Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-10-29-001745-a a2c3e283a7a447dda62ae0f2f12eb3c1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Георгій Завальнюк

+380684115597
+380996430799
chern_medcolledge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецький медичний фаховий коледж
Код ЄДРПОУ: 02010994
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 60
Контактна особа: Георгій Завальнюк
+380684115597, +380996430799
chern_medcolledge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2021 09:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 09:50
Початок аукціону: 10 листопада 2021 12:50
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58022, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Чорноморська, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45343000-3 — Встановлення протипожежного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 01 листопада 2021 14:52
Дата відповіді: 03 листопада 2021 16:01
Доброго дня! Згідно яких норм чи правил ви включили обов'язковим мати: 1) ліцензію виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, якщо цей вид робіт передбачає лише наявність ліцензії ДСНС; 2) сертифікати ISO, які взагалі не зобов'язані мати виконавці даного виду робіт. А робити тендер під певне підприємство, з яким змова, явно заборонено Законом України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», „Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно ч.5 ст 23 цього ж закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”.
Послуги, які є предметом закупівлі мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість людей – студентів, відвідувачів. Замовник має на меті здійснити закупівлю послуг у суб’єкта господарювання, який надає такі послуги якісно та у встановлені терміни.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації, ліцензування. У зв’язку з цим, Замовник вимагає від Учасників надання сертифікатів відповідності, котрі підтверджують відповідність учасника та наданих ним послуг вимогам міжнародних стандартів. Наявність у підприємства сертифікатів свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно - правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Всі зазначені сертифікати має можливість отримати будь-який суб'єкт господарювання у разі необхідності. Замовник має на меті здійснити закупівлю послуг у тих Учасників, які у своїй діяльності керуються нормами та стандартами, що створюють безпечні і здорові умов праці, не завдають шкоди навколишньому середовищу, розробляють заходи щодо протидії корупції, використовують засоби захисту інформаційної безпеки на підприємстві тощо. Така спрямованість Учасників, дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, враховуючи новітні технології, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв'язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи. Умова щодо надання сертифікатів, ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією, жодним чином не порушує права та законні інтереси потенційних Учасників. Аналогічної позиції і Орган оскарження за схожих обставин при оскарженні учасниками вимог тендерної документації в частині підтвердження учасниками відповідності вимогам різних по сфері контролю ISO.
З огляду на вказане у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Ігнорування
Дата подання: 03 листопада 2021 17:01
Дата відповіді: 04 листопада 2021 08:53
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник протягом доби повинен відповісти на питання! Також питання як ви порахували вартість послуги, якщо у вас навіть немає обсягу робіт? Отже і проектної документації також немає?
Відповідь: Сума вказана відповідно кошторисних призначень.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 03 листопада 2021 17:04
Дата відповіді: 04 листопада 2021 08:50
А як ви обгрунтуєте необхідність ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією? Якщо це не є будівельними роботами. Для даних робіт необхідна лише ліцензія ДСНС.
Відповідь: Умова щодо надання сертифікатів, ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією, жодним чином не порушує права та законні інтереси потенційних Учасників.
