Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (ноутбуки, персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2021-10-26-006074-a 1fe6c775fe144b2baedf2c217c2b162b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Ірина Володимирівна

380445311998 xomenkoiv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український державний центр національно-патріотичного виховання, краєзнавства і туризму учнівської молоді
Код ЄДРПОУ: 02124568
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пестеля, 5-7
Контактна особа: Бондарчук Ірина Володимирівна
380445311998
xomenkoiv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 23:00
Початок аукціону: 10 листопада 2021 15:07
Очікувана вартість: 144 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Машини для обробки даних (ноутбуки, персональний комп’ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, Пестеля, 5-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021  —  22 листопада 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Машини для обробки даних (ноутбуки, персональний комп’ютер) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 16:32
ТД ПК+ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 29 жовтня 2021 08:50
Дата відповіді: 30 жовтня 2021 09:48
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку. Замовник не потребує встановлення ліцензійної операційної системи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 140 400,00
UAH з ПДВ
134 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шевчук Сергій Володимирович 143 900,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2021 21:16
Електронний підпис
09 листопада 2021 21:13
Гарантійний лист на товар.pdf
09 листопада 2021 21:13
Технічні вимоги.pdf
09 листопада 2021 21:13
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2021 21:13
Договір.pdf

Публічні документи

09 листопада 2021 20:36
Електронний підпис
09 листопада 2021 20:31
Електронний підпис
09 листопада 2021 20:28
19.Проект договору_Дод3.PDF
09 листопада 2021 20:28
9.Лист-відгук ХАТАЮА.PDF
09 листопада 2021 20:28
18.Цінова пропозиція_Дод6.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Шевчук Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 134 999,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 15:51

Документи

11 листопада 2021 15:49
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
134 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2021 15:49
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 14:10
Протокол.PDF зміни до договору
22 листопада 2021 14:06
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 14:58
Договір.PDF укладений
18 листопада 2021 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол про технічну помилку (не було вказано КЕКВ)
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 134 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 499,83 UAH)