Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний стіл
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2021-10-27-000547-b 8a594106b91c4d408acae41da092f172
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерява Аліна Валентинівна

+380964346029 inkluziv.velolex@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Великоолексадрівський інклюзивно-ресурсний центр"
Код ЄДРПОУ: 43176064
Місцезнаходження: 74100, Україна , Херсонська обл., смт Велика Олександрівка, вул Свободи 75
Контактна особа: Кучерява Аліна Валентинівна
+380964346029
inkluziv.velolex@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2021 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 13:03
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивний стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт Велика Олександрівка, вул свободи 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 10:37
Додаток_4_Проект_договору.doc
27 жовтня 2021 10:37
Додат.3_квал.вим.docx
27 жовтня 2021 10:37
Додаток_2_форма_пропозицii.doc
27 жовтня 2021 10:37
ДОДАТОК 1 Технічні_ кількісні та якісні вимоги.doc
27 жовтня 2021 10:37
Оголошення.docx
27 жовтня 2021 10:37
протокол 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

закупівля якісної техніки
Дата подання: 28 жовтня 2021 08:35
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 08:44
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (що співпадає з торгівельною маркою інтерактивного столу), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за участь в закупівлі. Щодо свідоцтва на знак якості описано в додатку 3 "Вимоги до кваліфікації учасника"
якість обладнання
Дата подання: 28 жовтня 2021 08:35
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 08:49
Доброго дня,Шановний Замовник! Для здійснення якісної закупівлі радимо Вам додати до вимог до дисплею що входить до складу інтерактивного столу: -Надати сертифікат дослідження конструкції виданий органом з оцінки відповідності (ООВ УКРЧАСТОТНАГЛЯД) даний сертифікат свідчить про те,що обладнання абсолютне безпечне у використанні і відповідає всім стандартам електромагнітної сумісності І що даний вид обладнання завезений на територію України саме з ціллю ВИКОРИСТАННЯ, а не демонстрації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за участь в закупівлі. Щодо сертифікатів описано в додатку 1 "Технічні, кількісні та якісні характеристики" під таблицею
кваліфікований постачальник
Дата подання: 28 жовтня 2021 08:36
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 08:59
Доброго дня,Шановний Замовник! Для закупівлі якісного обладнання радимо Вам доповнити Вам тендерну документацію і додати до зазначеного Вами пункту "3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. - Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою або накладанням КЕП/УЕП Учасника, з зазначенням аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), сум договорів, які укладені в 2019-2020 роках. - копії аналогічних договорів та додатків до них (не менше одного). 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1),учасник має надати копії вказаного договору(-ів) з усіма додатками." Документальне підтвердження виконання даного договору в повному обсязі з видатковими накладними.. Надати додатково лист (відгук, довідку) від контрагента щодо належного виконання збоку учасника зобов’язань за цим договором. *(під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару: Інтерактивний стіл). Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за участь в закупівлі. Запрос від учасника надати копії аналогічних договорів описаний в додатку 3 до закупівлі. А щодо ризику купівлі неякісного чи нелегального обладнання потрібно надати сертифікати якості та реєстрацію торгівельної марки в Україні що також описано в додатку 3
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" 55 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 16:31
Електронний підпис
02 листопада 2021 16:29
1.Довідка про право підпису.pdf
02 листопада 2021 16:29
35.Лист про несертифікацію.pdf
02 листопада 2021 16:29
27.Додаток_4_Проект_договору.pdf
02 листопада 2021 16:29
29.Висновок сес ІС завірений.pdf
02 листопада 2021 16:29
8. СТАТУТ(копія).pdf
02 листопада 2021 16:29
23.Лист середні ринкові ціни.pdf
02 листопада 2021 16:29
26.Тендерна пропозиція.pdf
02 листопада 2021 16:29
19.Довідка з банку.pdf
02 листопада 2021 16:29
25.Погодження з тех.вимогами.pdf
02 листопада 2021 16:29
24.Порівняльна таблиця.pdf
02 листопада 2021 16:29
20.Довідка захист довкілля.pdf
02 листопада 2021 16:29
17. ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
02 листопада 2021 16:29
9.Лист КОД ДОСТУПУ СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 55 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 08:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

08 листопада 2021 08:38
Електронний підпис
08 листопада 2021 08:29
ПРОТОКОЛ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 08:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 08:38
Електронний підпис
08 листопада 2021 08:29
ПРОТОКОЛ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 08:32
договір укладений
12 листопада 2021 08:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інтерактивний стіл 1 шт 55 000,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 грудня 2021 10:50
55 000,00 UAH UA088201720344201001153115276
КУ "Великоолександрівський ІРЦ"
UA033375460000026008055023852
ТОВ "КРЕО СIНЕРЖI"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 55 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 166,67 UAH)