Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дому - за кодом GPV за ДК 021:2015 - 39140000-5 (меблі для гуртожитку (ліжко двоспальне з матрацом, шафа для одягу, стіл, тумба))
Очікувана вартість
70 480,00 UAH
UA-2021-10-26-011964-b fed57fb7532e4fd8b607e0ee87bf328f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Мартинюк

+380343332653 molod-sport-kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ молоді та спорту Коломийської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40706718
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, бульвар Лесі Українки, 43 а
Контактна особа: Надія Мартинюк
+380343332653
molod-sport-kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 70 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ліжко двоспальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия , вул.Петлюри, 17б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 штуки
матрац
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия , вул.Петлюри, 17б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия , вул.Петлюри, 17б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
3 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия , вул.Петлюри, 17б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
3 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия , вул.Петлюри, 17б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 штуки
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия , вул.Петлюри, 17б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
2 штуки
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия , вул.Петлюри, 17б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 штуки
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия , вул.Петлюри, 17б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 16:47
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
26 жовтня 2021 16:47
Додаток 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі (1).docx
26 жовтня 2021 16:47
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОСПЄЛОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 66 310,00
UAH з ПДВ
66 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 18:44
Електронний підпис
03 листопада 2021 18:21
Витяг.pdf
03 листопада 2021 18:21
гарантійний лист.pdf
03 листопада 2021 18:21
паспорт (2).pdf
03 листопада 2021 18:21
Лист згода.pdf
03 листопада 2021 18:21
цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2021 18:21
Виписка.pdf
03 листопада 2021 18:21
індифікаційний код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОСПЄЛОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОСПЄЛОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3272406810
Переможець 66 310,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 10:08

Документи

05 листопада 2021 10:08
Електронний підпис
05 листопада 2021 10:04
Протокол 68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОСПЄЛОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3272406810
66 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 10:08
Електронний підпис
05 листопада 2021 10:04
Протокол 68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 10:56
Договір 167.pdf укладений
08 листопада 2021 10:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 310,00
UAH