Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красносільська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379657 |
Місцезнаходження: | 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський район, село Красносілка, , вул. Набережна, 87а |
Контактна особа: |
Олександр Мєлков +380487529800 mas_amparo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 23:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 25 583 500,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 917,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 127 000,00 грн (сто двадцять сім тисяч грн 00 коп.). В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 127000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 16:53 |
ТД водогін НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
28 жовтня 2021 16:53 |
Перелік змін до ТД _Водогін.docx | |
28 жовтня 2021 16:53 |
Протокольне_рішення_УО_про_внесення_змін_до_ТД_Водогін.docx | |
25 жовтня 2021 23:49 |
ТД водогін 10_2021.doc |
28 жовтня 2021 16:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 жовтня 2021 16:53 |
ТД водогін НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
28 жовтня 2021 16:53 |
Перелік змін до ТД _Водогін.docx
|
|||
28 жовтня 2021 16:53 |
Протокольне_рішення_УО_про_внесення_змін_до_ТД_Водогін.docx
|
|||
25 жовтня 2021 23:49 |
ТД водогін 10_2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-10-000018 ● dc3f817954054707b372ff25578d0ae9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2021 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.12.2021 № 785
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.12.2021 № 785.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-25-016202-b, 25.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-13 11:48:23
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-25-016202-b, яка проводилась Красносільською сільською радою Одеського району Одеської області (далі – Замовник) за відкритими торгами, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-16 22:01:51
Відповідь на запит Західного офісу ДАСУ
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-25-016202-b, яка проводилась Красносільською сільською радою Одеського району Одеської області (далі – Замовник) за відкритими торгами на запит Західного офісу ДАСУ інформуємо про наступне.
1. Визначення бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості здійснено Замовником відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" на підставі розробленою та затвердженої проєктно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту (примірник зведеного кошторисного розрахунку та скани позитивного експертного звіту і рішення виконавчого комітету Замовника про затвердження проектно-кошторисної документації додаємо).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформую про усунення виявленого порушення щодо відсутності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті головного розпорядника, а саме - зазначену інформацію оприлюдено на сайті Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/krasnosilska/news/1640701996/ .
2021-12-28 19:11:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП АСК |
25 269 360,00
UAH з ПДВ
|
25 269 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОДЕСАБУДІНВЕСТ" |
25 583 500,00
UAH з ПДВ
|
25 583 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП АСК #24543159 |
Переможець |
25 269 360,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 15:10
|
SCAN0022-1.pdf | укладений |
06 травня 2024 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 10:42
|
SCAN1612.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2023 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 08:44
|
SCAN0673.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2022 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:01
|
Додаткова угода водопровід.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:49
|
Додаткова угода Водопровід скан.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 10:16
|
Договір Водопровід скан.PDF | укладений |
01 грудня 2021 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування. Джерелом фінансування робіт є: у 2021 році – 1 970 000,00 грн.,з ПДВ за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій; у 2022 році – 23 299 360,00 грн., з ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника,Сторони домовились викласти розділ 17. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |