Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення стратегічної екологічної оцінки проектів Стратегії Костянтинівської міської територіальної громади до 2027 року та Програми економічного і соціального розвитку Костянтинівської міської територіальної громади на 2022 рік (ДК 021:2015 - 90710000-7 Екологічний менеджмент) (Послуги з проведення стратегічної екологічної оцінки проектів Стратегії Костянтинівської міської територіальної громади до 2027 року та Програми економічного і соціального розвитку Костянтинівської міської територіальної громади на 2022 рік - ДК 021:2015 - 90710000-7 Екологічний менеджмент)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-10-27-010736-a ● 1638453b0ccd4e50bf1867e2540dd79f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052790 |
Місцезнаходження: | 85114, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Олекси Тихого, буд. 260 |
Контактна особа: |
Олена Леонова +380501078508 leonova26@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2021 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 11:04 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до п.1 та п.3 Договору, Додатку 4 до оголошення.. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна (питома вага критерію - 100 %)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення стратегічної екологічної оцінки проектів Стратегії Костянтинівської міської територіальної громади до 2027 року та Програми економічного і соціального розвитку Костянтинівської міської територіальної громади на 2022 рік - ДК 021:2015 - 90710000-7 Екологічний менеджмент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85114, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вул. Олекси Тихого, буд. 260
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів у безготівковій формі на рахунок виконавця протягом 30 календарних днів після підписання сторонами актів наданих послуг, а у випадку виявлення порушень вимог цього договору - з моменту усунення таких порушень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 17:06 |
Додаток 2 до договору зі змінами.docx | |
28 жовтня 2021 17:06 |
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами.doc | |
28 жовтня 2021 17:06 |
Проект Договору зі змінами.docx | |
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 1 до договору.doc | |
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 3 до оголошення.docx | |
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 1 до оголошення.docx | |
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 4 до оголошення.docx | |
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 2 до оголошення.docx |
28 жовтня 2021 17:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 жовтня 2021 17:06 |
Додаток 2 до договору зі змінами.docx
|
|||
28 жовтня 2021 17:06 |
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами.doc
|
|||
28 жовтня 2021 17:06 |
Проект Договору зі змінами.docx
|
|||
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 1 до договору.doc
|
|||
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 3 до оголошення.docx
|
|||
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 1 до оголошення.docx
|
|||
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 4 до оголошення.docx
|
|||
27 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 2 до оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
терміни виконання робіт
Дата подання: 28 жовтня 2021 11:41
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 17:15
Шановний Замовнику, згідно тендерної документації термін надання послуг (виконання робіт) до 24.12.2021року. Однак, проведення процедури СЕО передбачає дотримання строків, встановлених Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку", а саме: збір зауважень та рекомендацій до Заяви про визначення обсягу СЕО - не менше 15 календарних днів, до Звіту про СЕО - не менше 30 днів, також слід враховувати терміни на збір необхідної документації (підготовка запитів на отримання інформації до профільних установ) та терміни на публікації в засобах ЗМІ. Згідно р. 7 Проєкту Договору, передбачається відповідальність за прострочення надання послуг. Поясніть будь ласка ситуацію з термінами виконання робіт (надання послуг). Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З урахуванням дотримання строків, встановлених Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку", а саме: збір зауважень та рекомендацій до Заяви про визначення обсягу СЕО - не менше 15 календарних днів, до Звіту про СЕО - не менше 30 днів. Термін виконання робіт в оголошенні в електронній системі закупівель змінено до 30 грудня 2021року.
Про 10(!) аналогічних договорів
Дата подання: 01 листопада 2021 17:52
Дата відповіді: 02 листопада 2021 16:59
Поясніть будь-ласка вимогу надання документально підтвердженого досвіду виконання НЕ МЕНШЕ ЯК ДЕСЯТИ аналогічних договорів. Зазвичай вимагється ОДНО-ДВА.
Рахуємо що вимога, зазначена у Додатку 1 Оголошення - є дискримінаційною та такою що заздалегідь звужує коло претендентів на участь у закупівлі.
Відповідь: При встановленні кваліфікаційного критерію «Надати документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 10шт.)» визначено критерій шляхом зазначення конкретного предмету договору. Обмежень надання підтвердження досвіду учасником: документів за певний період часу або з певними типами установ не має.
Надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору є підтвердження успішного досвіду та навиків роботи у сфері надання послуг з процедури СЕО. Іншого підтвердження якісного виконання послуг не має.
Надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору є підтвердження успішного досвіду та навиків роботи у сфері надання послуг з процедури СЕО. Іншого підтвердження якісного виконання послуг не має.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНЕЦЬК ЕКОЛОГІЯ ЛТД" #35886751 |
Переможець |
88 673,68
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 10:57
|
Роз'яснення про розбіжності.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 10:54
|
Підписаний договір 1.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 16:19
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
16 листопада 2021 16:18
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 грудня 2021 14:58
|
88 673,68 UAH | UA048201720344260035000038743 Міськвиконком |
UA063003460000026003016069601 ТОВ "Донецьк екологiя ЛТД" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Надання роз'яснення про розбіжності. |
Номер договору про закупівлю: | 197-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |