Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-консультаційні послуги по проведенню вебінару на тему: «Особливості визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи з урахуванням реформ нормативного законодавства»
Очікувана вартість
3 700,00 UAH
UA-2021-10-26-010490-b fd21e85bc082404b9397ef7f9b0fa1ae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Кухар

+380955294936 lidiochka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Лідія Кухар
+380955294936
lidiochka@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80530000-8: Послуги у сфері професійної підготовки


відповідно умов договору, Послуга, щодо проходження спеціалістом вебінару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-консультаційні послуги по проведенню вебінару на тему: «Особливості визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи з урахуванням реформ нормативного законодавства»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80530000-8 — Послуги у сфері професійної підготовки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг підлягає оплаті Замовником в безготівковому порядку платіжним дорученням на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

26 жовтня 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕТАЛОМОНТАЖ"
#24612334
Переможець 3 700,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 15:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 15:02
звітаа.pdf укладений
04 листопада 2021 15:01
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 15:57
наказ навч. експ.pdf укладений
26 жовтня 2021 15:57
навчання 26.10.2021.pdf укладений
26 жовтня 2021 15:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 616,66 UAH)