Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне переоснащення технологічного обладнання з обробки готівки та інженерних мереж приміщень Центрального сховища Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7-А (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45300000-0
Очікувана вартість
22 955 937,00 UAH
UA-2021-10-28-001906-a ● 847b5a976b2c477ca0530ac643603f2c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ніна Лис +380442540108 nina.lys@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 22 955 937,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,87% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Форма та зміст Банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія надається у національній валюті України (грн.). Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з УЕП/КЕП відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” від 05.10.2017 року № 2155-VII. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції, через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється Замовником. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн (сто тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більш пізньої дати. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Реквізити для оформлення Банківської гарантії: Національний банк України; 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; Код ЄДРПОУ 00032106; IBAN UA213000010000000004710513042; SWIFT-код: NBUAUAU. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Учасникам дозволяється посилання в банківській гарантії на дату і номер протоколу, яким затверджено тендерну документацію, без врахування змін до тендерної документації та тендерної документації в новій редакції (у разі наявності таких змін). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з технічних питань:
Матвієнко Андрій, заступник начальника управління – начальник відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; тел.: (044) 521-87-22, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua.
Марчук Тарас, старший менеджер відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; тел.: (044) 5218719, електронна адреса: Taras.Marchuk@bank.gov.ua.
З проектною документацією у повному обсязі можна ознайомитися за попередньою заявкою за адресою м. Київ, вул. Інститутська, 9. Детальна інформація щодо ознайомлення з проектною документацією зазначена у п. 2 “Інша інформація” розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” цієї тендерної документації.
Обсяг виконання робіт: Перелік та обсяги виконання робіт відображені в проектно-кошторисній документації (Додаток 1) до тендерної документації.
Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Пухівська, 7-А, 02232.
Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 220 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується.
Єдиний критерій оцінки – ціна.
Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Матвієнко Андрій, заступник начальника управління – начальник відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; тел.: (044) 521-87-22, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua.
Марчук Тарас, старший менеджер відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; тел.: (044) 5218719, електронна адреса: Taras.Marchuk@bank.gov.ua.
З проектною документацією у повному обсязі можна ознайомитися за попередньою заявкою за адресою м. Київ, вул. Інститутська, 9. Детальна інформація щодо ознайомлення з проектною документацією зазначена у п. 2 “Інша інформація” розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” цієї тендерної документації.
Обсяг виконання робіт: Перелік та обсяги виконання робіт відображені в проектно-кошторисній документації (Додаток 1) до тендерної документації.
Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Пухівська, 7-А, 02232.
Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 220 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується.
Єдиний критерій оцінки – ціна.
Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення технологічного обладнання з обробки готівки та інженерних мереж приміщень Центрального сховища Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7-А (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45300000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до проєкту договору: Замовник протягом 10 робочих днів з дати відправлення Підряднику листа про початок виконання робіт, перераховує Підряднику аванс у розмірі 10 % від ціни Договору, що становить__________грн (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - _____грн/без ПДВ. Погашення перерахованого авансу (п. 4.1. Договору) здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт (за Актом, Довідкою) суми авансу до повного його погашення. | Аванс | 10 | Робочі | 10 |
Iнша подія | Відповідно до проєкту договору: Після погашення першого авансу (п. 4.1. Договору) Замовник протягом 10 робочих днів з його погашення перераховує Підряднику другий аванс у розмірі 20% від ціни Договору, що становить__________грн (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - _____грн/без ПДВ. Погашення перерахованого авансу (п. 4.3. Договору) здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт (за Актом, Довідкою) суми авансу до повного його погашення. | Аванс | 10 | Робочі | 20 |
Виконання робіт | Відповідно до проєкту договору: Замовник здійснює оплату 95% вартості фактично виконаних робіт протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта і Довідки. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Відповідно до проєкту договору: Оплата 5% вартості фактично виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після затвердження Акту робочої комісії про готовність закінченого будівництвом об’єкта до експлуатації та погодження виконавчої документації з генерального плану зі збудованими інженерними мережами в уповноваженому органі містобудування та архітектури та виготовлення технічного паспорту будівлі. Вартість використаних Підрядником ресурсів, які надаються Замовником для виконання робіт на об'єкті (електроенергія, вода) утримуються Замовником під час розрахунків за Договором відповідно до вартості зазначеній у Довідці, обсягів зазначених у Акті та тарифів згідно з договірною ціною. При виявленні в Акті та Довідці, які були оформлені та оплачені, беззаперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості виконаних робіт, їх загальна вартість підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок. Оплата здійснюється за умови наявності в Акті, Довідці посилання на номер і дату укладення Договору (останнього додаткового договору до цього Договору (у разі укладення), вартості виконаних робіт. Розрахунки за Договором здійснюються виключно між Замовником та Підрядником. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 10:17 |
Додаток 1.1. Вихідні дані Замовника.zip | |
28 жовтня 2021 10:17 |
Додаток 8. Проєкт договору.docx | |
28 жовтня 2021 10:17 |
Тендерна документація_Технічне переоснащення.docx | |
28 жовтня 2021 10:17 |
Додаток 1.2. Проектна документація.zip |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" |
22 736 345,51
UAH з ПДВ
|
22 736 345,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
24 листопада 2021 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій