Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування медичним працівникам)
Очікувана вартість
269 955,00 UAH
UA-2021-10-27-003460-b 7748774e93d04f628871f163ce67dc29
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербінова Інна Ігорівна

+380487059139 zakupkimkl10@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999052
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А
Контактна особа: Щербінова Інна Ігорівна
+380487059139
zakupkimkl10@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 12:14
Очікувана вартість: 269 955,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 349,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Закупівля здійснюється відповідно до п.3.1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" ЗУ "Про публічні закупівлі" згідно з яким на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 комплекти
1-разове харчування однієї особи на добу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
1500 комплекти
3-х разове харчування однієї особи на добу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 18:32
Проект договору.docx
27 жовтня 2021 18:32
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 269 955,00
UAH
269 955,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 листопада 2021 15:14
Електронний підпис
05 листопада 2021 15:13
4 відомості.pdf
05 листопада 2021 15:13
21 Довідка про працівників.pdf
05 листопада 2021 15:13
38 Протокол димність.pdf
05 листопада 2021 15:13
30 ISO 14001 (2).pdf
05 листопада 2021 15:13
29 ISO 22000.pdf
05 листопада 2021 15:13
26 Цінова Пропозиція.PDF
05 листопада 2021 15:13
6 довідка ст. 236.pdf
05 листопада 2021 15:13
35 Довідка опис процедур.pdf
05 листопада 2021 15:13
1 Повноваження Левінзон.pdf
05 листопада 2021 15:13
17 Договори лізингу.pdf
05 листопада 2021 15:13
28 ISO 9001.pdf
05 листопада 2021 15:13
25 аналогічний договір 5552.pdf
05 листопада 2021 15:13
34 Довідка п. 2 ст 20.pdf
05 листопада 2021 15:13
8 Витяг з ПДВ оригінал.pdf
05 листопада 2021 15:13
10 Статут.pdf
05 листопада 2021 15:13
31 Накази НАССР.pdf
05 листопада 2021 15:13
16 ГЛ євро 5.pdf
05 листопада 2021 15:13
32 Сертифікати НАССР.pdf
05 листопада 2021 15:13
14 Довідка МТБ.PDF
05 листопада 2021 15:13
5 пояснення ліцензія.pdf
05 листопада 2021 15:13
27 Листи про згоду ПД.pdf
05 листопада 2021 15:13
9 довідка Єдиний податок.PDF
05 листопада 2021 15:13
37 Проект договору.PDF
05 листопада 2021 15:13
2 гл відсутність санкцій.pdf
05 листопада 2021 15:13
7 Технічні вимоги.PDF
05 листопада 2021 15:13
23 штатний розпис.pdf
05 листопада 2021 15:13
22 медкнижки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 269 955,00
UAH
08 листопада 2021 17:44

Документи

08 листопада 2021 17:44
Електронний підпис
08 листопада 2021 17:42
Протокол вибору переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
269 955,00
UAH
Документи

Документи

08 листопада 2021 17:44
Електронний підпис
08 листопада 2021 17:42
Протокол вибору переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 12:24
Акт виконання укладений
29 березня 2022 12:22
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 15:48
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
22 лютого 2022 15:45
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 19:56
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
25 січня 2022 19:56
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:46
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
05 січня 2022 16:46
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 15:12
Договір 81 укладений
11 листопада 2021 15:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1-разове харчування однієї особи на добу 750 комплекти 79,98
UAH
3-х разове харчування однієї особи на добу 1500 комплекти 139,98
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2021 12:52
25 935,36 UAH UA878201720344320004000032005
КНП "МКЛ № 10" ОМР
UA053071230000026003010332096
ТОВ Фабрика Смаку"
Оплачений
07 грудня 2021 12:52
27 015,36 UAH UA878201720344320004000032005
КНП "МКЛ № 10" ОМР
UA053071230000026003010332096
ТОВ Фабрика Смаку"
Оплачений
08 грудня 2021 12:46
26 855,40 UAH UA878201720344320004000032005
КНП "МКЛ № 10" ОМР
UA053071230000026003010332096
ТОВ Фабрика Смаку"
Оплачений
20 грудня 2021 12:37
26 235,48 UAH UA878201720344320004000032005
КНП "МКЛ № 10" ОМР
UA053071230000026003010332096
ТОВ Фабрика Смаку"
Оплачений
20 грудня 2021 12:37
104 842,32 UAH UA878201720344320004000032005
КНП "МКЛ № 10" ОМР
UA053071230000026003010332096
ТОВ Фабрика Смаку"
Оплачений
23 грудня 2021 13:21
59 071,08 UAH UA878201720344320004000032005
КНП "МКЛ № 10" ОМР
UA053071230000026003010332096
ТОВ Фабрика Смаку"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік (На строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік (На строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (усунення технічної описки)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1-разове харчування однієї особи на добу 900 комплекти 79,98
UAH
3-х разове харчування однієї особи на добу 1800 комплекти 139,98
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 02 березня 2022
Сума оплати за договором: 323 946,00
UAH