Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Передплата періодичних видань на І півріччя 2022 року (ДК 021:2015 код 22210000-5 Газети ).
Очікувана вартість
57 130,81 UAH
UA-2021-10-26-006429-a ec43241f6feb4089bc5e168dc6841bcc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гвоздік Микита Миколайович

+380992104715 nikita_gvozdik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 41845351
Місцезнаходження: 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул. Центральна, 103
Контактна особа: Гвоздік Микита Миколайович
+380992104715
nikita_gvozdik@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 17:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 17:06
Очікувана вартість: 57 130,81 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22210000-5: Газети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 комплекти
Передплата періодичних видань на І півріччя 2022 року (ДК 021:2015 код 22210000-5 Газети ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92801, Україна, Луганська область, смт. Біловодськ, вул. Центральна, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 22210000-5 — Газети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Передплата періодичних видань на І півріччя 2022 року (ДК 021:2015 код 22210000-5 Газети ). Аванс 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 17:21
Зміни.docx
27 жовтня 2021 17:21
ОГОЛОШЕННЯ.docx
27 жовтня 2021 17:21
Додаток 2 цінова пропозиція.docx
27 жовтня 2021 17:21
Додаток 1 технічні якісні вимоги.docx
26 жовтня 2021 17:02
Додаток 5 Розподіл с адресами закладів.docx
26 жовтня 2021 17:02
Додаток 4 інші документи_ передбачені вимогами.docx
26 жовтня 2021 17:02
Додаток 3 Проект Договору.doc
27 жовтня 2021 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 17:21
Зміни.docx
27 жовтня 2021 17:21
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 жовтня 2021 17:02
ОГОЛОШЕННЯ.docx
27 жовтня 2021 17:21
Додаток 2 цінова пропозиція.docx
26 жовтня 2021 17:02
Додаток 2 цінова пропозиція.docx
27 жовтня 2021 17:21
Додаток 1 технічні якісні вимоги.docx
26 жовтня 2021 17:02
Додаток 1 технічні якісні вимоги.docx
26 жовтня 2021 17:02
Додаток 5 Розподіл с адресами закладів.docx
26 жовтня 2021 17:02
Додаток 4 інші документи_ передбачені вимогами.docx
26 жовтня 2021 17:02
Додаток 3 Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1.До "оголошення" п.4.5 та 2.Додатку 2 в п.3
Дата подання: 27 жовтня 2021 16:02
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 17:25
1.В пункті 4.5 зазначено оплату "протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару", що протиречить предмету закупівлі . 2.В ціновій пропозиції: "п.3.Строк поставки товару:30 календарних днів з дати підписання Договору". Згідно оголошення та предмету закупівлі строк поставки з 01.01.2022 по 30.06.2022р.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, відповідно до вашого звернення було внесено та опубліковано зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-26-006429-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ніколаєв В.В.", Код ЄДРПОУ:1409406871
Дата подання: 27 жовтня 2021 07:15
Стосовно документації
Шановний, Замовник! Відповідно вимог Додатку 1 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Учасник закупівлі повинен надати:- документ про якість (сертифікат/паспорт якості з відповідними фізико-хімічними показниками, фасуванням, гарантійним терміном на фірмових бланках підприємства-виробника з печаткою). Зазначені документи повинні містити інформацію про дату виготовлення продукції, а також номер партії на кожну позицію товару
- висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на кожну групу товару
- сертифікат на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015
- копії ТУ, за якими виготовлена запропонована продукція або копії окремих розділів з них (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника щодо терміну придатності) завірені виробником продукції. Розділ з ТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам зазначеним у документації закупівлі.
Нададую Вам, що ви проводите закупівлю передплатних видань 2022 року. Яким чином надати вам сертифікати на газети з МАЙБУТНЬОГО.
Вимогаю: Керуючись реаліями постачання періодичних видань та здоровим глуздом виключити вказані вимоги з документації. У разі необхідності можно вимагати гарантійний лист від учасника, що газети які будуть постачатися БУДУТЬ відповідати чинним нормам......
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2021 17:26
Доброго дня, шановний Учаснику, відповідно до вашого звернення було внесено та опубліковано зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками.
Номер вимоги: UA-2021-10-26-006429-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ніколаєв В.В.", Код ЄДРПОУ:1409406871
Дата подання: 27 жовтня 2021 07:27
Стсовно вимог Тендерної документації
Шановний, Замовник! Відповідно вимог Додатку 1 - ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Учасник закупівлі надати:
-якщо учасник не є виробником продукції, надати документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера), та лист від виробника про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції, містити гарантії виробника щодо якості запропонованої продукції. Лист від виробника про представництво його інтересів, обов’язково повинен містити змістовний перелік технічних та інших документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення) для участі у процедурі закупівлі, а також відповідні гарантії виробника щодо відвантаження загального об’єму предмету закупівлі у встановлені тендерною документацією строки та відповідності продукції заявленим вимогам.
Всі вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі повинні бути підтверджені Учасниками сертифікатами відповідності/або сертифікат/або паспорт якості виробника та узгоджуватися з вимогами в ТУ виробника до запропонованої продукції.
На підставі яких законодавчих актів грунтується ця Вимога? Нагадую Вам, Ви бажаєте купить періодичні видання з МАЙБУТНЬОГО надати вам документи з майбутнього неможливо!!!!!. Розповсюдження періодичних видань регламентується Законом України "Про видавничу справу" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/318/97-%D0%B2%D1%80#Text. Максимум, що ви можете вимагати, це наявність постачальника у реєстрі розповсюджувачів...... відповідно ст 12 п 1
Вимагаю виключити вказану вимогу з документації, як безглузду та дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2021 17:26
Доброго дня, шановний Учаснику, відповідно до вашого звернення було внесено та опубліковано зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 17:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції 57 130,81
UAH з ПДВ
57 130,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 16:03
Електронний підпис
03 листопада 2021 10:40
Довіреність Директор.pdf
03 листопада 2021 10:40
Довідка про якість.pdf
03 листопада 2021 10:40
Технічні характеристики.pdf
03 листопада 2021 10:40
Статут.pdf
03 листопада 2021 10:40
Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2021 10:40
Положення.pdf
03 листопада 2021 10:40
Відомість про учасника.pdf
03 листопада 2021 10:40
Спеціфікація.pdf
03 листопада 2021 10:40
Виписка з єдиного реєстру.pdf
03 листопада 2021 10:40
Проект договору.pdf
03 листопада 2021 10:40
Свідотство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції
#21796581
Переможець 57 130,81
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 10:13

Документи

10 листопада 2021 10:12
Електронний підпис
10 листопада 2021 09:59
Повідомлення про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції
#21796581
57 130,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2021 10:12
Електронний підпис
10 листопада 2021 09:59
Повідомлення про рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 15:28
Договір укладений
22 листопада 2021 15:22