Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду під час капітального ремонту тротуару з влаштуванням велодоріжки непарної сторони вул. Львівська в м.Дубно (ДК 021:2015: 71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
178 500,00 UAH
UA-2021-10-27-008193-a 3edb0784141b43eb8f7c22c728c061bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузло Марія Михайлівна

+380365632219 arxit@dubno-adm.rv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління архітектури,будівництва та земельних питань Дубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25675957
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, вул.Замкова
Контактна особа: Кузло Марія Михайлівна
+380365632219
arxit@dubno-adm.rv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 08 листопада 2021 12:38
Очікувана вартість: 178 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з технічного нагляду під час капітального ремонту тротуару з влаштуванням велодоріжки непарної сторони вул. Львівська в м.Дубно (ДК 021:2015: 71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Львівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи виконується згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та листа Держбуду України від 04.10.2000 р. № 7/7-1010 в розмірі до 1,5 % за підсумком глав 1-9 зведеного кошторису, після підписання підряднику актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 та з дати підписання акту здачі-приймання виконаних робіт за відповідний період протягом семи банківських днів. Інші умови оплати – згідно розділу 3 проекту договору згідно додатку 3 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Інші інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно додатку 2 до цього оголошення; єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 15:13
Оголошення про спрощену процедуру - тех. нагляд МІЙ1.doc
27 жовтня 2021 15:13
Додаток 3 Проект Договору.doc
27 жовтня 2021 15:13
Додаток 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 178 200,00
UAH з ПДВ
178 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2021 21:22
Електронний підпис
04 листопада 2021 18:35
3 ДОВІДКА ст.17.pdf
04 листопада 2021 18:35
1 цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2021 18:35
4 відомості про учасника.pdf
04 листопада 2021 18:35
13 витяг з ЄДР.pdf
04 листопада 2021 18:35
15 сертифікати.pdf
04 листопада 2021 18:35
11 паспорт_ код.pdf
04 листопада 2021 18:35
14 паспорт_ код.pdf
04 листопада 2021 18:35
8 гар.лист інженера.pdf
04 листопада 2021 18:35
6 про уповноважену особу.pdf
04 листопада 2021 18:35
17 ДОВІДКА ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#2956712074
Переможець 178 200,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 12:49

Документи

09 листопада 2021 12:49
Електронний підпис
09 листопада 2021 12:46
Протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#2956712074
178 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2021 12:49
Електронний підпис
09 листопада 2021 12:46
Протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:19
Додатоква угода 4 укладений
03 січня 2024 14:19
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 09:00
семенюк.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 08:59
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 13:25
техн. Львівська.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 13:23
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 11:48
ДУ136.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 09:57
Договір укладений
11 листопада 2021 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставу щодо внесення змін до договору читати в редакції додаткової угоди № 1 від 16.12.2021 до договору № 136 від 11.11.2021 року
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставу щодо внесення змін до договору читати в редакції додаткової угоди № 2 від 22.02.2022 до договору № 136 від 11.11.2021 року
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підставу щодо внесення змін до договору читати в редакції додаткової угоди №3 від 13.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за згодою сторін