Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів)
Очікувана вартість
100 500,00 UAH
UA-2021-10-27-003432-c 9e33f207d30846fb8305164d240e2631
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарусь Богдан Володимирович

+380335299116 dubove_zosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний навчальний заклад "Дубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області"
Код ЄДРПОУ: 20141369
Місцезнаходження: 45031, Україна , Волинська обл., Дубове, вул.Пришкільна,10 с.Дубове Ковельський р-н
Контактна особа: Макарусь Богдан Володимирович
+380335299116
dubove_zosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Придбання послуг без використання електронної системи закупівель відповідно до п.1 ч. 7 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4785 шт
Ціна за одиницю: 21UAH без ПДВ
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45031, Україна, Волинська область, Ковельський район,с.Дубове, вул.Пришкільна,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 жовтня 2021 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рижко Віталій Миколайович
#2055913516
Переможець 10 500,00
UAH
27 жовтня 2021 14:37

Документи

27 жовтня 2021 14:37
Електронний підпис

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 27 жовтня 2021 15:13
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі без використання електронної системи за ідентифікатором № UA-2021-10-27-003432-c, за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів) було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: при внесенні уповноваженою особою інформацію про учасника, уповноважена особа помилково вказав остаточну пропозицію учасника – 10500,00 грн., замість 100500,00 грн.У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильне оголошення про закупівлю без використання електронної системи шляхом розміщення нового олошення про закупівлю без використання електронної системи.
Документи:
27 жовтня 2021 15:07
Пртокол 57.pdf
Виконано
Дата відміни: 27 жовтня 2021 15:20
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі без використання електронної системи за ідентифікатором № UA-2021-10-27-003432-c, за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів) було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: при внесенні уповноваженою особою інформацію про учасника, уповноважена особа помилково вказав остаточну пропозицію учасника – 10500,00 грн., замість 100500,00 грн.У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильне оголошення про закупівлю без використання електронної системи шляхом розміщення нового олошення про закупівлю без використання електронної системи.
Документи:
27 жовтня 2021 15:19
Електронний підпис
27 жовтня 2021 15:17
Пртокол 57.pdf