Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дивани "Тріумф" лавка
Очікувана вартість
38 280,00 UAH
UA-2021-10-27-003277-c 91df27bca85b4434a8b64af02d0812f3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Лариса Олександрівна

+380939928487 vkt_podilsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ розвитку культури та туризму Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 41839636
Місцезнаходження: 66300, Україна , Одеська обл., місто Подільськ, проспект Шевченка, 24
Контактна особа: Мороз Лариса Олександрівна
+380939928487
vkt_podilsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 14:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 14:21
Очікувана вартість: 38 280,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 191,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Дивани "Тріумф" лавка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, Подільський район, заклади культури сіл Климентеве,Коси,Новоселівка,Нестоїта,Мала Кіндратівка,Станція Борщі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату в розмірі 100%суми договору шляхом перерахунку коштів по факту надання товару, що підтверджується відповідними документами протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 14:17
Проект_Договору.docx
27 жовтня 2021 14:17
ОГОЛОШЕННЯ.docx
27 жовтня 2021 14:17
ДОДАТОК4.docx
27 жовтня 2021 14:17
Додаток 3.docx
27 жовтня 2021 14:17
Додаток 2.docx
27 жовтня 2021 14:17
Додаток 1.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій