Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна та організаційна техніка (системні блоки, монітори, принтери, багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
132 900,00 UAH
UA-2021-10-27-011379-a 1f36827bb86647f1b52fd70e778542aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Саєнко

+380513655532 ansa2038@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20910974
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів буд. 48
Контактна особа: Тетяна Саєнко
+380513655532
ansa2038@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 17:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 23:59
Початок аукціону: 09 листопада 2021 11:06
Очікувана вартість: 132 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 664,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Комп'ютерна та організаційна техніка (системні блоки, монітори, принтери, багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 17:19
Протокол №77.PDF
27 жовтня 2021 17:19
Оголошення.PDF
27 жовтня 2021 17:19
Додаток №5.docx
27 жовтня 2021 17:19
Додаток №4.docx
27 жовтня 2021 17:19
Додаток №3.docx
27 жовтня 2021 17:19
Додаток №2.docx
27 жовтня 2021 17:19
Додаток №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 30 жовтня 2021 09:09
Дата відповіді: 01 листопада 2021 11:40
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В додатку №1 до Оголошення в розділі «Інформація про кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» надано характеристики товару, що вимагаються Замовником: надані технічні характеристики комп'ютерної техніки без встановленої ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10, тобто Замовник закуповує лише техніку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 129 999,00
UAH з ПДВ
124 199,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" 129 000,00
UAH з ПДВ
124 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 124 494,00
UAH з ПДВ
124 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2021 22:17
Електронний підпис
05 листопада 2021 22:16
СЕС Xerox.pdf
05 листопада 2021 22:16
СЕС монітор AOC 2.jpg
05 листопада 2021 22:16
СЕС монітор AOC 1.jpg
05 листопада 2021 13:10
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2021 13:10
Технічні характеристики.pdf
05 листопада 2021 13:10
ДОГОВІР.pdf
05 листопада 2021 13:10
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 листопада 2021 13:31
Електронний підпис
05 листопада 2021 13:31
Технічні параметри.pdf
05 листопада 2021 13:31
Сертифікат Тінос-Д.rar
05 листопада 2021 13:31
Сервіс центр.pdf
05 листопада 2021 13:31
Пропозиція.pdf
05 листопада 2021 13:31
Про відкриття рахунку.pdf
05 листопада 2021 13:31
Паспорт директора.rar
05 листопада 2021 13:31
згода з умовами договору..pdf
05 листопада 2021 13:31
Документи уставні Тінос-Д.rar
05 листопада 2021 13:31
Договір 129000.pdf
05 листопада 2021 13:31
Довідка банк та баланс.pdf
05 листопада 2021 13:31
Гарантійний лист.pdf
05 листопада 2021 13:31
баланс.PDF

Публічні документи

03 листопада 2021 22:00
Електронний підпис
03 листопада 2021 22:00
СЕС Samsung 2018-2023.pdf
03 листопада 2021 22:00
Гигиена all до 2021.pdf
03 листопада 2021 22:00
Паспорт Міщенко М.С..rar
03 листопада 2021 22:00
ДОКУМЕНТИ (4).rar
03 листопада 2021 21:59
Додаток №4.pdf
03 листопада 2021 21:59
Додаток №3.pdf
03 листопада 2021 21:59
Додаток №1.pdf
03 листопада 2021 21:59
Гарантійний лист.pdf
03 листопада 2021 21:59
Додаток №3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТІНОС-Д"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 124 199,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 16:18

Документи

10 листопада 2021 16:18
Електронний підпис
10 листопада 2021 16:17
Протокол №86.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
124 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2021 16:18
Електронний підпис
10 листопада 2021 16:17
Протокол №86.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:51
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 15:17
ДУ №1.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 15:16
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 10:47
Додаток №1.PDF укладений
16 листопада 2021 10:47
Договір №196.PDF укладений
16 листопада 2021 10:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 грудня 2021 11:16
124 199,00 UAH UA038201720344230009000047062
Виконком Южноукраїнської МР
UA113006140000026004500355754
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абз.2 ч.15 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 10.3. Договору від 16.11.2021 №196
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 124 199,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 699,83 UAH)