Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стенд ПВХ (/ 1700*1100 мм.); Самоклеюча плівка (1440 dpi / Матова ламінація)
Очікувана вартість
3 465,00 UAH
UA-2021-10-28-004221-a 1dfee35757d84135b1b651a2ca729858
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Семенова

+380473524192 0904semenova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19402, Україна , Черкаська обл., м. Корсунь-Шевченковский, вул. Ярослава Мудрого, 120
Контактна особа: Світлана Семенова
+380473524192
0904semenova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39170000-4: Магазинні меблі


Технічні та якісні характеристики згідно договору купівлі-продажу.Асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено по тексту звіту. Місце знаходження замовника- 19402, Черкаська обл.,Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський вул. Ярослава Мудрого,120; Код ЄДРПОУ 02005349; Категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; укладення договору без використання електронної системи закупівель для замовників, визначених п.1-3 ч.1 ст 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стенд ПВХ (/ 1700*1100 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2021  —  04 листопада 2021
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі
11 штуки
Самоклеюча плівка (1440 dpi / Матова ламінація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2021  —  04 листопада 2021
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 жовтня 2021 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#1997302255
Переможець 3 465,00
UAH
28 жовтня 2021 11:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 11:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стенд ПВХ (/ 1700*1100 мм.) 1 штуки 3 300,00
UAH
Самоклеюча плівка (1440 dpi / Матова ламінація) 11 штуки 15,00
UAH