Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148508, +380988883888 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2021 14:13 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 14:35 |
Очікувана вартість: | 3 024 405,54 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 14:36 |
ТД Василівка.doc | |
29 жовтня 2021 14:36 |
Проект договору Василівка.docx | |
29 жовтня 2021 14:36 |
оголошення Василівка.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-28-000062 ● c5d68438458c4274b5ee2d2d085c330e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2022
№ 54-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.11.2022 №54-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2021-10-29-007372-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 09:53:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво школи на 450 учнівських місць по вул. Шкільній, 17, в селі Василівка Болградського району Одеської області (завершення будівництва)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-007372-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-29 11:59:40
Відповідь на звернення
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до розпорядження Голови Одеської обласної державної адміністрації від 06.09.2021 № 911/од-2021 «Про перерозподіл доходів та видатків обласного бюджету на 2021 рік» Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво школи на 450 учнівських місць по вул. Шкільній, 17, в селі Василівка Болградського району Одеської області (завершення будівництва)».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
13 жовтня 2021 року Департамент надіслав на узгодження технічне завдання та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
18 жовтня 2021 року Департамент отримав лист № 01.1-08/3322 щодо погодження технічного завдання та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Визначення очікуваної вартості проектних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374 та відповідно до рішення Одеської обласної ради від 19 серпня 2021 року № 280-VIII. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовано з урахуванням вимог ДБН А.2.2-3:2012 «Склад та зміст проектної документації», основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд», Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Закону України «Про публічні закупівлі», Кодекс Законів про працю України та інших норм, які регламентують виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-12-12 12:32:57
Стосовно висновка
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області здійснило моніторинг процедури публічної закупівлі за предметом закупівлі: Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво школи на 450 учнівських місць по вул. Шкільній, 17, в селі Василівка Болградського району Одеської області (завершення будівництва)», очікуваною вартістю 3 024 405,54 гривень (номер в електронній системі закупівель Prozorro: UA-2021-10-29-007372-a). За результатами моніторингу № UA-M-2022-11-28-000062 виявлено порушення, а саме:
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї.
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі.
Порушення 1:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в пункті 9.4 розділу 9 проєкту договору про закупівлю Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених частиною 5 статті 41 Закону, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуги.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується Замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить пункт 2 частини 5 статті 41 Закону.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Відповідь:
Вид предмета закупівлі на майданчику оприлюднено замовником як роботи, а не послуги.
А.) Відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Б.) Код ДК 021:2015:71320000-7 « Послуги з інженерного проектування» обрано таким, бо іншого не існує.
В.) Код КЕКВ обрано у плані закупівлі -3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів», а не 2240 «Оплата послуг».
Г.) Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства обласної державної адміністрації фінансується за рахунок коштів обласного бюджету, а саме бюджету розвитку. До бюджету розвитку відносять капітальні видатки. Відповідно до пункту 1.6 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету (далі – Інструкція) затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2021 № 333, капітальні видатки - це видатки, які спрямовуються на придбання основного капіталу, необоротних активів, на капітальні інвестиції, капітальний ремонт; на створення державних запасів і резервів; на придбання капітальних активів; невідплатні платежі, компенсацію втрат, пов'язаних з пошкодженням основного капіталу.
Відповідно до зазначеної Інструкції код економічної класифікації видатків 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» включає в себе виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутня норма, яка встановлює конкретику, які істотні умови викладаються у проектах договорів на закупівлю товарів, робіт або послуг. Замовником у пункті 9.4 розділу 9 проєкту зазначається, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків та далі перераховуються усі випадки таких змін, відповідно до п.5 ст.41 Закону. Зазначений пункт 9.4.2 проекту договору, щодо випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків, не є порушенням абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, оскільки жодним чином не впливає на принципи здійснення публічних закупівель та не порушує (не дискримінує) прав учасників закупівель. Додатково повідомляємо, що дана істотна умова щодо випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків у подальшому не використовується замовником у діючих договорах. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог зазначених в абзаці 1 частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Порушення 2:
Крім того, на порушення вимоги частини 5 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 тендерної документації, установлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації, яка підтверджує відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені пунктами 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, тобто надання документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівліТОВ «Одесгражданпроект» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідь:
Відповідно до абзацу 3 ч.1 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі»- Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.
Ч.4. ст.22 Закону- Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Порушення 3:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Одесгражданпроект» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 3 тендерної документації, встановлено імперативну умову, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013) та відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» підтверджена кошторисними розрахунками.
Відповідно до пункту 6.1.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації встановлені ДСТУ Б Д.1.1-7:2013«Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374 (далі - ДСТУ БД.1.1-7:2013).
