Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання для кабінетів Нової української школи
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2021-10-28-004681-c 837af168223c40c587b99dae198f9c1f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Банак Роман Данилович

380631270223 nvkdominanta1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс «Домінанта» (дошкільний навчальний заклад - спеціалізована школа І ступеня - суспільно-гуманітарна гімназія – СШ №204 з поглибленим вивченням фізичної культури)
Код ЄДРПОУ: 22875220
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Юності, будинок, 3
Контактна особа: Банак Роман Данилович
380631270223
nvkdominanta1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 15:53
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комплект комп’ютерного обладнання для кабінетів Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, м. Київ, м. Київ, Юності 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2021 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2021 16:07
ТД_опис.docx
28 жовтня 2021 16:07
Проект_договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 31 жовтня 2021 08:18
Дата відповіді: 31 жовтня 2021 15:18
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за запитання! В технічних вимогах все вказано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГЛЮЗИЦЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ 119 370,00
UAH з ПДВ
119 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2021 22:54
Електронний підпис
07 листопада 2021 22:51
Docs (1).pdf
07 листопада 2021 22:51
Аналогічний договір (2).pdf
07 листопада 2021 22:51
проект договору08112021.pdf
07 листопада 2021 22:51
лист гарантия.pdf
07 листопада 2021 22:51
тендерна пропозиция08112021.pdf
07 листопада 2021 22:51
таблица видповидности.pdf
07 листопада 2021 22:51
лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГЛЮЗИЦЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГЛЮЗИЦЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2985509416
Переможець 119 370,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 15:11

Документи

08 листопада 2021 15:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГЛЮЗИЦЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2985509416
119 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 15:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 15:52
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 15:39
Договір_72.pdf укладений
09 листопада 2021 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 370,00
UAH