Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт мереж водопостачання ст. Чаплине
Очікувана вартість
7 835 360,00 UAH
UA-2021-10-26-003633-b ● d9ef0bf23f874b8291f2d750df682cf8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Кубашевський Олександр Євгенович 380444652195 kubashevskyi.o@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 7 835 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 176,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна пропозиція підготовлена українською мовою. Детальніше у тендерній документації. Умови забезпечення забезпечення тендерної пропозиції більш детально у пункті 2 розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі оприлюднено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мереж водопостачання ст. Чаплине
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кошти підприємства. Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати (авансу) на поточний рахунок Виконавця, в розмірі 50% від ціни Договору протягом 7 (семи) робочих днів, після відправлення Замовником письмової рознарядки, яка вважається дозволом на виконання робіт. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Кошти підприємства. Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником на підставі отриманого рахунку після підписання акту про виконані в повному обсязі роботи по договору форми КБ-2в з довідкою форми КБ-3 протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Підрядником податкової накладної. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 09:52 |
1441-К витяг з протоколу.docx | |
05 листопада 2021 09:52 |
1441-К_ТД Чаплине ЗІ змінами 2.doc | |
26 жовтня 2021 11:09 |
1263-К_ТД Чаплине_Дніпро.doc |
05 листопада 2021 09:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 листопада 2021 09:52 |
1441-К витяг з протоколу.docx
|
||||||
05 листопада 2021 09:52 |
1441-К_ТД Чаплине ЗІ змінами 2.doc
|
||||||
26 жовтня 2021 11:09 |
1263-К_ТД Чаплине_Дніпро.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальне запитання
Дата подання: 28 жовтня 2021 16:52
Дата відповіді: 02 листопада 2021 14:02
Доброго дня.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ ТД Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником та відповідно ч. 2 ст. 23 Закону надати довідку в довільній формі на предмет того, чи можливо в подальшому буде використовувати предмет даної закупівлі з урахуванням потреб осіб з інвалідністю.
Згідно з додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовником оголошено закупівлю щодо виконати роботи з капітального ремонту мереж водопостачання ст. Чаплине на підставі розробленої проектно-кошторисної документації та висновку експертизи, а саме: запроектовані водоводи діаметром 110х6.6 мм, 160х9,5мм, 225х13,4мм, 355х21,1мм (подавальні В1) укладаються у землю (в траншею) відкритим способом проведення робіт на глибину 1,6 – 1,80 м від поверхні землі. Також при проходженні під залізничними коліями прокладання трубопроводів виконується методом - горизонтально-направленого буріння (ГНБ).
Капітальний ремонт мереж водопостачання заплановано здійснювати на шести ділянках.
Таким чином, Замовником планується закупівля послуг з ремонту мереж водопостачання доступ до яких не будуть мати особи з інвалідністю згідно з технічними вимогами до предмета закупівлі. Якщо за проектно-кошторисною документацією передбачається виконання таких робіт просимо внести їх в технічні характеристики предмета, що планується закупити за результатами даної закупівлі. Якщо такі вимоги відсутні просимо надати роз’яснення щодо вимоги Замовника щодо надання довідки на предмет того, чи можливо в подальшому буд використовувати предмет даної закупівлі з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або виключити дану вимогу зі змісту ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше запитання до тендерної документації буде внесено зміни. Дякуємо.
Видаткова накладна
Дата подання: 01 листопада 2021 21:00
Дата відповіді: 04 листопада 2021 12:18
Добрий день! Відповідно до вимог п. 5 р. ІІІ ТД Учасник, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), також надає копію податкової та видаткової накладних, згідно договорів зазначених в довідці. В той же час, предметом закупівлі є виконання робіт, а не товар. Тому за результатами виконання договору складається акт виконаних робіт, а не видаткова накладна. У зв'язку з цим, просимо внести зміни до ТД щодо виправлення вказаної вимоги, оскільки учасники не зможуть її виконати, а надання актів буде некоректним та таким, що не відповідає вказаним вимогам. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за питання. У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне:
Згідно ч. 2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації буде внесено зміни.
Згідно ч. 2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації буде внесено зміни.
Ліцензія
Дата подання: 01 листопада 2021 21:12
Дата відповіді: 04 листопада 2021 12:19
Добрий день! Згідно вимог додатку 3 до ТД учасник має надати ліцензію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів господарської діяльності з класом наслідків не нижче СС3: а) монтаж внутрішніх інженерних мереж систем приладів і засобів вимірювання (- водопроводу та каналізації, - опалення, - вентиляції повітря, - технологічних трубопроводів, - автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів), б) монтаж зовнішніх інженерних мереж систем споруд, приладів і засобів вимірювання (- водопостачання, - теплових і гарячого водопостачання, - каналізації), в) виконання пусконалагоджувальних робіт; г) монтаж технологічного устаткування. Предметом закупівлі є виконання робіт з капітального ремонту мереж водопостачання шляхом прокладання трубопроводу відкритим способом та методом ГНБ. Не є зрозумілою вимога замовника щодо наявності в ліцензії учасника робіт з монтажу внутрішніх інженерних мереж систем приладів і засобів вимірювання, а саме: опалення, вентиляції повітря, автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, а також з монтажу зовнішніх інженерних мереж систем споруд, приладів і засобів вимірювання, а саме: теплових і гарячого водопостачання, та монтажу технологічного устаткування. Просимо внести зміни до ТД та усунути дані вимоги, оскільки вони не стосуються предмету закупівлі та призводять до дискримінації учасників. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за питання. У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне:
Згідно ч. 2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації буде внесено зміни.
Згідно ч. 2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації буде внесено зміни.
Дозвільні документи
Дата подання: 01 листопада 2021 21:25
Дата відповіді: 04 листопада 2021 12:20
Добрий день! Згідно вимог додатку 3 до ТД учасник має надати дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки на: а) монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів підвищеної небезпеки;
б) роботи в замкнутому просторі, боксах, топках, трубопроводах; в) ремонт та чищення димарів, повітропроводів; г) роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та верхолазні роботи; д) зварювальні, газополум’яні, наплавні роботи. Не є зрозумілою вимога замовника щодо наявності в учасника дозвільних документів на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів підвищеної небезпеки; ремонту та чищення димарів, повітропроводів; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та верхолазні роботи; наплавні роботи. Роботи, що є предметом закупівлі не передбачають виконання вказаних робіт, а також робіт із застосуванням відкритого полум’я. У зв'язку з цим просимо внести зміни до ТД та усунути дані вимоги, оскільки вони не стосуються предмету закупівлі та призводять до дискримінації учасників. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за питання. У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне:
Згідно ч. 2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації буде внесено зміни.
Згідно ч. 2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації буде внесено зміни.
Роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 01 листопада 2021 21:29
Дата відповіді: 04 листопада 2021 12:20
Добрий день! Роз'ясніть, будь ласка, якщо учасник залучатиме техніку за договорами про надання послуг чи може він надати дозвільні документи на виконання певних видів робіт підвищеної небезпеки, видані саме тій організації, яка буде надавити такі послуги? Дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за питання, але воно не зовсім зрозуміле. Уточніть будь ласка на які саме види робіт і з залученням якої техніки мається на увазі отримання дозвільної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕНЕРГОСТАНДАРТ" |
7 795 360,00
UAH з ПДВ
|
7 795 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
13 листопада 2021 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій