Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cups and crosspieces for trams, code 34630000-2 according to DK 021: 2015 "Parts of railway or tram locomotives or rail rolling stock; railway traffic control equipment"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Петрова +380442546680 petrovakpt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS" |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Svitlana Petrova +380442546680 petrovakpt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 911 552,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною (згідно з якими перший зобов’язання несе банк), має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9100 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Більш детальну інформацію зазначено в пункті 6 Розділу VІ Тендерної документації. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Publication date: | 26 жовтня 2021 09:19 |
Enquiries until: | 19 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 911 552 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 09:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 09:19 |
ТД Чашки та хрестовини до трамваїв.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000156 ● 8ed2f110b37a40f8a300e005ffd76260
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 22:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
60 UA-2021-10-26-000966-b 26.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-19 17:46:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Чашки та хрестовини до трамваїв, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» Cups and crosspieces for trams, code 34630000-2 according to DK 021: 2015 "Parts of railway or tram locomotives or rail rolling stock; railway traffic control equipment" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером в UA-2021-10-26-000966-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-22 16:00:34
Відповідь
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 19.09.2022р. 17:46 до процедури закупівлі: Чашки та хрестовини до трамваїв, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-000966-b, про надання пояснень: Яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є потреба підприємства яка формується у відповідності до виробничої програми середніх ремонтів, технічних обслуговувань в обсягах ТО-1, ТО-2, щоденних оглядів трамваїв, перевезення працівників філій в ранні та пізні години, а також на підставі проведеного аналізу статистики дорожньо-транспортних пригод та технічних з’їздів минулих років. Обсяг (кількість) закупівлі формується згідно наказу КП «Київпастранс» від 20.06.22р. № 88 «Про затвердження нормативів матеріальних витрат на утримання та ремонт рухомого складу» (зі змінами) на підставі зібраних даних від підрозділів-ініціаторів закупівлі. Підрозділами-ініціаторами закупівлі є трамвайні депо та служба колії.
Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість товару визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «ФОРКЛІФТ ТЕХНОЛОДЖІЗ» та ТОВ «ЕВРО ТЕК СЕРВІС».
Додається:
Копія відповідь УО на 1 арк.
Комерційні пропозиції та службова від відділу моніторингу вартості товарів на 3 арк.
Копія відповіді від відділу матеріально-технічного забезпечення на 1 арк.
Копія дозволу від ДТІ на 1 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 13:59:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Чашки та хрестовини до трамваїв, за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» Cups and crosspieces for trams, code 34630000-2 according to DK 021: 2015 "Parts of railway or tram locomotives or rail rolling stock; railway traffic control equipment" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером в UA-2021-10-26-000966-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 0,5% від вартості договору про закупівлю.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-26 16:37:17
Відповідь на запитання
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 26.09.2022р. 13:59 до процедури закупівлі: Чашки та хрестовини до трамваїв, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-000966-b, про надання пояснень:
1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 0,5% від вартості договору про закупівлю.
1. Повідомляємо, що ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ виконав вимоги п. 6 р. VІ тендерної документації, в частині забезпечення виконання договору про закупівлю, що підтверджується платіжним дорученням від 14.12.2021 № 1653.
Додається:
Відповідь на запит на 1 арк.
Копія платіжного доручення від 14.12.2021 № 1653 на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП ШАРАБОРІН О.Г. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
896 040,00
UAH з ПДВ
|
896 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ШАРАБОРІН О.Г. |
910 800,00
UAH з ПДВ
|
910 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2632509193 |
Переможець |
896 040,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 14:23
|
52.21-326.pdf | укладений |
21 грудня 2021 14:21
|