В той же час, згідно пункту 5.5.2ДСТУ БД.1.1-7:2013, передбачено, що вартість проектних робіт на будівництво об’єкта у складних інженерно-геологічних умовах визначається із застосуванням до вартості окремих розділів проекту додаткових підвищувальних коефіцієнтів наведених у додатку Б.
При цьому, відповідно до пункту 5 додатку Б «Перелік факторів, що ускладнюють проектування», передбачені підвищувальні коефіцієнти до вартості проектних робіт за умови здійснення будівництва в сейсмічних зонах, які виражені в балах сейсмічної інтенсивності.
Відповідно до пункту 10 Додатку № 3 тендерної документації Замовником зазначені особливі умови будівництва, а саме: «відповідно до карти загального сейсмічного районування - 2004-А Одеська область знаходиться в зоні сейсмічності 8 балів».
Проте, моніторингом установлено, що відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Одесгражданпроект» кошторисів № 3 та № 4 при розрахунку вартості проектно-кошторисної документації по будівництву школи на 450 місць та шкільного спортивного комплексу з басейном учасником застосовано підвищувальний коефіцієнт до вартості проектних робіт при сейсмічній інтенсивності в 7 балів (1,05),що не відповідає вимогам пункту 5.5.2та пункту 5 додатку Б ДСТУ БД.1.1-7:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 10 Додатку № 3 тендерної документації.
Відповідь:
Встановлення підвищувального коефіцієнту лише дає змогу підтвердити, що роботи будуть виконані з урахуванням вимог ДБН В.1.1-12:2014 Будівництво в сейсмічних районах України. Вважаємо, що учасник встановив коефіцієнт «Сейсмічні впливи інтенсивністю 7 балів на стадії «Проєкт» згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з урахуванням Змін №1, №2 та №3), який підвищує вартість цих робіт з коефіцієнтом 1,05, щоб уникнути здороження робіт, чим економить бюджетні кошти Також учасник надавав листа №74 від 01 листопада 2021 р., що підтверджує розроблення проєктно-кошторисної документації згідно технічних вимог.
Порушення 4:
Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 3 тендерної документації, Замовником в технічному завданні встановлено параметри (потужність, площа, об'єм тощо), перелік та обсяги робіт щодо виготовлення проєктно-кошторисної документації, які є предметом закупівлі. Проте, моніторингом установлено, що в кошторисі № 4 по об’єкту будівництва, а саме: шкільного спортивного комплексу з басейном, наданого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Одесгражданпроект»,зазначено обсяг плавального басейну 25м х11м, а не 25м х12мта обсяг плавального басейну з ванною для навчання плаванню 12м х12м, а не 12,5м х 6,0м, як це передбачено пунктом 11 технічного завдання Додатку № 3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Одесгражданпроект» не відповідала вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 11 технічного завдання Додатку № 3 тендерної документації в цій частині.
Відповідь:
Зазанчаемо, що в Кошторисі №4, документа 036 Кошторис.pdf, Учасником зазначено обсяг плавального басейну з ванною для навчання плаванню 12м х6м, а не 12м х12м, як вказано в порушені.
Зазначаємо, що в підпункті 5.9 пункту 5 «ВИЗНАЧЕННЯ КОШТОРИСНОЇ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНИХ РОБІТ» ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з урахуванням Змін №1, №2 та №3) вказано, що: «За умови неможливості визначити вартість проектних робіт за пунктами 5.1-5.8, для обчислення вартості цих робіт, а також вишукувальних та науково-проектних робіт можуть застосовуватися положення додатків Ж та К». Нажаль, згідно пунктів 5.1-5.8 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з урахуванням Змін №1, №2 та №3) обчислення вартості робіт по об’єкту «шкільного спортивного комплексу з басейном» було неможливо, тому згідно додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з урахуванням Змін №1, №2 та №3) та таблиці Ж.4 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з урахуванням Змін №1, №2 та №3), що вказані в підпункті 5,9, ми маємо можливість знайти розцінку в збірнику цін на проектні роботи для будівництва в розділі 52 фізкультурно-спортивні спорудження*, які є найбільш схожі/подібні до технічного завдання. Змінювати назву той чи іншою розцінки не має можливості. Але листом №74 від 01 листопада 2021 р. учасник підтвердив виконання саме тих технічних вимог, що були в тендерній документації.
* посилання на збірник цін на проектні роботи для будівництва, розділ 52 – фізкультурно-спортивні споруди - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0189400-87#Text
Порушення 5:
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження відсутності підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель документи та інформацію про відсутність вказаних підстав.
Поряд з цим, Замовником зазначено, якщо учасник процедури закупівлі, перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону то повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодував завдані збитки.
Також, частиною 6 статті 17 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема, частиною 2 статті 17 Закону.
