Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробити проектно-кошторисну документацію на "Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Замкова в м. Новограді-Волинському Житомирської області. Коригування. "
Очікувана вартість
15 750,00 UAH
UA-2021-10-26-009228-b 7c96dfcdf84d4bdea053cf357bc17fd5
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Лебедь

+380988794319 gkg.nv.ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34648973
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, буд. 16
Контактна особа: Олена Лебедь
+380988794319
gkg.nv.ua@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розробити проектно-кошторисну документацію на "Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Замкова в м. Новограді-Волинському Житомирської області. Коригування. "
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробити проектно-кошторисну документацію на "Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Замкова в м. Новограді-Волинському Житомирської області. Коригування. "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата проводиться на підставі акту виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2021 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІНЧУК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
#3018600866
Переможець 15 750,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 15:11

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 жовтня 2021 16:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Протокол технічної помилки
Документи:
26 жовтня 2021 16:04
Електронний підпис
26 жовтня 2021 16:02
Протокол Замкова.pdf