Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Контактна особа: |
Коваль Олександр 380674849339 gorlik3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2021 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 15:50 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 16:41 |
зміни.docx | |
11 листопада 2021 16:41 |
Тендерна документація із змінами.docx |
11 листопада 2021 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2021 16:41 |
зміни.docx
|
|||
11 листопада 2021 16:41 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
виконання вказаної умови Документації та не довели, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Ваші. (Для прикладу - Ви представляєте виробника N, у товара даного виробника показник потужність - N, який є більше 400 ВА, тощо).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-27-000043 ● bfc3885633674d2c86f3eca1cef7dbf7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 №33
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2022 № 33
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-29-002226-b, 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 11:29:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі операційного стола, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-002226-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чому повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 30.11.2021 № 580 та зміни до договору (додаткова угода від 31.12.2021 № 1) оприлюднені в електронній системі закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня внесення змін?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 19:20:51
порушення строків оприлюднення
Оприлюднені в електронній системі закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня внесення змін додаткові угоди з технічних причин та великого навантаження в даний період. Надалі Замовник буде уникати подібних порушень
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-03 09:14:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі операційного стола, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-002226-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- на яких сторінках інструкції користувача стола операційного Нy Base 6100, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСКО ФАРМ», міститься підтвердження комплектації виробу?
- чому тендерна пропозиція ТОВ «АСКО ФАРМ» не відхилена, якщо учасник не виконав вимоги додатку 1 щодо підтвердження відповідності технічних характеристик, зокрема комплектації, запропонованого учасником операційного стола медико-технічним вимогам шляхом посилання на відповідні розділи та/або сторінку(и) технічних документів виробника (експлуатаційної документації), в яких міститься ця інформація?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-10 18:05:06
пояснення
Тендерна пропозиція ТОВ «АСКО ФАРМ» не була відхилена тому, що відповідно до умов тендерної документації прямої вимоги щодо підтвердження комплектації виробу не було встановлено. Відповідно до умов тендерної документації, підтвердження медико - технічних вимог запропонованого учасником товару, потрібно було надати заповнивши форму таблиці "Медико-технічні вимоги" Додатку 1 тендерної документації. Форма таблиці Додатку 1 "Медико-технічні вимоги" також не містила колонки щодо внесення інформації відповідно до п.23 таблиції "Комплектація". Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АСКО ФАРМ» не було.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі")
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСКО Фарм" |
1 190 000,00
UAH
|
1 190 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" |
1 197 500,00
UAH
|
1 197 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСКО Фарм" #37886989 |
Переможець |
1 190 000,00
UAH
|
19 листопада 2021 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 12:59
|
Додаткова_угода_580_продовження_строку_операційний_стіл.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 12:09
|
580.pdf | укладений |
30 листопада 2021 12:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 580 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |