Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (термокружка металева WINS Optima)
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2021-10-28-000091-b 449ad66130754647b5d985f33721ec24
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубик Тетяна

0432557273 zakup3@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
Контактна особа: Кубик Тетяна
0432557273
zakup3@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37410000-5: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі


ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2021 РІК!!! Закупівля термокружок металевих WINS Optima в кількості 105 штук. Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 штуки
Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (термокружка металева WINS Optima 52042-02 450 мл, синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Стрілецька,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 37414200-5 — Термоконтейнери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між сторонами за цим Договором здійснюються шляхом переказу Покупцем оплати на розрахунковий рахунок Продавця, протягом 10 днів після підписання видаткової накладної. У разі затримки фінансування, оплата Товару здійснюється протягом п’яти банківських днів з моменту отримання фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 жовтня 2021 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАЦАЛЬОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА
#2646708325
Переможець 6 300,00
UAH
28 жовтня 2021 08:34

Документи

28 жовтня 2021 08:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 08:44
548.pdf укладений
28 жовтня 2021 08:43