Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 42900000-5 – Універсальні та спеціалізовані машини різні)
Очікувана вартість
3 098 000,00 UAH
UA-2021-10-28-002449-c ● a0ffe3ddee5542b7a437435981919d2b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38377934 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8 |
Контактна особа: |
Михайлик Світлана Миколаївна 380532607539 centrfsmt1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 3 098 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строкуподання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 30 980,00 грн.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30980 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42900000-5: Універсальні та спеціалізовані машини різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штуки
Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 42900000-5 – Універсальні та спеціалізовані машини різні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 42900000-5 — Універсальні та спеціалізовані машини різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар згідно Договору здійснюється Замовником Продавцю у національній валюті гривні після поставки Продавцем Товару, зазначеного у цьому договорі, Користувачам та підписання Користувачами накладних та актів приймання-передачіпротягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати пред’явлення Продавцем рахунку і накладної на оплату Товару (на загальну кількість і вартість) одночасно з підписаними документами Користувачами, що зазначені у цьому пункті, на поточний рахунок Продавця в безготівковій формі в межах виділених бюджетних асигнувань. У разі знаходження Товару на відповідальному зберіганні у Продавця, підставою для проведення розрахунку є лише підписаний Користувачами акт відповідального зберігання, який надається Замовнику. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 14:01 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо вимог в тендерній документації
Дата подання: 01 листопада 2021 17:41
Дата відповіді: 02 листопада 2021 12:52
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно кваліфікаційних вимог до Тендерної документації п.п. 3.3. ....Учасник повинен надати оригінал листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, який зазначений у довідці про аналогічний договір. Такий відгук повинен містити інформацію про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань протягом строку дії відповідного договору та бути адресований Замовнику торгів. Але, відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, враховуючи те, що відгук повинен бути адресовний саме Замовнику торгів, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, але такі вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Просимо усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ,,Шановний учаснику!
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначає Закон України ,,Про публічні закупівлі”.
В частині 2 статті 21 Закону України ,,Про публічні закупівлі” передбачено інформацію, яку повинна містити тендерна документація, а також зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації, а саме: в пункті 3 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації ,,… Окрім цього, Учасник повинен надати оригінал листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, який зазначений у довідці про аналогічний договір. Такий відгук повинен містити інформацію про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань протягом строку дії відповідного договору та бути адресований Замовнику торгів.”.
Це означає, що потенційний учасник повинен надати Лист-відгук (оригінал) до аналогічного договору, що зазначений у довідці на вимогу підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Такий Лист-відгук надається від Замовника, з яким було укладено аналогічний договір та відповідно до якого виконано роботи.
Окремо зазначимо, що Законом України „Про публічні закупівлі“ не визначено поняття дискримінація. В Законі України „Про публічні закупівлі“ є стаття 5 „Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників“, що передбачає принципи, за якими здійснюються закупівлі та повинні відноситися (застосовуватися) однаково до всіх учасників без виключення. Слід зазначити, що дискримінація – це не рівний підхід до рівних учасників. В чому саме полягає дискримінація учасника, що подав вимогу, на його думку, зі змісту такої вимоги встановити неможливо. В той же час, очевидним є факт, що учасник, що подав вимогу, імовірно не відповідає вимогам оголошення, та маніпулюючи механізмами, передбаченими Законом України „Про публічні закупівлі“ для захисту прав, що дійсно були порушені, намагається домогтись внесення змін до оголошення, що були б зручними для нього особисто.
З повагою, уповноважена особа.”.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначає Закон України ,,Про публічні закупівлі”.
В частині 2 статті 21 Закону України ,,Про публічні закупівлі” передбачено інформацію, яку повинна містити тендерна документація, а також зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації, а саме: в пункті 3 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації ,,… Окрім цього, Учасник повинен надати оригінал листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, який зазначений у довідці про аналогічний договір. Такий відгук повинен містити інформацію про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань протягом строку дії відповідного договору та бути адресований Замовнику торгів.”.
Це означає, що потенційний учасник повинен надати Лист-відгук (оригінал) до аналогічного договору, що зазначений у довідці на вимогу підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Такий Лист-відгук надається від Замовника, з яким було укладено аналогічний договір та відповідно до якого виконано роботи.
Окремо зазначимо, що Законом України „Про публічні закупівлі“ не визначено поняття дискримінація. В Законі України „Про публічні закупівлі“ є стаття 5 „Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників“, що передбачає принципи, за якими здійснюються закупівлі та повинні відноситися (застосовуватися) однаково до всіх учасників без виключення. Слід зазначити, що дискримінація – це не рівний підхід до рівних учасників. В чому саме полягає дискримінація учасника, що подав вимогу, на його думку, зі змісту такої вимоги встановити неможливо. В той же час, очевидним є факт, що учасник, що подав вимогу, імовірно не відповідає вимогам оголошення, та маніпулюючи механізмами, передбаченими Законом України „Про публічні закупівлі“ для захисту прав, що дійсно були порушені, намагається домогтись внесення змін до оголошення, що були б зручними для нього особисто.
З повагою, уповноважена особа.”.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 984 506,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" |
3 027 000,00
UAH з ПДВ
|
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАБЛІК СЕКТОР" #43205105 |
Переможець |
2 984 506,80
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:41
|
Додаткова угода №5 до договору №94.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:45
|
Додаткова №4 до договору№94.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:09
|
Додаткова №3 до договору №94.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:06
|
Додаткова №2 до договору №94.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:23
|
додаткова угода №1 до договору №94.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:58
|
договір 94.pdf | укладений |
14 грудня 2021 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни у зв'язку з технічною опискою. |
Номер договору про закупівлю: | № 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни щодо місцезнаходження та банківських реквізитів Сторін договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | № 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |