Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
code SC 021:2015 - 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use code NC 024:2019: 37654 - Full-body MRI system, superconducting magne (Magnetic resonance imaging) 33111610-0 - Magnetic resonance installations
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Маренич +380674112559 tmo2_alina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Світлана Миколаївна Маренич +380674112559 tmo2_zt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO "LIKARNYA №2 IM.V.P.PAVLUSENKA" ZHYTOMYRSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 42789136 |
Contact point: |
Svitlana Mykolayivna Marenych +380674112559 tmo2_alina@ukr.net |
Additional contacts: |
Світлана Миколаївна Маренич +380674112559 tmo2_zt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2021 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 38 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 жовтня 2021 09:56 |
Enquiries until: | 18 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 38 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 190 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом
33111610-0 - Магнітно-резонансні установки
code NC 024:2019: 37654 - Full-body MRI system, superconducting magnet
33111610-0 - Magnetic resonance installations
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Передоплата за цим договором може проводитись за умов отримання вмотивованого звернення ПОСТАЧАЛЬНИКА про проведення попередньої оплати, на строк не більше трьох місяців та у розмірі100% вартості товару, з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 09:56 |
Проект договору.docx | |
28 жовтня 2021 09:56 |
ТД МРТ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-10-000040 ● 86db26a815cf4ea4a20d4b8574ac5a7a
- Статус: завершено ● Дата: 25 липня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2022 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.02.2022
№ 60
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.02.2022 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-10-28-001466-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 17:03:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-001466-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень по наступних питаннях.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Зазначте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 16:54:49
Надання пояснень по питаннях
1. Формування тендерної документації проводиться на підставі заявок на придбання обладнання з відповідними технічними та якісними характеристиками від керівників структурних підрозділів. Очікувану вартість вираховували, виходячи із відкритих даних про проведені аналогічні закупівлі на сайті Прозорро.
2. Комунальне підприємство Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради є одержувачем бюджетних коштів, тобто не має статусу бюджетної установи (Довідка додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 17:03:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-001466-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень по наступних питаннях.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Зазначте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 16:56:35
Надання пояснень по питаннях
1. Формування тендерної документації проводиться на підставі заявок на придбання обладнання з відповідними технічними та якісними характеристиками від керівників структурних підрозділів. Очікувану вартість вираховували, виходячи із відкритих даних про проведені аналогічні закупівлі на сайті Прозорро.
2. Комунальне підприємство Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради є одержувачем бюджетних коштів, тобто не має статусу бюджетної установи (Довідка додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 17:07:35
Запит про надання пояснень та документів
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-001466-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні додаткових пояснень та документів.
Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи викладене, поясніть законодавчі підстави укладення до договору від 20.12.2022 № 1089 додаткової угоди № 1 від 29.12.2021 на продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, з наданням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Крім того, прошу вказати чи здійснювалося постачання товару ТОВ "БИО-ТЕХНОЛОГИИ" за вищевказаним договором або ж коли планується таке постачання.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 16:56:11
Пояснення
Строки для реєстрації бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань визначаються пунктами 2.2, 2.4, 2.8 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309.
Бюджетні зобов’язання реєструються в органах Казначейства протягом 7 робочих днів із дати, коли:
ви взяли бюджетне зобов’язання;
оприлюднили звіт про результати проведення процедури закупівлі у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (якщо застосовуємо торги);
орган Казначейства взяв на облік кошторис, зміни до нього;
змінили умови бюджетних зобов’язань.
Так як відкриті торги проводились на очікувану вартість, на момент укладання договору була затримка фінансування витрат замовника (відповідних змін до Плану асигнування на надійшло, аналіз використання коштів по спец.фонду додається), виконати зобов’язання по договору сторонами в повному обсязі було неможливо, тому прийнято рішення про продовження терміну дії Договору за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Постачання товару за вказаним договором не здійснювалось.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:49:55
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 60 від 09.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-25 09:53:39
Прийнято до уваги
прийнято до уваги, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-06-000002 ● 002a47d256fa42e2a3bc19492e6cc12c
- Статус: вирішено ● Дата: 15 червня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.05.2022
№ 136
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2022 № 136.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
22. UA-2021-10-28-001466-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-10-28-001466-a ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 10.05.2022, в зв‘язку з неможливістю усунути порушення, вирішено розірвати Договір № 1089 від 20.12.2021
2022-05-19 11:20:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
2022-05-24 11:29:44
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКВІПМЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ |
37 499 995,75
UAH з ПДВ
|
37 499 995,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКВІПМЕД" |
37 995 700,00
UAH з ПДВ
|
37 995 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ #38677809 |
Переможець |
37 499 995,75
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2022 15:46
|
наказ про розірвання договору.PDF | укладений |
23 травня 2022 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:13
|
дод.уг. №1 до дог.№1089.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:30
|
1089.pdf | укладений |
20 грудня 2021 16:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом 33111610-0 - Магнітно-резонансні установки | 1 | комплект |
37 499 995,75
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.3.3. Договору, враховуючи відсутність відповідних бюджетних асигнувань, продовжити термін дії Договору до 31.12.2022р. Такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 1089 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини код НК 024:2019: 37654 - Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом 33111610-0 - Магнітно-резонансні установки | 1 | комплект |
37 499 995,75
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 грудня 2021 — 24 травня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-10-28-001466-a ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 10.05.2022, службову записку начальника відділу закупівель Корзун А.В. (додається), відповідно до ч.3, ст.651 Цивільного кодексу України, прийнято рішення в односторонньому порядку розірвати Договір. |