Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району за кодом ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація;
Очікувана вартість
3 659 624,40 UAH
UA-2021-10-29-001278-a b01dec3bfd464f3694a8d1e73e98e097
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черненко Олексій Євгенович

380500611512 xotin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 04390185
Місцезнаходження: 42320, Україна , Сумська обл., Сумський район, селище міського типу Хотінь, вулиця Соборна, будинок 45
Контактна особа: Черненко Олексій Євгенович
380500611512
xotin@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2021 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 15 листопада 2021 14:44
Очікувана вартість: 3 659 624,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 298,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 жовтня 2021 09:50

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 жовтня 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 09:50
Тендерна документація приміщення.docx
29 жовтня 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2021 09:50
Тендерна документація приміщення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-15-000074 ● e0d99928090f4503bf295f6abb2cd0c7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2022 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.02.2022 № 57
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

60. UA-2021-10-29-001278-a 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-16 09:01:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району за кодом ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-29-001278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-17 14:50:04

Про надання пояснень на запит від 16.02.2022

В порядку, визначеному відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості по даній закупівлі Замовником визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району» за адресою: Сумська обл., Сумський район, с. Писарівка, вул. Шосейна, 86. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Таким чином, ані Постанова № 1266, ані в цілому Постанова № 710 не належать до законодавства про закупівлі. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі відповідно до Закону оприлюднена уповноваженої особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, Постановою № 1266 передбачено , що з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки - доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Наразі такі дії є рекомендованими для Замовника Хотінська селищна Рада Сумського району Сумської області, який є органом місцевого самоврядування. В подальшому Замовником Хотінською селищною радою Сумського району Сумської області будуть розглянуті такі рекомендації та здійснені заходи щодо оприлюднення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-22 16:32:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району за кодом ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-29-001278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
За яких документально підтверджених об’єктивних причин було змінено термін виконання робіт та подовжено термін дії договору від 30.11.2021 № 129 до 31.12.2022 року? Просимо надати пояснення та підтверджуючі документи.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-25 10:58:25

Про надання пояснень на запит від 22.02.2022

Договір №129 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району за кодом ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» було укладено 30 листопада 2021 року. На адресу Замовника 29 грудня 2021 року надійшов лист №192 від ТОВ «ТІРАДА» (Виконавець по договору), в якому останній зазначив, що у зв'язку з несприятливими погодними умовами та у зв’язку з великою захворюваністю працівників на Covid 19, що призводе до немовливості виконання робіт у зазначений термін, ТОВ «ТІРАДА» просить продовжити термін виконання робіт до 30.04.2022 року, та через те термін дії договору з моменту його підписання до 31.12.2022 року Розглянувши вищезазначений лист та беручи до уваги гостру потребу в капітальному ремонті по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району» було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження строків виконання робіт та терміну дії договору. Копія листа додається. В порядку, визначеному відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо: Замовником продовжено строк виконання робіт до 30.04.2022 року та строк дії договору з моменту його підписання до 31.12.2022 року керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від ТОВ «ТІРАДА» є документом, який підтверджує об’єктивні обставини для продовження строку виконання робіт та продовження строку дії договору, щодо виконання робіт. Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Таким чином, під час продовження строку виконання робіт до 30.04.2022 року та строку дії договору до 31.12.2022 року Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-26 09:30:27

Про зупинення заходів державного фінансового контролю

Відповідно до наказу від 24.02.2022 №34 з 24.02.2022 року моніторинг призупинено

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТІРАДА" 3 467 295,60
UAH з ПДВ
3 379 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "АВТОМАТИК ГРУП" 3 477 138,74
UAH з ПДВ
3 398 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 листопада 2021 16:45
Електронний підпис
19 листопада 2021 16:08
Довідка ст. 17.pdf
19 листопада 2021 16:08
Довідка МВС.pdf
12 листопада 2021 12:24
Електронний підпис
12 листопада 2021 12:14
Ліцензія ТОВ Тірада.pdf
12 листопада 2021 12:14
Довідка захист довкілля.pdf
12 листопада 2021 12:14
Проєкт договору.pdf
12 листопада 2021 12:14
Календарний графік.pdf
12 листопада 2021 12:14
Довідка про працівників.pdf
12 листопада 2021 12:14
Кошторис.pdf
12 листопада 2021 12:14
Довідка ст17.pdf
12 листопада 2021 12:14
Довідка про субпідряд.pdf
12 листопада 2021 12:14
Витяг ТІРАДА ПДВ.pdf
12 листопада 2021 12:14
ДОГОВІР оренди обладнання.pdf
12 листопада 2021 12:14
Акт обстеження об'єкту_.pdf
12 листопада 2021 12:14
Договірна ціна.pdf
12 листопада 2021 12:14
Довідка гарантії переможця.pdf
12 листопада 2021 12:14
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2021 12:14
Рішеня засновника№4.PDF
12 листопада 2021 12:14
Статут Тірада завірений.pdf
12 листопада 2021 12:14
Довідка про обладнання.pdf
12 листопада 2021 12:14
Графік фінансування.pdf

