Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів великої тоннажності (шини для оперативних автотранспортних засобів (спеціалізованих)) код ДК 021:2015 - 34352000-9
Очікувана вартість
133 000,00 UAH
UA-2021-10-26-005059-b 77f85dfd630849e08a899152f7f5a70b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Стукалова

+380577758116 stukalovaim@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 09351600
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Конституції майдан, 22
Контактна особа: Ірина Стукалова
+380577758116
stukalovaim@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2021 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 17:00
Початок аукціону: 05 листопада 2021 12:13
Очікувана вартість: 133 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 одиниця
Шини для транспортних засобів великої тоннажності (шини для оперативних автотранспортних засобів (спеціалізованих))
код ДК 021:2015 - 34352000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, Конституції майдан, буд, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 34352000-9 — Шини для транспортних засобів великої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2021 12:06
Додаток до оголошення.docx
26 жовтня 2021 12:06
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-26-005059-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42945354
Дата подання: 10 листопада 2021 12:51
Вимога
Врахувуючи інформацію, що міститься у Додатку до Вимоги, для дотримання законодавства України та Закону України «Про Публічні закупівлі» вважається необхідним відхилити пропозицію учасника ТОВ «Альфа Постачальник», як таку, що не відповідає умовам документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2021 18:03
Вимога товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» щодо оскарження переможця торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на закупівлю: Шини для транспортних засобів великої тоннажності (шини для оперативних автотранспортних засобів (спеціалізованих)) - код ДК 021:2015 - 34352000-9 уважно розглянута.
По суті викладених питань повідомляємо наступне.
Пунктом 5.2. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі довідки у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічного предмету цієї процедури закупівлі* (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, та їх телефонів).
На підтвердження інформації, викладеній в довідці, надати:
- копію виконаного аналогічного договору в повному обсязі з усіма додатками, оформлену Учасником відповідно до вимог документації;
- копії документів, які підтверджують факт поставки товару.
*договори, аналогічного предмету цієї процедури закупівлі – договори, за умовами якого Учасник здійснював поставку (передачу у власність) Замовнику Товару – шини для транспортних засобів.

Тобто, на підтвердження досвіду, Замовник вимагав надання договору, за умовами якого Учасник здійснював поставку (передачу у власність) Замовнику Товару – шини для транспортних засобів, без конкретизації коду CPV та його опису.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.2. розділу 5 документації на закупівлю надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, на підтвердження інформації, викладеній в цій довідці, завантажив договір про закупівлю від 01.06.21 року № 377 на постачання шин для транспортних засобів та видаткові накладні.

Пунктом 5.3. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі копії статуту або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначеним кодом доступу до останньої редакції установчих документів.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.3. розділу 5 документації на закупівлю надав скановану копію статуту, яка має чіткий відбиток печатки нотаріуса та підпис.
Згідно розділу 11 документації на закупівлю, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Отже, відсутність печаток на окремих аркушах пропозиції Учасника не впливає на зміст пропозиції.
Пунктом 5.5. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі витягу про учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, із зазначенням даних щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.5. розділу 5 документації на закупівлю завантажив електронний витяг про учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який сформований 21.05.21 року.
Відповідно до розділу 11 документації на закупівлю, якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами цієї документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково відсканований документ, та інше, що унеможливлює аналіз документу, замовник може прийняти рішення про відхилення пропозиції такого учасника.
Таким чином, розділом 11 документації на закупівлю, за Замовником передбачено право, а не зобов’язання щодо прийняття або відхилення документів, сформованих не у відповідності з вимогами цієї документації для прийняття рішення про акцепт або відхилення пропозиції Учасника. Формулювання «замовник може прийняти рішення» юридично не виключає як можливість акцепту такої пропозиції Учасника Замовником, так і її відхилення.
Пунктом 5.6. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі гарантійного листа в довільній формі щодо погодження Учасника з усіма істотними* умовами проекту договору згідно Додатку № 3 (в листі повинно бути зазначено найменування Учасника, найменування Замовника, предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі).
*істотними умовами проекту договору згідно Додатку № 3 є предмет, кількість, якість, ціна, строки поставки, термін дії.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.6. розділу 5 документації на закупівлю надав лист-згоду, в якій погоджується з істотними умовами, що викладені в проекті договору згідно Додатку № 3, зазначив найменування Учасника, найменування Замовника, предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі.
Враховуючи зазначене, доводи та вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» щодо зобов’язання Замовника про відхилення пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» є безпідставними та не відповідають документації на закупівлю.

