Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Очікувана вартість
42 217,00 UAH
UA-2021-10-26-006653-a c0704c6f770149aba3ddb1268c9ae061
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Гудзікевич

+380971916525 fedichen.nastya12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Д.І. Менделєєва Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 20089686
Вебсайт: http://sch4.edu.vn.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Гоголя, 18
Контактна особа: Ольга Гудзікевич
+380971916525
fedichen.nastya12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 42 217,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 422,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Місце знаходження замовника: 21018 Україна Вінницька область місто Вінниця вулиця Гоголя, будинок 18.
Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вид закупівлі: відповідно до абз.3 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1141 штуки
Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Гоголя, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцезнаходження: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Гоголя, 18. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 42 217,00
UAH
42 217,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 19:41
Електронний підпис
03 листопада 2021 19:40
4 Лист-повідомлення.pdf
03 листопада 2021 19:40
Проект договору.pdf
03 листопада 2021 19:40
6 Довідка згідно ст. 17.pdf
03 листопада 2021 19:40
5 Договір представництва.pdf
03 листопада 2021 19:40
2 Дані про учасника.pdf
03 листопада 2021 19:40
3 Лист-згода.pdf
03 листопада 2021 19:40
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3572311796
Переможець 42 217,00
UAH
09 листопада 2021 13:32

Документи

09 листопада 2021 13:32
Електронний підпис
09 листопада 2021 13:31
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3572311796
42 217,00
UAH
Документи

Документи

09 листопада 2021 13:32
Електронний підпис
09 листопада 2021 13:31
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:45
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 13:20
договір 1.pdf укладений
19 листопада 2021 13:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2021 15:20
42 217,00 UAH UA388201720344250006000029432
КЗ"ЗШ І-ІІІст.№4ім.Д.І.Менделєєва ВМР"
UA903026890000026001055374921
ФОП Сiрик Владислав Сергiйович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 217,00
UAH