Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичний виріб для проведення ендоваскулярної операції емболізації аневризм головного мозку мікроспіралями, що відділяються, який включає мікропровідник, — 1 штука)
Очікувана вартість
4 893 860,40 UAH
UA-2021-10-26-006728-a 3c2a47c3e96e4459adbf368421b7051f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичний виріб для проведення ендоваскулярної операції емболізації аневризм головного мозку мікроспіралями, що відділяються, який включає мікропровідник, — 1 штука)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєні електронною системою закупівель: 1) UA-2021-05-13-005285-c; 2) UA-2021-06-17-001299-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-13-005285-c/print/report/pdf
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-17-001299-b/print/report/pdf
На підставі цього, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 17:45
Оскарження наміру укласти договір: 06 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
869 одиниця
Медичний виріб для проведення ендоваскулярної операції емболізації аневризм головного мозку мікроспіралями, що відділяються, який включає мікропровідник, — 1 штука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2019: 58115 — Периферійний судинний провідник, ручний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2021 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Ковідієн АГ (Covidien AG)
#CHE-105.098.567
Переможець 4 893 860,40
UAH
26 жовтня 2021 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 17:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Ковідієн АГ (Covidien AG)
#CHE-105.098.567
4 893 860,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 23:12
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2022 12:26
ДУ_3_до_09-381-11-2021.pdf зміни до договору
28 червня 2022 12:24
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2022 09:51
ДУ№2 09-381-11-2021.pdf зміни до договору
03 травня 2022 09:43
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 09:49
ДУ 1 до 09-381-11-2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:47
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 17:40
09-381-11-2021 Договір.pdf укладений
18 листопада 2021 17:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2021 12:27
4 893 860,40 UAH UA878201720343280002000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA343223130000029004770852890
АТ "Укрексiмбанк"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/381-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару; погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 09/381-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/381-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2021 — 23 серпня 2022
Сума оплати за договором: 4 844 675,00
UAH