Документи подані скаржником

10 листопада 2021 12:51
Ощадбанк.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК" 129 343,76
UAH з ПДВ
129 343,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" 129 696,00
UAH з ПДВ
129 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2021 14:34
Електронний підпис
03 листопада 2021 14:33
1.2.1. договір авто.pdf
03 листопада 2021 14:33
5. Пропозиція.pdf
03 листопада 2021 14:33
3.1. Альфа Опис Статуту.pdf
03 листопада 2021 14:33
10. Довідка ст 17-1.pdf
03 листопада 2021 14:33
1.6. Лист відгук Ощад Черкаси.pdf
03 листопада 2021 14:33
Дговір.pdf
03 листопада 2021 14:33
1.1 Договір база.pdf
03 листопада 2021 14:33
3.3. Витяг ЄДР 21.05.21.pdf
03 листопада 2021 14:33
3. Альфа Статут 2019.pdf
03 листопада 2021 14:33
4. Альфа Наказ.pdf
03 листопада 2021 14:33
3.2. Альфа ПДВ.pdf
03 листопада 2021 14:33
6.1. Сепрошина 2021.pdf
03 листопада 2021 14:33
3.1.1.довідка код доступу.pdf
03 листопада 2021 14:33
1.2.2.АКТ приймання авто.pdf
03 листопада 2021 14:33
1.1.1 Акт АД та ТОТ.pdf
03 листопада 2021 14:33
4.1. Альфа Рішення.pdf

Публічні документи

04 листопада 2021 16:32
Електронний підпис
04 листопада 2021 16:31
5. Виписка ТСС 12 ориг з ЄДР.pdf
04 листопада 2021 16:31
5. Опис ТСС 12 копія.pdf
04 листопада 2021 16:31
7. Наказ.pdf
04 листопада 2021 16:31
5. Паспорт інн директора.pdf
04 листопада 2021 16:31
5. ВИТЯГ ТСС 30.08.2021 ориг.pdf
04 листопада 2021 16:31
5. Опис ТСС 12 ориг.pdf
04 листопада 2021 16:31
5. ВИТЯГ ТСС 30.08.2021 копія.pdf
04 листопада 2021 16:31
3. Лист-Відгук МЧС у Запор..pdf
04 листопада 2021 16:31
8. Витяг з ПДВ.pdf
04 листопада 2021 16:31
3. МЧС у Запор. обл оригінал.pdf
04 листопада 2021 16:31
1. Довідки для Тд.pdf
04 листопада 2021 16:31
5. Статут.pdf
04 листопада 2021 16:31
10. Баланс звіт ТСС 2021.pdf
04 листопада 2021 16:31
5. ВИТЯГ ТСС 28.10.2021.zip
04 листопада 2021 16:31
3. МЧС у Запор. обл копия.pdf
04 листопада 2021 16:31
2. Технічна пропозиція.pdf
04 листопада 2021 16:31
2. Проект договору тсс.pdf
04 листопада 2021 16:31
7. Наказ копія.pdf
04 листопада 2021 16:31
8. Витяг з ПДВ копія.pdf
04 листопада 2021 16:31
9. лист про несертифікацію.PDF
04 листопада 2021 16:31
5. Статут копія.pdf
04 листопада 2021 16:31
2. Рішення ЗУ про ТОВ тсс.pdf
04 листопада 2021 16:31
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"

ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"
#43178192
Переможець 129 343,76
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 16:10

Документи

08 листопада 2021 16:09
Акцепт шини.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"
#43178192
129 343,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 16:09
Акцепт шини.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор шини.pdf укладений
12 листопада 2021 12:10