Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт окремих приміщень КП «Полтавський обласний центр ЕМД та МК ПОР» по вул. Миколи Дмитрієва, 6 у м. Полтава
Очікувана вартість
564 815,00 UAH
UA-2021-10-28-011670-a 7db8f11b42cd4f928de8c2add8bbe471
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Ясинська

+380504027447 yme@103.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38503012
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Ясинська
+380504027447
yme@103.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 14:26
Очікувана вартість: 564 815,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 824,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія – це документ, виданий учаснику торгів банком, за яким гарант безвідклично зобов'язаний сплатити замовнику суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги замовника про сплату суми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 2824,07 грн. (дві тисячі вісімсот двадцять чотири грн. 07 коп.) в розмірі 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та з урахуванням форми та вимог до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2824.07 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від Учасника-переможця спрощеної закупівлі внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’яти) відсотків вартості договору в грошовій формі не пізніше дати укладення договору. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Призначення платежу: «забезпечення виконання договору про закупівлю». Учасник-переможець спрощеної закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт окремих приміщень КП «Полтавський обласний центр ЕМД та МК ПОР» по вул. Миколи Дмитрієва, 6 у м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія – це документ, виданий учаснику торгів банком, за яким гарант безвідклично зобов'язаний сплатити замовнику суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги замовника про сплату суми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 2824,07 грн. (дві тисячі вісімсот двадцять чотири грн. 07 коп.) в розмірі 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та з урахуванням форми та вимог до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.

Сума забезпечення: 2824.07 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від Учасника-переможця спрощеної закупівлі внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’яти) відсотків вартості договору в грошовій формі не пізніше дати укладення договору. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Призначення платежу: «забезпечення виконання договору про закупівлю». Учасник-переможець спрощеної закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Замовника.
Форма підтвердження: документ
28 жовтня 2021 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2021 19:04
Додаток 6 проект договору.docx
28 жовтня 2021 19:04
Додаток 5 документи переможцю.docx
28 жовтня 2021 19:04
Додаток 1 до оголошення.docx
28 жовтня 2021 19:04
Додаток 2 до оголошення.docx
28 жовтня 2021 19:04
додаток 7 до оголошення.docx
28 жовтня 2021 19:04
Додаток 4 до оголошення.docx
28 жовтня 2021 19:04
Оголошення ремонт приміщень.docx
28 жовтня 2021 19:04
Додаток 3 до оголошення.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про дозвіл
Дата подання: 01 листопада 2021 16:30
Дата відповіді: 02 листопада 2021 10:01
Згідно Додатку 3, учасник надає копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Чи можна не надавати дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, якщо такі машини, механізми, устаткування не будуть задіяні при виконанні робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на ваше питання інформуємо, що учасниками у складі пропозицій повинні бути подані всі документи, які вимагаються Замовником, згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК НОВОБУДГРУП" 564 815,00
UAH з ПДВ
564 815,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 листопада 2021 14:51
Електронний підпис
07 листопада 2021 14:51
рішення засновника.pdf
07 листопада 2021 14:51
Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2021 14:51
Кошторисна інформація.pdf
07 листопада 2021 14:51
Гарантія 14115-21.7z
07 листопада 2021 14:51
Договір підряду Ковпака.pdf
07 листопада 2021 14:51
Акти до договору Ковпака.pdf
07 листопада 2021 14:51
Протокол НР.7z
07 листопада 2021 14:51
Витяг із Статуту.7z
07 листопада 2021 14:51
ДОЗВІЛ № 454 19 53.pdf
07 листопада 2021 14:51
Наказ Фролова Ю.М.7z
07 листопада 2021 14:51
ДОЗВІЛ № 455 19 53.pdf
07 листопада 2021 14:51
Статут скан.pdf
07 листопада 2021 14:51
Лист здійснення БД.7z
07 листопада 2021 14:51
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК НОВОБУДГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 14115-21.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК НОВОБУДГРУП"
#41525331
Переможець 564 815,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 11:20

Документи

09 листопада 2021 11:20
Електронний підпис
09 листопада 2021 11:19
Протокол 101.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК НОВОБУДГРУП"
#41525331
564 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2021 11:20
Електронний підпис
09 листопада 2021 11:19
Протокол 101.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:20
Новобудгруп ДУ 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 10:11
402 Новобудгруп.pdf укладений
15 листопада 2021 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 402
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 548 274,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 379,00 UAH)