Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по капітальному ремонту даху приміщення обласного управління, за адресою: м. Тернопіль, майдан Волі, 2
Очікувана вартість
1 394 576,45 UAH
UA-2021-10-26-006541-a db69fafbd91742e89c34df8dc2929c44
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зоряна Саган

+380683272721 saganzo@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Тернопільске обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09338500
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., м.Тернопіль, Майдан волі, 2
Контактна особа: Зоряна Саган
+380683272721
saganzo@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Послуги по капітальному ремонту даху приміщення обласного управління, за адресою: м. Тернопіль, майдан Волі, 2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги по капітальному ремонту даху приміщення обласного управління, за адресою: м. Тернопіль, майдан Волі, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, майдан Волі, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2021  —  27 березня 2022
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛДІМ"
#35068916
Переможець 1 394 576,45
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 17:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2022 16:29
Інформація про зміну істотних умов договору №80_10-21.pdf зміни до договору
27 травня 2022 16:39
Інформація про зміну істотних умов договору №80_10-21.pdf зміни до договору
28 березня 2022 15:37
Звіт про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг №80_10-21.pdf укладений
26 жовтня 2021 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п. 4.1. Договору №80/10-21 від 26.10.2021р. (збільшення строку виконання робіт до 30.06.2022р.), зміни в п. 9.1. Договору №80/10-21 від 26.10.2021р. (збільшення строку дії договору до 30.07.2022р.) та зміни до Додатку №3 -календарний графік виконання робіт виклавши його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №80/10-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п. 3.1. та п. 3.2. Договору №80/10-21 від 26.10.2021р. (зміна суми договору), зміни в п. 4.1. Договору №80/10-21 від 26.10.2021р., виклаши його в новій редакції (строк виконання робіт до 30.05.2022р.), зміни в п. 9.1. Договору №80/10-21 від 26.10.2021р., виклаши його в новій редакції (строк дії договору до 30.06.2022р.) та зміни у Додатки №1, №2, №3 та №4 цього договору виклавши їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №80/10-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML