Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шини для транспортних засобів великої тоннажності (шини для оперативних автотранспортних засобів (спеціалізованих))
код ДК 021:2015 - 34352000-9
Очікувана вартість
133 000,00 UAH
UA-2021-10-26-005059-b ● 77f85dfd630849e08a899152f7f5a70b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» |
Код ЄДРПОУ: | 09351600 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Конституції майдан, 22 |
Контактна особа: |
Ірина Стукалова +380577758116 stukalovaim@oschadbank.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 12:13 |
Очікувана вартість: | 133 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 одиниця
Шини для транспортних засобів великої тоннажності (шини для оперативних автотранспортних засобів (спеціалізованих))
код ДК 021:2015 - 34352000-9
код ДК 021:2015 - 34352000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, м. Харків, Конституції майдан, буд, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 34352000-9 — Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 12:06 |
Додаток до оголошення.docx |
26 жовтня 2021 12:06 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-26-005059-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42945354
Дата подання: 10 листопада 2021 12:51
Вимога
Врахувуючи інформацію, що міститься у Додатку до Вимоги, для дотримання законодавства України та Закону України «Про Публічні закупівлі» вважається необхідним відхилити пропозицію учасника ТОВ «Альфа Постачальник», як таку, що не відповідає умовам документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2021 18:03
Вимога товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» щодо оскарження переможця торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на закупівлю: Шини для транспортних засобів великої тоннажності (шини для оперативних автотранспортних засобів (спеціалізованих)) - код ДК 021:2015 - 34352000-9 уважно розглянута.
По суті викладених питань повідомляємо наступне.
Пунктом 5.2. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі довідки у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічного предмету цієї процедури закупівлі* (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, та їх телефонів).
На підтвердження інформації, викладеній в довідці, надати:
- копію виконаного аналогічного договору в повному обсязі з усіма додатками, оформлену Учасником відповідно до вимог документації;
- копії документів, які підтверджують факт поставки товару.
*договори, аналогічного предмету цієї процедури закупівлі – договори, за умовами якого Учасник здійснював поставку (передачу у власність) Замовнику Товару – шини для транспортних засобів.
Тобто, на підтвердження досвіду, Замовник вимагав надання договору, за умовами якого Учасник здійснював поставку (передачу у власність) Замовнику Товару – шини для транспортних засобів, без конкретизації коду CPV та його опису.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.2. розділу 5 документації на закупівлю надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, на підтвердження інформації, викладеній в цій довідці, завантажив договір про закупівлю від 01.06.21 року № 377 на постачання шин для транспортних засобів та видаткові накладні.
Пунктом 5.3. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі копії статуту або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначеним кодом доступу до останньої редакції установчих документів.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.3. розділу 5 документації на закупівлю надав скановану копію статуту, яка має чіткий відбиток печатки нотаріуса та підпис.
Згідно розділу 11 документації на закупівлю, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Отже, відсутність печаток на окремих аркушах пропозиції Учасника не впливає на зміст пропозиції.
Пунктом 5.5. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі витягу про учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, із зазначенням даних щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.5. розділу 5 документації на закупівлю завантажив електронний витяг про учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який сформований 21.05.21 року.
Відповідно до розділу 11 документації на закупівлю, якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами цієї документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково відсканований документ, та інше, що унеможливлює аналіз документу, замовник може прийняти рішення про відхилення пропозиції такого учасника.
Таким чином, розділом 11 документації на закупівлю, за Замовником передбачено право, а не зобов’язання щодо прийняття або відхилення документів, сформованих не у відповідності з вимогами цієї документації для прийняття рішення про акцепт або відхилення пропозиції Учасника. Формулювання «замовник може прийняти рішення» юридично не виключає як можливість акцепту такої пропозиції Учасника Замовником, так і її відхилення.
Пунктом 5.6. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі гарантійного листа в довільній формі щодо погодження Учасника з усіма істотними* умовами проекту договору згідно Додатку № 3 (в листі повинно бути зазначено найменування Учасника, найменування Замовника, предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі).
*істотними умовами проекту договору згідно Додатку № 3 є предмет, кількість, якість, ціна, строки поставки, термін дії.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.6. розділу 5 документації на закупівлю надав лист-згоду, в якій погоджується з істотними умовами, що викладені в проекті договору згідно Додатку № 3, зазначив найменування Учасника, найменування Замовника, предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі.
Враховуючи зазначене, доводи та вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» щодо зобов’язання Замовника про відхилення пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» є безпідставними та не відповідають документації на закупівлю.
По суті викладених питань повідомляємо наступне.
Пунктом 5.2. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі довідки у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічного предмету цієї процедури закупівлі* (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, та їх телефонів).
На підтвердження інформації, викладеній в довідці, надати:
- копію виконаного аналогічного договору в повному обсязі з усіма додатками, оформлену Учасником відповідно до вимог документації;
- копії документів, які підтверджують факт поставки товару.
*договори, аналогічного предмету цієї процедури закупівлі – договори, за умовами якого Учасник здійснював поставку (передачу у власність) Замовнику Товару – шини для транспортних засобів.
Тобто, на підтвердження досвіду, Замовник вимагав надання договору, за умовами якого Учасник здійснював поставку (передачу у власність) Замовнику Товару – шини для транспортних засобів, без конкретизації коду CPV та його опису.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.2. розділу 5 документації на закупівлю надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, на підтвердження інформації, викладеній в цій довідці, завантажив договір про закупівлю від 01.06.21 року № 377 на постачання шин для транспортних засобів та видаткові накладні.
Пунктом 5.3. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі копії статуту або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначеним кодом доступу до останньої редакції установчих документів.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.3. розділу 5 документації на закупівлю надав скановану копію статуту, яка має чіткий відбиток печатки нотаріуса та підпис.
Згідно розділу 11 документації на закупівлю, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Отже, відсутність печаток на окремих аркушах пропозиції Учасника не впливає на зміст пропозиції.
Пунктом 5.5. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі витягу про учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, із зазначенням даних щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.5. розділу 5 документації на закупівлю завантажив електронний витяг про учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який сформований 21.05.21 року.
Відповідно до розділу 11 документації на закупівлю, якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами цієї документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково відсканований документ, та інше, що унеможливлює аналіз документу, замовник може прийняти рішення про відхилення пропозиції такого учасника.
Таким чином, розділом 11 документації на закупівлю, за Замовником передбачено право, а не зобов’язання щодо прийняття або відхилення документів, сформованих не у відповідності з вимогами цієї документації для прийняття рішення про акцепт або відхилення пропозиції Учасника. Формулювання «замовник може прийняти рішення» юридично не виключає як можливість акцепту такої пропозиції Учасника Замовником, так і її відхилення.
Пунктом 5.6. розділу 5. «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» документації на закупівлю (додаток до оголошення) передбачено надання Учасником закупівлі гарантійного листа в довільній формі щодо погодження Учасника з усіма істотними* умовами проекту договору згідно Додатку № 3 (в листі повинно бути зазначено найменування Учасника, найменування Замовника, предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі).
*істотними умовами проекту договору згідно Додатку № 3 є предмет, кількість, якість, ціна, строки поставки, термін дії.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» на виконання вимог п. 5.6. розділу 5 документації на закупівлю надав лист-згоду, в якій погоджується з істотними умовами, що викладені в проекті договору згідно Додатку № 3, зазначив найменування Учасника, найменування Замовника, предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі.
Враховуючи зазначене, доводи та вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» щодо зобов’язання Замовника про відхилення пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа Постачальник» є безпідставними та не відповідають документації на закупівлю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК" #43178192 |
Переможець |
129 343,76
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор шини.pdf | укладений |
12 листопада 2021 12:10
|