Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Укладка лікаря швидкої допомоги для зберігання і транспортування лікарських засобів, інструментів та інших медичних виробів (440х252х340 мм), без вкладень УМСП-01-Пм/2 (код за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали; номенклатурна позиція предмету закупівлі: укладка лікаря швидкої допомоги для зберігання і транспортування лікарських засобів, інструментів та інших медичних виробів (440х252х340 мм), без вкладень УМСП-01-Пм/2, код за ДК 021:2015: 33141600-6 - Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти, код НК 024:2019: 12500 – Медична сумка)
Очікувана вартість
39 500,00 UAH
UA-2021-10-29-004041-a 11832cbe400d4537ac8c1f6d0f59caca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ящук Альона Василівна

+380432466220 vincpmsd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 25502352
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Ящук Альона Василівна
+380432466220
vincpmsd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Виникнення нової додаткової потреби у товарі, яку замовник не міг передбачити, а саме у - укладці лікаря швидкої допомоги для зберігання і транспортування лікарських засобів, інструментів та інших медичних виробів (440х252х340 мм), без вкладень УМСП-01-Пм/2 (далі – укладка). Так, у Замовника було наявно дві укладки, які використовувались підрозділом по наданню невідкладної медичної допомоги та мобільними бригадами з вакцинації від COVID-19. В жовтні місяці одна укладка була пошкоджена, у зв’язку з чим її подальше використання стало неможливим. До того ж, кількість мобільних бригад кожного закладу охорони здоров’я залежить від етапів вакцинації. Так, у Замовника виникла нагальна потреба у збільшенні мобільних бригад, відповідно останні повинні мати на своїх виїздах - укладку (сумку), у якій є все необхідне, для надання першої медичної допомоги. Тому, керівництвом Замовника прийнято рішення про закупівлю ще 5-х укладок, які не були передбачені річним планом закупівель. Таким чином, ураховуючи, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі у новоствореному рядку річного плану вважається новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі визначається Замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням категорії Замовника. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої та сьомої статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 7900UAH з ПДВ
Укладка лікаря швидкої допомоги для зберігання і транспортування лікарських засобів, інструментів та інших медичних виробів (440х252х340 мм), без вкладень УМСП-01-Пм/2 (код за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали; номенклатурна позиція предмету закупівлі: укладка лікаря швидкої допомоги для зберігання і транспортування лікарських засобів, інструментів та інших медичних виробів (440х252х340 мм), без вкладень УМСП-01-Пм/2, код за ДК 021:2015: 33141600-6 - Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти, код НК 024:2019: 12500 – Медична сумка)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ згідно видаткової накладної. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника і надання Постачальником рахунку на оплату, видаткової накладної на товар. Оплата здійснюється протягом 30-ти календарних днів після поставки Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 жовтня 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРТИНЮК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3133710691
Переможець 39 500,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 12:10

Документи

29 жовтня 2021 12:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 12:15
Договір №61 укладений
29 жовтня 2021 12:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Укладка лікаря швидкої допомоги для зберігання і транспортування лікарських засобів, інструментів та інших медичних виробів (440х252х340 мм), без вкладень УМСП-01-Пм/2 (код за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали; номенклатурна позиція предмету закупівлі: укладка лікаря швидкої допомоги для зберігання і транспортування лікарських засобів, інструментів та інших медичних виробів (440х252х340 мм), без вкладень УМСП-01-Пм/2, код за ДК 021:2015: 33141600-6 - Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти, код НК 024:2019: 12500 – Медична сумка) 5 шт 7 900,00
UAH з ПДВ