Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог
Очікувана вартість
8 265,00 UAH
UA-2021-10-28-001588-b f182caa6c4304c8893e5a729ea17778e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буршенко Раїса Володимирівна

+380672552614 raisabursenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНКОМУ САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05411280
Місцезнаходження: 50036, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ СОФІЇ ПЕРОВСЬКОЇ, будинок 16А
Контактна особа: Буршенко Раїса Володимирівна
+380672552614
raisabursenko@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Керуючись п.3 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень проводиться без використання електронної системи закупівель з оприлюдненням в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з доставки та виплати державних соціальних допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за надані послуги за відомостями та разовими дорученями (далі - поштовий збір) за чинними тарифами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України, яка діє на момент надання таких послуг, на підставі підписаних актів звірення розрахунків на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 жовтня 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2021 13:15
Дог 271021 УПСЗН Саксаганський 05411280.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дніпропетровська дирекція акціонерного товариства "Укрпошта"
#25771603
Переможець 8 265,00
UAH
28 жовтня 2021 13:20

Документи

28 жовтня 2021 13:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 16:24
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 09:56
Ду №1 до Дог 271021-09 УПСЗ ВК Саксаганської РУМР 05411280.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 13:35
Дог 271021 УПСЗН Саксаганський 05411280.pdf укладений
28 жовтня 2021 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни у п. 4.1 Розділу IV "Ціна Договору" до Договору, а саме зменшити суму 8 265,00 грн. (Вісім тисяч двісті шістдесят п'ять грн. 00 коп.) без ПДВ на суму 741 грн. 89 коп. (Сімсот сорок одна грн. 89 коп.) без ПДВ, і викласти в наступній редакції: 4.1 Ціна Договору становить 7523,11 грн. (Сім тисяч п'ятсот двадцять три грн. 11 коп. без ПДВ. Постачання послуг та послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу звільнене від оподаткування ПДВ згідно з п. 197.1.4 ст. 197 Податкового кодексу України." Внести відповідні зміни у додаток № 5 "Специфікація" до Договору (додається).
Номер договору про закупівлю: 271021-09/2.3Р31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 523,11
UAH