Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" в ІІІ та ІV під’їздах гуртожитку № 2 МДУ за адресою: м. Мукачево, вул. Я.А. Коменського, 59
Очікувана вартість
542 634,40 UAH
UA-2021-10-26-005193-a ● f1f4f3e055bf4ca08d9fcaaafd7d3677
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мукачівський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 36246368 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачеве, Ужгородська, 26 |
Контактна особа: |
Русин Іван Михайлович tender@msu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 11:42 |
Очікувана вартість: | 542 634,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 426,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Пропозиції подаються стосовно закупівлі в цілому, розмір забезпечення пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 2 713,00 грн. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо Оголошення зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджено Оголошення; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку, - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, що підтверджується наданим у складі пропозиції гарантійним листом. Учасник не має права вимагати від Замовника відшкодування коштів за надання банківської гарантії. Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Мукачівський державний університет Місцезнаходження 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачеве, Ужгородська, 26 Код ЄДРПОУ: 36246368 IBAN № UA188201720355109002001054498 в в Державній казначейській службі України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2713 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" в ІІІ та ІV під’їздах гуртожитку № 2 МДУ за адресою: м. Мукачево, вул. Я.А. Коменського, 59
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачеве, вул. Я.А. Коменського, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює щомісячні розрахунки за виконані роботи Підрядником відповідно до підписаних актів приймання виконаних робіт та укладеного Договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 16:01 |
Протокол ТК №7 від 25.10.2021 р (спрощена процедура закупівлі).pdf | |
26 жовтня 2021 15:41 |
Додаток №4 Вимоги до оформлення забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії 2021 .doc | |
26 жовтня 2021 15:41 |
Додаток №3 Проєкт договору 2021.docx | |
26 жовтня 2021 15:41 |
Додаток №2 Технічні вимоги 2021.doc | |
26 жовтня 2021 15:40 |
Додаток №1 Тендерна пропозиція 2021.doc | |
26 жовтня 2021 15:40 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 26.10.2021 р.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 29 жовтня 2021 17:04
Дата відповіді: 30 жовтня 2021 16:21
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Детально розглянувши ваше питання, повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону україни "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законадавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення.. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним в будь-який робочий час закладу вищої освіти. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт. Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не обмежують конкуренцію, оскільки є однаковими для всіх учасників та не містять дискримінаційних вимог. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних закупівель..
дискримінація
Дата подання: 29 жовтня 2021 17:07
Дата відповіді: 30 жовтня 2021 16:50
Шановний Замовнику у оголошенні наявна наступна вимога: надати відгук адресований Замовнику з рекомендаціями.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками.
Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем.
Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору.
Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом.
Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати іншу інформацію, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників.
Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах.
Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом, та з адресацією Замовникам закупівель. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою та адресований, хоча в нас вже є від нього відгук? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі?
Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів, для перевірки даного тендеру на корупційну змову!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 2. цієї статті Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того згідно ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Щоб переконатися в тому, що учасник володіє досвідом виконання аналогічного договору з виконання робіт, Замовником було прийнято рішення щодо надання всіма учасниками закупівлі листа-відгуку зі зверненням безпосередньо до замовника даної закупівлі, що відображено в оголошенні .
Для нас, як для Замовника, важливо мати лист-відгук з зазначеними в Оголошенні вимогами, адже факт належного виконання вимог договору, особливо в частині якості та строків виконання робіт капітального характеру, на наш погляд, є запорукою надання контрагентом листа-відгука в належній формі та в належний термін.
Лист-відгук з новою, актуальною датою дозволяє Замовнику отримати об'єктивну оцінку щодо стану об’єкту після проведення капітального ремонту в межах гарантійних термінів та зобов’язань, оскільки відгук та характеристика контрагентом Учасника одразу після проведення ремонтних робіт та через певний час після їх завершення можуть суттєво відрізнятись, особливо якщо виконання капітального ремонту проведено з низькою якістю.
Вимога Замовника щодо підтвердження Учасником факту належного виконання аналогічних договорів є цілком обґрунтованою. Лист-відгук від організації, яка мала досвід співпраці з Учасником, дозволяє Замовнику зробити правильні висновки щодо ділових якостей Учасника, зазначення в листі-відгуку вказаних в Оголошенні даних дозволить чітко ідентифікувати договір, за яким Учасником отримано лист-відгук, що подається у складі пропозиції.
Також повідомляємо, що у вас ще є достатньо часу, щоб отримати такий відгук від попереднього замовника.
Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не обмежують конкуренцію, оскільки є однаковими для всіх учасників та не містять дискримінаційних вимог. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних закупівель.
Відповідно до ч. 2. цієї статті Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того згідно ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Щоб переконатися в тому, що учасник володіє досвідом виконання аналогічного договору з виконання робіт, Замовником було прийнято рішення щодо надання всіма учасниками закупівлі листа-відгуку зі зверненням безпосередньо до замовника даної закупівлі, що відображено в оголошенні .
Для нас, як для Замовника, важливо мати лист-відгук з зазначеними в Оголошенні вимогами, адже факт належного виконання вимог договору, особливо в частині якості та строків виконання робіт капітального характеру, на наш погляд, є запорукою надання контрагентом листа-відгука в належній формі та в належний термін.
Лист-відгук з новою, актуальною датою дозволяє Замовнику отримати об'єктивну оцінку щодо стану об’єкту після проведення капітального ремонту в межах гарантійних термінів та зобов’язань, оскільки відгук та характеристика контрагентом Учасника одразу після проведення ремонтних робіт та через певний час після їх завершення можуть суттєво відрізнятись, особливо якщо виконання капітального ремонту проведено з низькою якістю.
Вимога Замовника щодо підтвердження Учасником факту належного виконання аналогічних договорів є цілком обґрунтованою. Лист-відгук від організації, яка мала досвід співпраці з Учасником, дозволяє Замовнику зробити правильні висновки щодо ділових якостей Учасника, зазначення в листі-відгуку вказаних в Оголошенні даних дозволить чітко ідентифікувати договір, за яким Учасником отримано лист-відгук, що подається у складі пропозиції.
Також повідомляємо, що у вас ще є достатньо часу, щоб отримати такий відгук від попереднього замовника.
Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі не обмежують конкуренцію, оскільки є однаковими для всіх учасників та не містять дискримінаційних вимог. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЄР-ФАЙТІНГ СЕРВІС" |
477 253,00
UAH з ПДВ
|
471 826,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ" |
499 578,00
UAH з ПДВ
|
475 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЄР-ФАЙТІНГ СЕРВІС" #41738393 |
Відхилено |
471 826,66
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 14:02
|
ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ" #40992643 |
Переможець |
475 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 11:36
|
Звіт про виконання договору закупівлі (кап.ремонт системи пожежної сигналізації).PDF | укладений |
07 грудня 2021 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 14:09
|
Договір №234 від 11.11.2021р.pdf | укладений |
11 листопада 2021 13:53
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 листопада 2021 14:57
|
475 000,00 UAH | UA528201720343150006000054498 МДУ |
UA073052990000026004003600194 ТзОВ "МФ Укртехнобез" |
Оплачений |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 листопада 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
475 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 166,67 UAH)
|