ISO 50001:2018
Дата подання: 03 листопада 2021 17:10
Дата відповіді: 04 листопада 2021 08:49
Просимо Вас надати роз’яснення яке відношення має надання сертифікату системи енергетичного менеджменту Вимоги та настанови щодо використання (міжнародний стандарт ISO 50001:2018) до закупівлі Код ДК 021:2015 – 453430000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Надання послуг 1-ї черги по монтажу систем автоматичної пожежної сигналізації з пусконалагодженням та виведенням на пульт цілодобового пожежного спостереження першого та четвертого поверху в приміщенні гуртожитку Чернівецького медичного фахового коледжу за адресою: м. Чернівці, вул. Чорноморська, 2А). Додатково повідомляємо, що відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Просимо Вас привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 21.09.2021 №1756-ІХ та видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», „Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно ч.5 ст 23 цього ж закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”. Послуги, які є предметом закупівлі мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість людей – студентів, відвідувачів. Замовник має на меті здійснити закупівлю послуг у суб’єкта господарювання, який надає такі послуги якісно та у встановлені терміни. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації, ліцензування. У зв’язку з цим, Замовник вимагає від Учасників надання сертифікатів відповідності, котрі підтверджують відповідність учасника та наданих ним послуг вимогам міжнародних стандартів. Наявність у підприємства сертифікатів свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно - правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Всі зазначені сертифікати має можливість отримати будь-який суб'єкт господарювання у разі необхідності. Замовник має на меті здійснити закупівлю послуг у тих Учасників, які у своїй діяльності керуються нормами та стандартами, що створюють безпечні і здорові умов праці, не завдають шкоди навколишньому середовищу, розробляють заходи щодо протидії корупції, використовують засоби захисту інформаційної безпеки на підприємстві тощо. Така спрямованість Учасників, дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, враховуючи новітні технології, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв'язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи. Умова щодо надання сертифікатів, ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією, жодним чином не порушує права та законні інтереси потенційних Учасників. Аналогічної позиції і Орган оскарження за схожих обставин при оскарженні учасниками вимог тендерної документації в частині підтвердження учасниками відповідності вимогам різних по сфері контролю ISO. З огляду на вказане у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
посвідчення перевірки знань з охорони праці НПАОП 0.00-7.14-17
Дата подання: 03 листопада 2021 17:12
Дата відповіді: 04 листопада 2021 09:34
Просимо Вас надати роз’яснення з приводу посвідчення перевірки знань з охорони праці на працівників, а саме: - «Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками» (НПАОП 0.00-7.14-17), курс з охорони праці. Під час надання послуг 1-ї черги по монтажу систем автоматичної пожежної сигналізації з пусконалагодженням та виведенням на пульт цілодобового пожежного спостереження першого та четвертого поверху в приміщенні гуртожитку Чернівецького медичного фахового коледжу за адресою: м. Чернівці, вул. Чорноморська, 2А працівниками нашого підприємства не буде використовуватися виробниче обладнання, тому на підставі вище зазначеного прошу Вас надати роз’яснення яке саме виробниче обладнання Замовник має на увазі і яким чином дане ВИРОБНИЧЕ обладнання повинен використовувати Виконавець? Просимо Вас привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 21.09.2021 №1756-ІХ та видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з пп. 1, 2, 4 розділу І та п. 4 розділу ІІ НПАОП 0.00-7.14-17 мінімальні вимоги безпеки, викладені в розділі ІІІ цих Вимог, поширюються на будь-які машини, апарати, інструмент, пристрій або устаткування, що використовуються під час виконання робіт, виготовлення продукції, надання послуг, у тому числі машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, окрім виробничого обладнання, яке супроводжується декларацією про відповідність, складеною згідно з вимогами відповідного технічного регламенту, вимоги якого поширюються на відповідне виробниче обладнання, та має маркування знаком відповідності технічним регламентам.
ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018
Дата подання: 03 листопада 2021 17:14
Дата відповіді: 04 листопада 2021 09:18
Просимо надати роз’яснення, якими саме нормативно-правовими актами регламентується отримання (надання) на керівника робіт сертифікат проходження теоретично-практичного курсу «Внутрішній аудитор систем менеджменту якості» у відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018??? Додатково повідомляємо, що відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Просимо Вас привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 21.09.2021 №1756-ІХ та видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Впровадження міжнародних стандартів викликано допомогти вітчизняним компаніям посилити інструменти контролю і планування. Внутрішній аудит є одним з найбільш важливих інструментів для поліпшення системи управління якістю (СМК) ISO 9001.
Крім того, все частіше, однією з умов тендерів стає наявність документів, що підтверджують компетентність внутрішнього аудитора на підприємстві. Найшвидший і простий спосіб виконати дану вимогу тендера - це отримати сертифікат внутрішнього аудитора.