Публічні документи

12 листопада 2021 17:35
Електронний підпис
12 листопада 2021 17:34
r_26_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
r_26_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
r_26_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
r_26_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
r_26_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
r_26_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
r_26_ДЦ_ССР.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
r_26_ДЦ_Т2.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
Акт обстеження об'єкту.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
аналог.договора.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
Баланс 2020.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
виписка з ЄДР .pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
Витяг ЄДР.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
Витяг з ПДВ .pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
відпов. ст.16,17 ст22.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
довідка про відпов.ціни.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
довідка про працівників.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
договір на КАМАЗ.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
договір про субпідр.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
договір Техноком.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
Лист ДАБІ.PDF.p7s
12 листопада 2021 17:34
лист інформ.Учасника.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
лист про дод. на КАМАЗ.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
лист про еквівалент.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
лист про санк.матеріали.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
лист-відгук.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
лист-гар.згідно дод.2.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
Ліцензія.PDF.p7s
12 листопада 2021 17:34
Ліцензія_Додаток.PDF.p7s
12 листопада 2021 17:34
Наказ Землянко .pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
небюдж.рахунок.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
Опис документів .pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
погодж. з договором.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
про цілісність файлів.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
проект договору.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
рішення.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
свідоцтво Master.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
ст.17.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
Статут .pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
анал. договор Бель Шостка.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
МТБ.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
свідоцтво на ТЗ.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
формув.цінової пропоз.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
фін.звітність.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
тенд.пропоз..pdf.p7s
12 листопада 2021 17:34
строки викон.робіт.pdf.p7s
12 листопада 2021 17:25
r_26_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
12 листопада 2021 17:25
Витяг ЄДР.pdf
12 листопада 2021 17:25
лист-гар.згідно дод.2.pdf
12 листопада 2021 17:25
рішення.pdf
12 листопада 2021 17:25
фін.звітність.pdf
12 листопада 2021 17:25
r_26_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
12 листопада 2021 17:25
договір Техноком.pdf
12 листопада 2021 17:25
свідоцтво Master.pdf
12 листопада 2021 17:25
Акт обстеження об'єкту.pdf
12 листопада 2021 17:25
МТБ.pdf
12 листопада 2021 17:25
анал. договор Бель Шостка.pdf
12 листопада 2021 17:25
r_26_ДЦ_ССР.pdf
12 листопада 2021 17:25
відпов. ст.16,17 ст22.pdf
12 листопада 2021 17:25
погодж. з договором.pdf
12 листопада 2021 17:25
небюдж.рахунок.pdf
12 листопада 2021 17:25
Опис документів .pdf
12 листопада 2021 17:25
лист про санк.матеріали.pdf
12 листопада 2021 17:25
свідоцтво на ТЗ.pdf
12 листопада 2021 17:25
Витяг з ПДВ .pdf
12 листопада 2021 17:25
Наказ про етичну поведінку.pdf
12 листопада 2021 17:25
довідка про працівників.pdf
12 листопада 2021 17:25
лист-відгук.pdf
12 листопада 2021 17:25
Баланс 2020.pdf
12 листопада 2021 17:25
r_26_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
12 листопада 2021 17:25
виписка з ЄДР .pdf
12 листопада 2021 17:25
Наказ Землянко .pdf
12 листопада 2021 17:25
лист про дод. на КАМАЗ.pdf
12 листопада 2021 17:25
Статут .pdf
12 листопада 2021 17:25
договір на КАМАЗ.pdf
12 листопада 2021 17:25
r_26_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
12 листопада 2021 17:25
проект договору.pdf
12 листопада 2021 17:25
r_26_ДЦ_Т2.pdf
12 листопада 2021 17:25
строки викон.робіт.pdf
12 листопада 2021 17:25
тенд.пропоз..pdf
12 листопада 2021 17:25
про цілісність файлів.pdf
12 листопада 2021 17:25
довідка про відпов.ціни.pdf
12 листопада 2021 17:25
лист про еквівалент.pdf
12 листопада 2021 17:25
формув.цінової пропоз.pdf
12 листопада 2021 17:25
Ліцензія_Додаток.PDF
12 листопада 2021 17:25
ст.17.pdf
12 листопада 2021 17:25
Лист ДАБІ.PDF
12 листопада 2021 17:25
лист інформ.Учасника.pdf
12 листопада 2021 17:25
r_26_ДЦ_ДЦ.pdf
12 листопада 2021 17:25
аналог.договора.pdf
12 листопада 2021 17:25
r_26_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
12 листопада 2021 17:25
Ліцензія.PDF
12 листопада 2021 17:25
договір про субпідр.pdf
12 листопада 2021 17:25
довідка про демпінгування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІРАДА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "АВТОМАТИК ГРУП"

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
Переможець 3 379 700,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
3 379 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 13:43
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 11:34
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 липня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 11:00
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 липня 2022 10:57
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:44
Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 16:02
Договір 129.pdf укладений
01 грудня 2021 15:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району 1 роботи 3 379 700,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: через необхідність продовження строку дії договору, яке документально підтверджується листом ТОВ "ТІРАДА" №129 від 29.12.2021 року, в якому підтверджені обставини, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк дії договору до 31.12.2023р. та строк виконання робіт до 20.12.2023р.;
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району 1 роботи 2 919 512,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 714 691,60
UAH (в тому числі ПДВ 452 448,60 UAH)