Проте, на порушення вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону переможцем торгів ТОВ «Одесгражданпроект» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів та інформацію, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1, 2, 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Одесгражданпроект», як такого, що не відповідав встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, як такого, що не відповідав умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Відповідь:
12 листопада 2021 р. учасником торгів були завантажені документі тендерної пропозиції на майданчику. Серед документів був лист -011 Лист гарантія відповідно до ст17 ЗУ.pdf (вих.№58 від. 01.11.2021р.), у якому згідно частини 2 статті 17 Закону надається інформація, що • У ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ОДЕСГРАЖДАНПРОЕКТ ” на протязі трьох років не було фактів дострокового розірвання договорів про закупівлю з замовником, у зв'язку з невиконанням своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. 15 листопада відбувся аукціон по закупівлі. 16 листопада ТОВ " ОДЕСГРАЖДАНПРОЕКТ ” було обрано переможцем торгів, а 18 листопада як переможцем було завантажено документи. Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, тому що документи що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону були надані у повному обсязі учасником у тендерній документації, та перевірені замовником. Тому за технічної помилки учасника не було відхилена.
Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації звертається до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з проханням розглянути наші відповіді до висновку, незважаючи на те що сьогодні 4 робочий день з дня оголошення висновку. Ми не мали можливість надіслати раніше Вам запитання у зв’язку з дуже тяжкою ситуацією у Одеській області з електропостачанням, яке відсутнє по 3-6 днів після кожної атаки агресора, та світло якщо вмикають, то на 1-2 години більш у вечері або вночі. Стосовно мережі інтернет ситуація ще гірша. У разі якщо Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області наші відповіді не задовольнять, ми готові звернутися до суду з цього питання. Але сподіваємось на Ваше зрозуміння. Бажаємо Вам миру. Слава Україні!
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-12-13 11:11:13
Про розгляд звернення за роз’ясненням щодо висновку
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі - Управління) розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), інформує наступне.
Згідно зі ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель регламентується ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з ч. 6 ст. 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі за предметом «Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво школи на 450 учнівських місць по вул. Шкільній, 17, в с. Василівка Болградського р-ну Одеської обл. (завершення будівництва)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-007372-a), Управлінням 06.12.2022 оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі.
Заповнення форми Висновку в електронній системі закупівель визначається Порядком заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України від 01 жовтня 2020 за № 958/35241 (далі – Порядок № 552).
Враховуючи порушення встановлені в ході проведення моніторингу у п. 3 розділу ІІ «КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА» висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що керуючись ст. 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 03.12.2021 № 59, в тому числі застосування відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Слід зазначити, що вказане зобов’язання обґрунтоване тим, що:
1. Пункти 1, 2, 3 ч. 1 ст. 31 та ч. 7 ст. 33 Закону, встановлюють єдину імперативну умову, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, в тому числі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, як такого, що не відповідав умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону.
2. Пункт 2 ч. 1 ст. 32 Закону встановлює єдину імперативну умову, що в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
При цьому Закон не містить інших альтернативних наслідків у вказаних ситуаціях.
Отже, Управлінням повністю дотримано вимоги Порядку № 552 та чітко зазначено, які заходи необхідно вжити Замовнику, як того вимагає ч. 7 ст. 8 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
2023-12-25 12:19:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Департамент капітального будівництва подає позовну заяву до суду. Номер провадження буде надано пізніше. |
Дата публікації: | 19 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 420/18454/22 |
Дата відкриття провадження: | 19 грудня 2022 |
Документи:
19 грудня 2022 14:29
|
Електронний підпис |
19 грудня 2022 09:52
|
Електронний підпис |
19 грудня 2022 14:25
|
20221219_141618.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Одесгражданпроект |
2 917 728,41
UAH з ПДВ
|
2 917 728,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" |
2 999 998,00
UAH з ПДВ
|
2 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Одесгражданпроект #41769868 |
Переможець |
2 917 728,41
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:26
|
ДУ 3 до 59 від 03.12.21 ПКД Василівка.pdf | укладений |
25 грудня 2023 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2023 15:42
|
ДУ 2 до 59 від 03.12.2021.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 15:41
|
ДУ 2 до 59 від 03.12.2021.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2023 14:43
|
ДУ 1 до 59.pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 11:38
|
протокол 39.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 10:38
|
Договір 59 школа Василівка ПКД.pdf | укладений |
03 грудня 2021 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При опублікуванні змін до річного плану закупівлі № UA-P-2021-10-29-006980-a, виявлена технічна помилка при введені коду КЕКВ. Вірний код КЕКВ по предмету закупівлі робіт: «Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво школи на 450 учнівських місць по вул. Шкільній, 17, в селі Василівка Болградського району Одеської області (завершення будівництва)» є КЕКВ 3122 – «Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів» |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол №39/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку виконання робіт, зміна місця виконання робіт, зміни розділу 10 Договору, зміни реквизитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 грудня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | висновок Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі, п.9.7 Договору |