Згідно з вимогами стандарту ISO 9001, фахівець, який відповідає за роботу системи менеджменту якості на підприємстві, повинен бути компетентним, і мати відповідне документальне підтвердження. Таким документом є сертифікат про проходження навчання.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 09:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛИТВИНЮК" 199 900,00
UAH з ПДВ
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2021 15:28
Електронний підпис
05 листопада 2021 15:27
витяг єдиний податок.pdf
05 листопада 2021 15:27
відомості про учасника.pdf
05 листопада 2021 15:27
звіт ISO 50001 ПП ЛИТВИНЮК.pdf
05 листопада 2021 15:27
будівельна ліцензія.pdf
05 листопада 2021 15:27
звіт ISO 23932 ПП ЛИТВИНЮК.pdf
05 листопада 2021 15:27
ліцензія (наказ).pdf
05 листопада 2021 15:27
декларація МТБ зі змінами.pdf
05 листопада 2021 15:27
опис.pdf
05 листопада 2021 15:27
ліцензія (наказ ДСНС).pdf
05 листопада 2021 15:27
захист довкілля.pdf
05 листопада 2021 15:27
5ЛИТВИНЮК_SIC.MS.005.ISO_IEC27001.2182.pdf
05 листопада 2021 15:27
згода з договором.pdf
05 листопада 2021 15:27
виписка ПП Литвинюк.pdf
05 листопада 2021 15:27
Проект договору.pdf
05 листопада 2021 15:27
працівники.pdf
05 листопада 2021 15:27
ISO 50001 ПП ЛИТВИНЮК.pdf
05 листопада 2021 15:27
рішення засновника.pdf
05 листопада 2021 15:27
ISO 23932 ПП ЛИТВИНЮК.pdf
05 листопада 2021 15:27
пропозиція.pdf
05 листопада 2021 15:27
статут.pdf
05 листопада 2021 15:27
протокол та посвідчення.pdf
05 листопада 2021 15:27
2ЛИТВИНЮК_SIC.MS.005.ISO14001.2181.pdf
05 листопада 2021 15:27
сертифікат Литвинюк АО.pdf
05 листопада 2021 15:27
4ЛИТВИНЮК_SIC.MS.005.ISO45001.2184.pdf
05 листопада 2021 15:27
право підпису.pdf
05 листопада 2021 15:27
мтб.pdf
05 листопада 2021 15:27
3ЛИТВИНЮК_SIC.MS.005.ISO37001.2183.pdf
05 листопада 2021 15:27
акт обстеження.pdf
05 листопада 2021 15:27
1ЛИТВИНЮК_SIC.MS.005.ISO9001.2180.pdf
05 листопада 2021 15:27
субпідряд.pdf
05 листопада 2021 15:27
витяг ПП Литвинюк 02.07.pdf
05 листопада 2021 15:27
без авансу.pdf
05 листопада 2021 15:27
неплатник ПДВ.pdf
05 листопада 2021 15:27
наказ ДСНС з печаткою.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛИТВИНЮК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛИТВИНЮК"
#43894243
Переможець 199 900,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 11:09

Документи

09 листопада 2021 11:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛИТВИНЮК"
#43894243
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2021 11:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 12:27
скан.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:02
дог пожежка.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:01
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 10:22
дог пожежка.pdf укладений
16 листопада 2021 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати зазначеним у річному плані закупівель на 2021 рік щодо Встановлення протипожежного обладнання (код ДІ< 021:2015 453430000-3 Встановленняпротипожежного обладнання (Надання послуг 1-ї черги по монтажу систем автоматичної пожежної сигналізації з пусконалагодженням та виведенням на пульт цілодобового пожежного спостереження першого та четвертого поверху в приміщенні гуртожитку Чернівецького медичного фахового коледжу за адресою: м. Чернівці, вул. Чорноморська, 2А) із очікуваною вартістю 199900,00 грн(Сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот грн,, 00 коп) без (ідентифікатор плану UA-P-2021-10-28-009394 а ) , ідентифікатор закупівлі UA-2021 -10-29-001745-а код КЕКВ 2282 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку».
Номер договору про закупівлю: 2251
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 12 «Місцезнаходження та банківські реквізити» Договору № 2251 від 15.11.2021 року виклавши його у наступній редакції: Чернівецький медичний фаховий коледж 58001, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,60 п/р UA968201720344251003200022749 UA808201720344260003000022749 в ДКСУ в м.Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 02010994 ІПН 020109924123 СВ№ 33042912 Тел. 0372532214
Номер договору про закупівлю: 2251
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 900,00
UAH