Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
X-ray diagnostic complex for 2 workstations with a digital detector
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057014 |
Місцезнаходження: | 68355, Україна , Одеська область обл., Вилкове, Моряків-десантників,18 |
Контактна особа: |
Черногор Тетяна Миколаївна +380484331071 gorsovetvilzvit@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Черногор Тетяна Миколаївна +380484331071 gorsovetvilzvit@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Executive Committee of the Vilkiv City Council of the Izmail District of the Odessa Region |
National ID: | 04057014 |
Contact point: |
Chernogor Tetyana Mykolayivna +380484331071 gorsovetvilzvit@ukr.net |
Additional contacts: |
Chernogor Tetyana Mykolayivna +380484331071 gorsovetvilzvit@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 12:23 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 жовтня 2021 16:58 |
Enquiries until: | 18 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 листопада 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 4 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 11:19 |
Тендерна_документацiя зі змінами.docx | |
29 жовтня 2021 11:19 |
Перелік змін.pdf |
29 жовтня 2021 11:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2021 11:19 |
Тендерна_документацiя зі змінами.docx
|
|||
29 жовтня 2021 11:19 |
Перелік змін.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-08-000011 ● 5b38aaa656184b03af6d9ad2242aa1af
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 14:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2022 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
08.12.2022 № 47-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-28-005287-c, 28.10.2021виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 14:28:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Рентгендіагностичний комплекс на 2 робочі місця з цифровим детектором ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-28-005287-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2021-10-28-005287-с відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 28.12.2021 № 202 протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю, як передбачено пунктом 12 частини першої статті 10 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 17:11:18
Відповідь
Виконавчий комітет Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області надає пояснення щодо запитуваної інформації по моніторингу UA-M-2022-12-08-000011 по закупівлі «Рентгендіагностичний комплекс на 2 робочі місця з цифровим детектором» (UA-2021-10-28-005287-c) :
1. Очікувана вартість предмета закупівлі була встановлена відповідно отриманих цінових пропозицій від:
- ТОВ «АЛКОНТ – СЕРВІС» з ціною – 4 510 000,00 грн.
- ТОВ «Медгарант» з ціною – 4 500 000,00 грн.
- ТОВ «ІЛАТАНМЕД» з ціною – 4 600 000,00 грн.
Провівши цінові порівняння вартості рентгендіагностичного комплексу на 2 робочі місця з цифровим детектором, вартість закупівлі була встановлена відповідно до найменшої отриманої пропозиції.
(отримані цінові пропозиції додаються)
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були встановлені відповідно до листа директора КНП «Вилківської міської лікарні» до Вилківської міської ради № 230 від 27.10.2022 та його обґрунтувань щодо необхідності придбання рентгендіагностичного комплексу на 2 робочі місця з цифровим детектором.(Додатки: лист директора КНП «ВМЛ»; рішення сесії;посилання на сайт ВМР https://vylkivska-gromada.gov.ua/docs/1121808/)
3. Пунктом 5 пп. 5.4. договору № 202 від 28.12.2021 прописано що, перехід права власності на товар є момент передачі товару в місці постачання. Доказом передачі Товару у власність Замовника являється накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженою особою Замовника, з печаткою Покупця. Акт введення в експлуатацію обладнання за підписами Постачальника та Замовника.
Станом на 12 грудня 2022 року виконуються ремонтні роботи в КНП «Вилківська міська лікарня» в кабінеті в якому заплановано встановлення рентгендіагностичного комплексу. Рентгендіагностичний комплекс має бути встановлений співробітниками ТОВ «Медгарант», тому договір ще виконується. При повному виконані зобов’язань, договір буде закритий в системі Прозоро як виконаний.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2023 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-12-29-000001 ● 195b2ccbd8b44ed3aa8f87f0526c7e3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2022 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.12.2022 № 51-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
29.12.2022 № 51-З
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-28-005287-с, 28.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Виконавчий комітет Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057014 |
Місцезнаходження: | 68355, Україна, Одеська область обл., Вилкове, Моряків-десантників,18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
4 490 000,00
UAH з ПДВ
|
4 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Переможець |
4 490 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2023 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 08:45
|
Договір.pdf | укладений |
28 грудня 2021 08:42
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 13:09
|
4 490 000,00 UAH | UA528201720344281035195019342 Виконком Вилківської міської ради |
UA403005280000026003455063839 ТОВ "Медгарант" |
Оплачений |