хомусяк

+380975413944 zoch65_mar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа 1-111 ступенів №65 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031411
Вебсайт: https://mrpl65.webflow.io/
Місцезнаходження: 87539, Україна , Донецька обл., М.МАРІУПОЛЬ, ЖОВТНЕВИЙ Р-Н , ВУЛ. КАЗАНЦЕВА БУД. 25А
Контактна особа: Богдан Хомусяк
+380975413944
zoch65_mar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги з постачання примірників ліцензованої програмної продукції «Інформаційно-комунікаційна автоматизована система «Єдина школа»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Послуги з постачання примірників ліцензованої програмної продукції «Інформаційно-комунікаційна автоматизована система «Єдина школа» за кодом ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’яз3ані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Казанцева, 25-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

29 жовтня 2021 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТЛ ТЕХНОЛОДЖІ"
#42761739
Переможець 37 800,00
UAH
29 жовтня 2021 15:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 10:42
Скан_20220126 (2).pdf укладений
26 січня 2022 10:42
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 13:21
Повідомлення.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 13:21
Додаткова угода 1 Єдина школа.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 13:21
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 10:50
Протокол технічної помилки.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 10:49
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 15:25
Договір № 65 Єдина школа.pdf укладений
29 жовтня 2021 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 17 «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силку, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 800,00
UAH