Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Очікувана вартість
19 203,00 UAH
UA-2021-10-27-001531-a 03fa08f3e53742b49baf0f4be5c58947
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Федичен

+380432439303 vinzosh21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 21 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20096893
Вебсайт: https://sch21.edu.vn.ua/
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, ВУЛИЦЯ 600-РІЧЧЯ , будинок 16
Контактна особа: Марина Федичен
+380432439303
vinzosh21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2021 13:43
Очікувана вартість: 19 203,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Місцезнаходження замовника: 21021 Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 16. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до абз.3 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
519 штуки
Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата після події: надання послуг. Тип оплати: післяоплата. Розмір оплати: 100%. Період (днів): 10 (робочі). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі –Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 19 203,00
UAH з ПДВ
19 203,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 20:06
Електронний підпис
03 листопада 2021 20:05
2 Дані про учасника.pdf
03 листопада 2021 20:05
4 Лист-повідомлення.pdf
03 листопада 2021 20:05
3 Лист-згода.pdf
03 листопада 2021 20:05
Пропозиція.pdf
03 листопада 2021 20:05
5 Договір представництва.pdf
03 листопада 2021 20:05
Проект договору.pdf
03 листопада 2021 20:05
6 Довідка згідно ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3572311796
Переможець 19 203,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3572311796
19 203,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 22:38
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 12:23
Договір №18 від 16.11.21р..pdf укладений
17 листопада 2021 12:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 203,00
UAH