Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт господарчого блоку (приміщень пральні) Щастинської обласної санаторної школи, за адресою: 91480, Луганська обл., Новоайдарський р-н, м. Щастя, вул. Республіканська, 55 (інвентарний номер 10310003) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
1 449 045,60 UAH
UA-2021-10-26-007493-a 6c3828b2cfaf45ed8874c80a79fa7e31
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Бутко

+380955736928 yana.1708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Щастинська обласна санаторна школа
Код ЄДРПОУ: 20156483
Місцезнаходження: 91480, Україна , Луганська обл., Новоайдарський р-н, місто Щастя, ВУЛИЦЯ РЕСПУБЛІКАНСЬКА, будинок 55
Контактна особа: Яна Бутко
+380955736928
yana.1708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 21:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 449 045,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 246,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - Україна, 91480, Луганська обл., Новоайдарський р-н, місто Щастя, ВУЛИЦЯ РЕСПУБЛІКАНСЬКА, будинок 55. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт господарчого блоку (приміщень пральні) Щастинської обласної санаторної школи, за адресою: 91480, Луганська обл., Новоайдарський р-н, м. Щастя, вул. Республіканська, 55 (інвентарний номер 10310003) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 91480, Україна, Луганська область, Новоайдарський р-н, місто Щастя, ВУЛИЦЯ РЕСПУБЛІКАНСЬКА, будинок 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсля пiдписання відповідних документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, але не пізніше ніж протягом 10 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати – згідно розділу 3 проекту договору підряду згідно додатку 2 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Сплата Підряднику авансу не передбачається. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади); місцезнаходження замовника - Україна, 91480, Луганська обл., Новоайдарський р-н, місто Щастя, ВУЛИЦЯ РЕСПУБЛІКАНСЬКА, будинок 55; вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОРЖ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 1 449 045,60
UAH з ПДВ
1 449 045,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 15:46
Електронний підпис
02 листопада 2021 14:26
Наказ.pdf
02 листопада 2021 14:26
Акт обстеження.pdf
02 листопада 2021 14:26
Довідки ФОП.pdf
02 листопада 2021 14:26
Додатки до договору.pdf
02 листопада 2021 14:26
ЦПХ.pdf
02 листопада 2021 14:26
ощад.pdf
02 листопада 2021 14:26
Договір підряду.pdf
02 листопада 2021 14:26
ДПІ.pdf
02 листопада 2021 14:26
Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРЖ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОРЖ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3260715328
Переможець 1 449 045,60
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОРЖ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3260715328
1 449 045,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 19:25
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 10:20
ДУ № 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 08:50
Договір 187.pdf укладений
09 листопада 2021 08:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 листопада 2021 10:25
503 103,31 UAH UA608201720344241003100047258
Щастинська обласна санаторна школа
UA853046650000026004500573645
ФОП Корж Юлiя Володимирiвна
Оплачений
23 грудня 2021 10:07
945 942,29 UAH UA608201720344241003100047258
Щастинська обласна санаторна школа
UA853046650000026004500573645
ФОП Корж Юлiя Володимирiвна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 449 045,60
UAH