Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт «Капітальний ремонт спортивної зали КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я» Оріхівської міської ради "
Очікувана вартість
24 006,32 UAH
UA-2021-10-28-000841-b 4c6efbb20b1f4f5e8dd62f188b14981e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кандибка Інна Сергіївна

+380956055147 suzirya01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я"
Код ЄДРПОУ: 20523929
Місцезнаходження: 70501, Україна , Запорізька обл., Оріхів, вул Героїв Крут,1а
Контактна особа: Кандибка Інна Сергіївна
+380956055147
suzirya01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 9602.11UAH без ПДВ
утримання служби замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70501, Україна, Запорізька область, м.Оріхів, вул. Героїв Крут, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
1 шт
Ціна за одиницю: 14404.21UAH без ПДВ
здійснення технічного нагляду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70501, Україна, Запорізька область, м.Оріхів, вул. Героїв Крут, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг виконується згідно п.1 ст.49 бюджетного кодексу України після підписання підрядником актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 та підписання акту здачі-приймання наданих Виконавцем послуг за відповідний період на протязі п’яти банківських днів, після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 жовтня 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна компанія «ПРОФТЕХНАГЛЯД»
#36911427
Переможець 24 006,32
UAH
28 жовтня 2021 11:07

Документи

28 жовтня 2021 11:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2021 12:29
Електронний підпис укладений
27 грудня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 15:58
Протокол Зміни до звіту.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 14:58
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 14:41
Зміни до звіту.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 11:27
Договір про виконання функцій служби замовника та робіт з технічного нагляду за будівництвом укладений
28 жовтня 2021 11:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
утримання служби замовника 1 шт 9 602,11
UAH
здійснення технічного нагляду 1 шт 14 404,21
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до звіту: Місце знаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю у наступній редакції: вул. Автозаводська, буд.50, кв.7, м. Запоріжжя, 69118, Україна
Номер договору про закупівлю: 10-2021-12
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №300
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до звіту: Місцезнаходження замовника викласти у наступній редакції: вул. Героїв Крут, 1а, м. Оріхів, Запорізька область, 70501, Україна.
Номер договору про закупівлю: 10-2021-12
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №305
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
утримання служби замовника 1 шт 9 602,11
UAH
здійснення технічного нагляду 1 шт 14 404,21
UAH