Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04354048 |
Вебсайт: | https://mateivetska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 78267, Україна , Івано-Франківська обл., село Матеївці, вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10 |
Контактна особа: |
Мар'яна Блида +380343392197 mateivtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 12:38 |
Очікувана вартість: | 17 364 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 821,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір та вид забезпечення Пропозиції встановлюється відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Розмір забезпечення Пропозиції – 86 821 грн. 00 коп. Вид забезпечення Пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення: протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідклична, оформлена відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639 (зі змінами) та відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, який має ліцензію Національного банку України. У разі настання підстав для неповернення забезпечення Пропозиції учаснику, банк перераховує відповідно до банківської гарантії гарантовану суму Матеївецька сільська рада р/р UA108201720355199001022025941 в Коломийському УДКСУ Івано-Франківської області, МФО 820172 , код ЄДРПОУ- 04354048. Кошти, що надійшли як забезпечення Пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 86821 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 14:45 |
Проект.docx | |
29 жовтня 2021 14:45 |
6_СД_ВОБ.rtf | |
29 жовтня 2021 14:45 |
ТД Реконструкція .docx | |
29 жовтня 2021 14:45 |
обсяг робіт.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-24-000018 ● 40e8d491bdf74c91ac08fc6b5b87b4df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2021 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.11.2021 №723
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 24.11.2021 №723
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-10-29-007585-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 09:21:45
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів з добудовою навчального корпусу по вул. Шкільна, 6 в с. Дебеславці, Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-007585-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 12:22:09
Відповідь на запит про надання пояснень
У відповідь на запит про надання пояснень надаємо посилання на сторінку власного веб сайту: https://mateivetska-gromada.gov.ua/prozorro// на сторінці 5 розміщено обгрунтування на закупівлю Реконструкція будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів з добудовою навчального корпусу по вул. Шкільна, 6 в с. Дебеславці, Коломийського району Івано-Франківської області: «Ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013. На підставі Розпорядження КМУ від 28 жовтня 2021 р. № 1311-р "Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери"».
Відповідно до Розпорядження КМУ від 28 жовтня 2021 р. № 1311-р "Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів та розвиток об’єктів соціально-культурної сфери" здійснено перерозподіл видатків бюджету та надано субвенцію 5 000 тис. гривень на Реконструкція будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів з добудовою навчального корпусу по вул. Шкільна, 6 в с. Дебеславці, Коломийського району Івано-Франківської області. (https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-rozpodilu-u-2021-roci-subvenciyi-z-derzhavnogo-byudzhetu-s1311-281021)
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі) визначено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301
Об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 року № 163.
Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва (якщо роботи проводять на окремому об’єкті, на який складено окремий об’єктний кошторисний розрахунок, то їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими частиною першою статті 2 Закону, а саме на загальну вартість робіт відповідно до затвердженого кошторису).
Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до наказі Державної казначейської служби України від 29 квітня 2013 року № 68 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів» (зі змінами і доповненнями, внесеними наказами Державної казначейської служби України від 6 серпня 2014 року № 226, від 15 квітня 2016 року № 116»), де зазначено перелік документів, які подаються до органу Казначейства для реєстрації бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань проведення платежів. Серед іншого там зазначено, що до Казначейства подають договір підряду (контракт), а для перехідних об’єктів — додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році.
Якщо проводити відкриті торги на виконання робіт у межах асигнувань поточного року, то в результаті проведених процедур щороку змінюватиметься підрядник. Адже тривалий термін виконання робіт передбачено у складних проектах, законодавство постійно змінюється, що спричинює зміну проектних рішень, під час реалізації проекту виникають додаткові роботи, не зазначені в проекті, але сумісні з виконаними роботами попереднім підрядником, а залучення на будівельний майданчик ще одного підрядника (генпідрядника) може призвести до несумісності виконаних робіт з роботами, які необхідно виконати. У такому випадку гарантії зникають і відповідальність за виконані роботи теж.
Відповідно до аб. 3 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється до річного плану.
Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури облдержадміністрації виступав Замовником під час закупівлі проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації. Відповідно до акту передачі проектно-кошторисної документації від 10.10.2019 року Матеївецькій сільській раді передано документацію по об’єкту: Реконструкція будівлі ЗОШ І-ІІ ступенів з добудовою навчального корпусу по вул. Шкільна, 6 в с. Дебеславці, Коломийського району Івано-Франківської області. Згідно зведеного кошторисного розрахунку загальна вартість інвестиційного кошторису становить 19 314 240 грн. З даного кошторису витрачено коштів на проектно-вишукувальні роботи 281656.10 грн., на проведення експертизи проектної документації 36 090 грн.
Також у зведеному кошторисному розрахунку наявні розрахунки на здійснення авторського нагляду – 20 250 грн. без ПДВ (у разі закупівлі послу з ПДВ – 24 300 грн.)., на здійснення технічного нагляду – 217 987 грн. без ПДВ (у разі закупівлі послу з ПДВ 261 584.4 грн.) .
У 2017 році здійснено деякі роботи власним силами та за кошти Матеївецької сільської ради, а саме: здійснено закупівлю матеріалів на суму 919 916.40 грн., однак вартість даних матеріалів враховані у інвестиційному кошторисі з урахуванням ПДВ, а отже сума 1 103 899.68 грн. та проведено деякі роботи з підготовки будівельного майданчика до ремонтних робіт.
У 2018-2019 році також здійснено реконструкцію каналізаційних мереж Дебеславцівської гімназії (ЗОШ І-ІІ ст.) на загальну суму 225 545.66 грн. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-16-002166-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-16-002075-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-16-002109-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-18-000093-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-18-000098-c )
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Вичерпний перелік формальних помилок та їх опис затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, відповідно до абзацу 12 пункту 11 частини першої статті 9 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зазначений недолік можливо виправити тільки шляхом внесення змін до тендерної документації. Протоколом засідання тендерного комітету від 19.11.2021 р. ПП "ФІРМА"ДІКО" визнано переможцем закупівлі, а 01.12.2021 р. з переможцем закупівлі укладено договір про закупівлю, відтак закупівля є завершеною. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не наділяє замовника правом вносити зміни до тендерної документації після завершення закупівлі. Зрештою такі зміни не матимуть жодних юридичних наслідків. Також можна говорити про те, що ця помилка є формальною, не є суттєвою та по своїй суті є такою, що не тягне негативних наслідків для процедури закупівлі та подальших правовідносин, не порушує вимог законодавства(бюджетного, господарського, цивільного, тощо), не зачіпає будь-чиїх прав, свобод та інтересів. Дане зауваження у подальшому безсумнівно буде враховане у діяльності Замовника. Однак на противагу, Тендерна документація у п. 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції міститься інформація про те, що «До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Перелік формальних помилок» (який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998). Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету. Усі рішення тендерного комітету оформляються протоколом, у якому відображаються результати поіменного голосування членів Комітету, присутніх на засіданні, з кожного питання.»
2021-12-22 16:21:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ФІРМА"ДІКО" |
16 801 332,38
UAH з ПДВ
|
16 801 332,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" |
17 127 693,02
UAH з ПДВ
|
17 127 693,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ФІРМА"ДІКО" #41518081 |
Переможець |
16 801 332,38
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 10:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2021 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 16:47
|
графік.PDF | зміни до договору |
02 січня 2024 16:45
|
угода.PDF | зміни до договору |
02 січня 2024 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:30
|
289-2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2022 15:47
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2022 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 12:34
|
scan0054.pdf | укладений |
03 грудня 2021 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затримка фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |