Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (додаткові роботи по проведенню поточних ремонтів приміщень лікарні) (45450000-6 за ДК 021:2015 СРV)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-10-28-002354-c 649335573531450daf61aa0c2d470750
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балаболов Андрій Анатолійович

380445299594 plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Контактна особа: Балаболов Андрій Анатолійович
380445299594
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
КНП «Київською міською клінічною лікарнею №12» за результатами проведення відкритих торгів (дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2021-07-07-002203-b від 07.07.2021 р.) було укладено договір підряду №427 з ТОВ «БУД-СТАРТ» на суму 319 950,00 грн.. У ході проведення поточного ремонту виникла необхідність в проведенні додаткових робіт, не зазначених в початковій кошторисній документації, але які є необхідними для завершення поточного ремонту. Підрядником ТОВ «БУД-СТАРТ» складений дефектний акт на додаткові роботи, Заступником директора з технічних питань Давидовим Є.В. перевірено кошторисну документацію на додаткові обсяги робіт, непередбачені у початковій кошторисній документації, складену відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Тендерним комітетом лікарні обрана переговорна процедура торгів відповідно до п.5 ч.2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021 12:43
Оскарження наміру укласти договір: 08 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи (додаткові роботи по проведенню поточних ремонтів приміщень лікарні) (45450000-6 за ДК 021:2015 СРV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт, форм КБ 2, КБ3 проміжними платежами в міру виконання робіт, до сплати документи подаються до 22 числа місяця сплати Пiсляоплата 22 Календарні 100

Тендерна документація

28 жовтня 2021 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-СТАРТ "
#37936039
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 12:43

Документи

28 жовтня 2021 12:43
Електронний підпис
28 жовтня 2021 12:42
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2021 12:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-СТАРТ "
#37936039
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2021 12:43
Електронний підпис
28 жовтня 2021 12:42
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 11:09
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 11:46
ДУ № 3 до Договору № 555.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:45
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 15:59
ДУ № 2 до Договору № 555.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 11:34
ДУ № 1 до Договору № 555.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 14:55
Договір № 555 від 12.11.21..pdf укладений
12 листопада 2021 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 555
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 555
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 555
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 140 689,20
UAH (в тому числі ПДВ 23 448,20 UAH)